![]() |
Klaarkomen lukt niet!
Hey,
Ik heb misschien wel een hele domme vraag.... Maar ik kan niet klaarkomen tijdens de seks.... Ze zeggen wel dat veel meisjes dit hebben Iedereen zegt altijd dat de jongen dan ook je clitoris moet simuleren, of je moet het zelf doen.... Maar dat helpt niet! Voor neuken moet ik me volledig ontspannen, en voor klaarkomen moet ik me spannen.... Dat kan niet tegelijk! Heeft iemand please een oplossing... Ik zou zo graag een keer willen klaarkomen tijdens de seks.... |
Zoek een vent die beter is in bed.
|
:s
|
Pff, er zijn al zoveel topics over geweest. Probeer eens zoekfunctie.
- Praat er over met hem - Zorg voor langer voorspel - Stress? ... |
Een clitoris simuleren, hmm, moe'k eens proberen :D
|
Citaat:
|
zoek die g spot dang! :D
|
Laat hem dan lang beffen en vingeren dan kom je wel klaar. Zorg iig voor een lang voorspel en probeer wat andere standjes uit.
|
gewoon die vuist erin
|
Als jij voor klaarkomen nodig hebt dat je je aanspant, maar voor neuken dat je je ontspant, dan is de oplossing misschien door hem niet te laten stoten, maar gewoon stil te liggen en de boel hooguit op druk te houden, of misschien heel erg langzaam te bewegen of alleen maar wat te wiebelen, terwijl hij of jij je clitoris stimuleert.
Als jij bent klaargekomen mag hij verder gaan met stoten. |
Idd. Op het moment dat je zo goed als klaarkomt, hou je hem tegen en span je de boel aan. Mag-ie daarna weer verder. Nadat jij eventjes op adem bent gekomen, natuurlijk.
|
Het kan zelfs zijn dat ze het een hele tijd rustig aan moeten doen, voor ze klaarkomt. Kan ook.
|
Nee hoor alle meiden krijgen gewoon een orgasme en jij bent raar :D;d;dd:dd;D:d;d (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo leuk he dat er weer ns voor de verandering zoveel lui zijn die een stom offtopic antwoord willen geven simpelweg omdat ze weigeren serieus te zijn hierin. :rolleyes:
Nogmaals: geef dan gewoon géén antwoord guys! Het staat niet in de grondwet geschreven dat het verplicht is om bij elke topic een antwoord te plaatsen |
nee jij voegt wat toe :)
|
Ik zou idd niet weten wat ik zo snel neer kan zetten ontopic, maar dat neemt niet weg dat anderen mijn post zullen lezen en hopelijk weer ns gaan nadenken over hoe flauw (bij gebrek aan een beter woord) hun acties zijn ;)
|
Ik snap niet waarom je je zou moeten aanspannen om klaar te komen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet om klaar te komen wel altijd mijn bekken naar voren duwen, volgens mij span ik dan ook automatisch wat dingen aan. En tijdens actieve seks is het makkelijker als ik het juist wat naar achteren doe, wat vast ook wel meer ontspannen is. Maar ik doe dat dan toch automatisch, ik ga er niet over na liggen denken ofzo :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik anders een keer langskomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kan ik kracht zetten.... Ik kan niet klaarkomen als ik gewoon rustig lig en me ontspan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lang niet iedereen kan van neuken klaarkomen, ik heb zelf maar 2 vriendinnetjes gehad die van neuken zelf klaar konden komen, en d'r waren ook een stel die niet van neuken + clitorale stimulatie klaar konden komen. Da's niks vreemds, niet iedereen lukt dat even makkelijk.
Wat je kunt doen is een ander standje (op z'n hondjes ofzo) proberen, maar het is niet iets waar je je zorgen over moet maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet in jederdaad volledig ontspannen om je partner te kunnen ontvangen.. Maar als je aan het vrijen bent, kan je wel je benen strekken (=spannen) en meebewegen! Strek je bovenbenen en je tenen! Anders probeer je orale seks. Als je perse met hem wilt klaarkomen tijdens het vrijen, ga je bovenop en, strek je je bovenbenen en je tenen weer! :) Probeer het wel vol te houden (lees: probeer zo vaak mogelijk seks te hebben) anders krijg je spierpijn... en last van je bovenbenen :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |