Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2006, 19:31
groot-kleintje
groot-kleintje is offline
ik ben 14 jaar en ik ben in love. alleen is hij 18.
ik weet niet of hij op mij is of niet. ik durf niet naar hem toe te gaan en vragen. zo vaak is dat bij mij een afknapper geweest, dit keer vertelde ik het zelfs mijn beste vriendinnen niet.

hij is heel lief, en over ene paar weken gaat hij voor een aantal maanden naar ghana om daar vrijwilligerswerk te doen.

maar ik kan hem niet die tijd missen. goed, misschien uiteindelijk wel, maar ik weet niet hoe ik dat overleef, want ik zag hem de laatste tijd steeds op 1 dag, en 2 keer een extra keer en toen misste ik hem al als ik 1 minuut daar weg was.
iemand tips?
Oud 01-10-2006, 19:37
Anika
Dat hij over een paar weken voor een tijd naar Ghana vertrekt, daar kun je niks aan veranderen. Ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen met het gemis en dat je misschien vanzelf wel over je verliefdheid heen komt. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd nog wat proberen als hij terug komt.
Het lijkt mij in ieder geval niet verstandig om nu wat met hem te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 19:43
Verwijderd
Naja, waar wil je nou precies tips voor hebben?

Ik denk dat je vrij snel erover heen bent, maar voor de tussentijd: regel een leuke foto van m, voor zover je die nog niet hebt
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 21:23
Kayleigh
Kayleigh is offline
ik betwijfel of een jongen van 18 zit te wachten op een meisje van 14.. maargoed, ik heb me wel vaker over dit soort dingen verbaasd..

miss is het wederzijds.. vraag hem gewoon een keer mee uit.. dan merk je snel genoeg wat hij van je vindt.. succes!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Anika schreef op 01-10-2006 @ 20:37 :
Dat hij over een paar weken voor een tijd naar Ghana vertrekt, daar kun je niks aan veranderen. Ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen met het gemis en dat je misschien vanzelf wel over je verliefdheid heen komt. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd nog wat proberen als hij terug komt.
Het lijkt mij in ieder geval niet verstandig om nu wat met hem te beginnen.
Dat ja. Stel dat hij jou ook leuk vind, dat is de kans groot dat hij daar nu niets mee wil doen omdat hij binnenkort aan de andere kant van de wereld is.
Als hij terug is kan je altijd een poging wagen. Bovendien heb je dan ook een mooie binnenkomer: 'Hoe was het in Ghana?'
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 09:58
ilse
ilse is offline
wel een rottijd als hij naar zo ver weg gaat.. maar denk je dat het handig een relatie met hem te beginnen als hij daarna een paar maanden weggaat? kun je niet beter wachten tot hij terug is>? als hij wil dan tenminste.
Oud 02-10-2006, 22:01
Shredder
Shredder is offline
Wees blij dat hij voor een tijd weggaat, dan kun je erover nadenken of het wel echt iets kan worden tussen jullie twee. Nu ben je nog helemaal verliefd en lijkt hij helemaal perfect. Je bent nu veel eerder geneigd dingen te doen waar je achteraf spijt van hebt.

Denk er in ieder geval goed over na, succes ermee!
Oud 08-10-2006, 07:17
groot-kleintje
Heej
Bedankt. Ik las dit topic te laat. Hij is nu mijn boyfriendvriend, en is nu onderweg naar Schiphol. Ik ben naar hem toegestapt via mail want hij was, teminste, dat zegt hij nu, te verlegen.
Ik ben wel blij, want nu kan ik echt contact houden zonder dat hij me raar gaat vinden ofzo.
Ik overleef die 3 maanden vast wel...
groetjes
Oud 08-10-2006, 10:27
Poepkind
Poepkind is offline
Ik hoop voor je dat het wat gaat worden
Oud 08-10-2006, 10:42
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
groot-kleintje schreef op 08-10-2006 @ 08:17 :
Heej
Bedankt. Ik las dit topic te laat. Hij is nu mijn boyfriendvriend, en is nu onderweg naar Schiphol. Ik ben naar hem toegestapt via mail want hij was, teminste, dat zegt hij nu, te verlegen.
Ik ben wel blij, want nu kan ik echt contact houden zonder dat hij me raar gaat vinden ofzo.
Ik overleef die 3 maanden vast wel...
groetjes
Ging je hem niet uitzwaaien?

Drie maanden. Ik moet er niet aan denken. Sterkte!
Oud 08-10-2006, 16:39
Verwijderd
[QUOTE]groot-kleintje schreef op 08-10-2006 @ 08:17 :
[B]
boyfriendvriend QUOTE]

euh?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:05
Vlooienband
Vlooienband is offline
Succes als hij terug is en pas op dat je niet uitscheurt.
Oud 09-10-2006, 23:10
havana
havana is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 08-10-2006 @ 20:05 :
Succes als hij terug is en pas op dat je niet uitscheurt.
Moet dat nou

ghehehehehe
Oud 10-10-2006, 19:03
Verwijderd
[QUOTE]Bartezz schreef op 08-10-2006 @ 17:39 :
[B]
Citaat:
groot-kleintje schreef op 08-10-2006 @ 08:17 :

boyfriendvriend QUOTE]

euh?
Klinkt altijd nog beter dan het onlangs geintroduceerd fuckbuddy.

OT: ik wees altijd alle 14 jarigen af toen ik 18 was. Dat was gewoon beter voor beide partijen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 19:36
thegoodlife
thegoodlife is offline
En 7 jaar later heb je er spijt van. Niet iedereen is hetzelfde en leeftijdsverschil trekt wel bij. Tja, vaak is het beter om er niet aan te beginnen en je hebt extreme gevallen maar zolang het goed gaat hoor je mij niet klagen.

Ouders en (on)volwassenheid zijn vaak de beperkende factor, dat vind ik het grootste nadeel om iets met een jonger meisje te beginnen.
Oud 12-10-2006, 21:24
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
OMG dat die "kleine meisjes" nog geloven dat een veel oudere jongen niet alleen op sex uit is
Oud 14-10-2006, 14:31
groot-kleintje
klein ben ik niet, misschien wat aan de jonge kant. En trouwens: als hij sex wilt en ik niet wijs ik hem gewoon af, boeit me niet of hij me dan dumpt maar ik laat me niet gebruiken En hij is toch niet echt zo'n type, dat weet ik gewoon.

Maar hij is nu in Ghana, en het gaat goed, teminste dat mailde en smste hij. En ik mis hem. Heel erg. Maar ik heb een soort iets dat ik tegen mezelf zeg als ik aan hem denk en hoe lang het nog duurt: over 3 maanden ben ik alle details wel weer vergeten, dus ook hoe lang dat duurde. Sowisow duurt alles achteraf veel korter en valt het toch nog mee. Dus daar denk ik aan...

doeidoei
Reageren

Regels voor berichten