![]() |
Wat heb je nieuw?
Een baan, een toetsenbord en een broodje (Y)
|
Spijkerbroek Indian Rose
Hoodie EDC Rok H&M Lelijk haar |
feauteau!
|
chocola
Elle Lolita-Nabokov (y) treinkaartje brood |
10 euro (gevonden :cool: )
schaakspel |
4 leggings (panty zonder voet)
2 zwarte en 2 bruine verder niks :eek: |
Een Pink Ribbon armbandje met bedeltjes er aan.
|
bruine langwergpige stofzuiger van holland electro (datering tussen 1950-1975). Handig van die schoonouders die vanalles bewaren omdat 'het ws wel weer eens goed van pas komt' :)
|
kapsel
vest, shirtje, blouse, tas |
uhm.....
een CMW Private Paisley een nieuwe (RODE!!) iPod een nieuwe trui een nieuwe laptop een nieuwe bogner 112 nieuwe elementen nieuwe tuners dat was t wel zo'n beetje. OH ja, in de tijdsspanne van een week :bloos: ik ben een gelukkig mens! |
ben&jerry's chocolate therapy en die ga ik vandaag nog ( :eek: ) uitproberen
|
ik heb nieuw een bruine vinger. van de verf.
tevens een slecht gevoel voor humor, maar dat had ik al 18 jaar. |
Ohja, een shora ts.
|
Citaat:
|
sjaal. uit rome! :)
|
Citaat:
- zeep en douchegel setje - machiavelli - hackers dvd - alexisonfire kaartje - hitchhikers guide to the galaxy pocket editie - the decemberists - 5 songs - kaarten |
een nieuwe medebewoner van m`n kamer, als in een muis :mad: .Ik ben nu dan ook met een muizen razzia bezig, alleen hij is zo fokking klein dat ik ,m never nooit te pakken krijg.
Maar ik zal er voor zorgen dat ie weggaat, want gisternacht is ie echt te ver gegaan, beetje naast me op bed gaan liggen :eek: :mad: (n) :nono: . en dan ook nog blijven zitten als ik hem vermanend aan kijk. |
Wat schattig. :D Temmen en in een (grote) kooi doen.
Ik heb een zwart shirt met een vlindertje en grijze dingesjes en een zwart vest met een enorm zachte voering nieuw, terwijl ik helemaal niet van plan was wat te kopen. :mad: |
Een scheur in mijn nieuwste broek.
|
een kaasschaaf
|
Citaat:
en verder wok to walk (Y) nieuwe winterjas 2 t shirts broek. |
Citaat:
2 flessen wodka 1 fles goldwasser |
3 flessen goldstrike
8 flessen martini 15 flessen rode wijn. |
:s
Het is niet eens voor me zelf hoor Grandmommy, dus het was niet om stoer te doen. Ik vind het niet eens lekker. |
Citaat:
|
en ik op die van mijns?
|
ik geef alleen feestjes met melk en cola light van de lidl.
ik geef trouwens nooit feestjes want ik ken mensen die gaan kotsen van melk en ik houd niet van kots. maar ik neem aan dat jullie dan wel bij mijns terecht kunnen. om mijns even te quoten: :):) |
Melk is ook ranzig. :)
|
ik lust alleen chocolademelk, bij melk heb ik zo het gevoel dat ik vloeidbaar koeiensmegma drink ofzo.
|
Citaat:
Volgens mij bij de ABC, maar dat weet ik niet zeker. |
donkere geruite broek
witte blouse zwarte pet/mutsding berlijn boekje |
een vriendje, HAHA.
|
Citaat:
|
alweer biebboeken, 4 dit maal.
|
horloge gekregen :|
|
The Fratellis - Costello Music
Jonathan S. Foer - Everything Is Illuminated Maurice Sendak - Max en de Maximonsters +broodjes + sapjes |
hoofdpijn
boodschappen nieuwe studieboeken zzzzzzzz |
eten
waardeloze kopietjes eyeliner |
4 dvd's (nacht van de wansmaak deel 1, love actually, walk the line en Howl's moving castle)
1 theedoek en 4 handdoeken een blauwe en een witte maillot 3 undies 2 paar sokken 6 paar sokken voor vriendlief roze sloffen (ballerina stylo) poffertjes snoepjes en andere ongezonde dingen druiven |
roze trui met skieende figuurtjes
|
Citaat:
|
ja, heel cheap op de noordermarkt (Y)
|
Citaat:
en ik wil niet weten hoeveel je ervoor betaald hebt want ik was vast duurder uit :mad:. |
- boek over Willem van Eijk
- roze rokje - donkerblauwe offshoulder trui - grijs-geel-wit-zwart vest - zwarte katoenen schoudertas - stretcher - cake - meer cake - snapple - afhaalbericht voor mn pakketje met kleren :) - sjaaltje met goudkleurig draadje erdoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga voor een paar air jordans!
|
|
Citaat:
en king louie is idd te duur. ik heb nieuwe schoenen (L)(L) |
vette shirts trabb!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |