![]() |
Onduidelijkheid
Ehm, graag jullie meningen...
Van de zomer leuke meid tegengekomen, ook mee naar bed geweest. Eind van de zomervakantie (waren beide daartussen veel weg) nogmaals afgesproken: naar Walibi geweest, gezellig gehad, gezoend, filmpje bij mij thuis gekeken (niets gebeurd behalve zoenen) en toen ze in de trein stapte nog 12 keer 'één laatste kus'... Deze week weer naar haar toe geweest, toen we op elkaar afliepen wel een zoen op de mond, maar niet iets van tongzoen, o.i.d. Daarna met de fiets naar de stad geweest, ik erachter hangen met m'n rolstoel, me vasthoudend aan de bagagedrager. Na een tijdje steekt zij haar hand uit, zo van: 'Pak m'n hand maar.'. Zo gezegd zo gedaan, en i.p.v. de bagagedrager hield ik haar hand vast. Na een tijdje ik fietsen, zij in mijn rolstoel en ook hand vasthouden e.d.. Halverwege ook nog zoen op de mond, maar meer niet. In de stad beetje rondgestruind, koffie gedronken, gepooled, boodschapjes gedaan, op dakterras van de V&D gezeten. Allemaal heel gezellig, gezellig gepraat e.d.. Toen weer naar het station, weer zoen op de mond. Paar seconde later nóg een zoen op de mond en toen de trein weer in. Kan iemand me vertellen hoe ik dit moet begrijpen? |
Vraag het haar? Het komt iig wel over alsof ze wel interesse in je heeft, maar dat ik dat zeg is natuurlijk geen garantie voor jou dat het echt wat wordt. Zij is de enige die daar iets zinnigs over kan zeggen. Kan ook net zo goed zijn dat ze alleen maar af en toe wat leuks wil doen en een beetje wil zoenen.
|
Citaat:
Maar waren genoeg momenten dat ik dacht: 'nu komt het' (om het zoenen even flauw te benoemen), en gebeurde er gewoon niets... |
He, niet verkeerd opvatten, maar - eerst ging zij fietsen en jij ging, al haar hand vasthoudend, er achteraan met je rolstoel.. en daarna andersom? Hoezo zit je in een rolstoel als je gewoon kan fietsen?
|
Citaat:
Ik heb 'klompvoeten', houdt in dat ik minder spieren in m'n onderbenen heb en dat de botten in m'n voeten anders staan dan normaal. Daardoor kán ik wel lopen en staan, maar niet te lang (5-10 minuutjes). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien vond ze het achteraf te snel gaan; seks hebben, zoenen enz. Als ze nu inziet dat het serieus is doet ze het wat rustiger aan...
|
Citaat:
Maar dan dus die dingen als 'zoen op de mond' (doe je dat zomaar?), hand vasthouden, etc.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een ontactische manier van benaderen. Misschien zit zij wel met hetzelfde dilemma als TO en lucht een duidelijk gesprekje veel meer op.
|
Citaat:
Ik denk simpelweg niet dat het het moment is om tactisch te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil wel enige nuance aanbrengen, oke dan pak je haar niet vol maar pak je haar gewoon stevig vast ofzo en kijk je hoe ze daar op reageert, ik blijf er echter bij dat je in geen geval moet vragen of ze je leuk vind. Dit moet je vanzelfsprekend vinden, je bent gewoon hartstikke leuk. Misschien vind je het niet vanzelfsprekend, maar dat moet je niet laten blijken, het moet gewoon uitgangspunt zijn. Ze zit echt niet te wachten op een jongen die de beslissing bij haar legt. |
Citaat:
Ik denk simpelweg niet dat het het moment is om lomp te doen. |
Kijk, ik wil gewoon niets forceren, ik snap je punt, maar toch. Ik wil haar als het geen liefde is, wel als goede vriendin blijven zien, daarom...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, was wel 'grappig', toen we in de stad waren zei ze: 'Grappig dat je hier nu bent.' Ik zeg er lachend achteraan: 'Hehe, positief of negatief?' 'Naja, gewoon, grappig.' Hmm... |
Ik zou haar niet uit het niks ineens zoenen, maar je zou er wel wat meer op aan kunnen sturen. Of je zegt dat je haar wel heel erg leuk vindt, en wat zij van jou vindt, oid.
|
Ik zou het haar gewoon vragen. Niemand kan je meer duidelijkheid geven dan zij.
|
Citaat:
Tijdens het poolen liepen we een paar keer dus vlak langs elkaar heen, en dat waren gewoon echt van die situaties dat je denkt: 'Nu komt ie'. Nou, niet dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou toch echt met haar gaan praten. Ik kan wel gaan gissen dat ze het of te snel vindt gaan, of dat ze je rolstoel toch een hindernisje vindt voor een langdurige relatie, of dat ze wacht op volledige spontaniteit... de waarheid is: ik heb geen idee. Vraag het haar. Gewoon een 'wat is er?' geeft meestal al wat duidelijkheid. Zo weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Succes.
|
Je hoeft de intensiteit van jullie 'verstandhouding' toch niet per se te 'meten' aan de hand van wat er tussen de lakens gebeurt? :p
|
Citaat:
|
fuck it, liefde is gewoon KLOTE
:( |
Ze vindt je toch niet leuk en belde net om dat te vertellen?
|
Citaat:
Liefde is... tongzoenen in de kroeg. (y) |
Citaat:
|
Het lijkt me eerder: als er echt iets tussen jullie zou gebeuren, dan was het al wel gebeurd. Ofwel is ze erg teruggetrokken en gesloten qua gevoelens, en kan je je daar nog 50 jaar aan gaan ergeren, ofwel denkt zij gewoon anders over jou dan jij over haar.
En de intensiteit van een relatie hoeft echt niet evenredig te zijn met het aantal al dan niet spontane of geforceerde tongzoenen. |
He,
Wat zal ik zeggen. Het is iniedergeval een verwarrende situatie. Je moet proberen niet om bevestiging te vragen zeker niet in het begin als je elkaar nog niet zo goed kent, en het klinkt gek maar als man zijnde moet je dat nog minder doen vrouwen ( over het algemeen dan ) irriteren zich daar aan. Je moet niet het initatief te veel bij haar gaan leggen. Je moet zorgen dat je zelf ook nog een beetje de touwtjes kan vasthouden. Zeg wat vaker nee, en jij kan toch ook net zo vaag als haar gaan doen of niet? Geef een ander gewoon wat ze jou geven. Wellicht gaat ze dan zelf naar verduidelijking vragen. Succes |
Citaat:
|
Offtopic: Wij lijken het in de basis wel eens te zijn, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
;-) ;-) |
Dus als ik het goed begrijp ging ze de tweede keer geen initiatief tot seks nemen, maar jij ook niet, en nam ze de derde keer geen intiatief tot zoenen, maar jij ook niet, en nu denk jij dat zij niet meer wil zoenen.
En zij denkt natuurlijk dat jíj niet meer wil zoenen, omdat jij dus ook geen initiatief neemt. 'tuurlijk wil je haar nergens toe dwingen, maar er zit een groot gebied tussen 'iemand niet dwingen' en 'volledig passief zijn'. Als jij een gegrond vermoed hebt dat ze jou leuk vindt, en dat heb je, kun je heus wel zelf proberen haar te zoenen. Het zou toch wat zijn als ze dat allemaal in haar eentje zou moeten doen. |
Citaat:
En moet inderdaad misschien wat meer 'de touwtjes in handen nemen', ben alleen bang dat het nu te laat is... :s |
Standaardtip: gewoon over praten. :o
En ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. |
Citaat:
Wat ik zeg: ik wil best meer de touwtjes in handen nemen, ben alleen bang dat ik het afgelopen keer dus al een beetje verknald heb, door 'te makkelijk' te zijn. |
Citaat:
ehh wees een man?! |
Vergeet wat die rare gast zegt, gewoon je bek opentrekken, als je op school een vraag hebt vraag je het toch ook?
|
Kijk misschien is ze zelf ook een béétje bang hoor dat kan toch? Daarnaast kan je altijd bang worden als je eenmaal iemand veroverd hebt. Misschien leg jij het er te dik bovenop en is het zo voelbaar dat iemand ze het niet prettig vindt.... ik weet het niet hoor. Waarom zou je jezelf verlagen om nog met haar om te gaan?
|
Waarschijnlijk denkt ze hetzelfde idd. Misschien moet je zelf maar eens het ijs gaan breken.
|
Citaat:
|
En, hoe is het intussen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |