Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar waren genoeg momenten dat ik dacht: 'nu komt het' (om het zoenen even flauw te benoemen), en gebeurde er gewoon niets... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb 'klompvoeten', houdt in dat ik minder spieren in m'n onderbenen heb en dat de botten in m'n voeten anders staan dan normaal. Daardoor kán ik wel lopen en staan, maar niet te lang (5-10 minuutjes). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan dus die dingen als 'zoen op de mond' (doe je dat zomaar?), hand vasthouden, etc.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-10-2006 om 13:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk simpelweg niet dat het het moment is om tactisch te doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil wel enige nuance aanbrengen, oke dan pak je haar niet vol maar pak je haar gewoon stevig vast ofzo en kijk je hoe ze daar op reageert, ik blijf er echter bij dat je in geen geval moet vragen of ze je leuk vind. Dit moet je vanzelfsprekend vinden, je bent gewoon hartstikke leuk. Misschien vind je het niet vanzelfsprekend, maar dat moet je niet laten blijken, het moet gewoon uitgangspunt zijn. Ze zit echt niet te wachten op een jongen die de beslissing bij haar legt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk simpelweg niet dat het het moment is om lomp te doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hmm, was wel 'grappig', toen we in de stad waren zei ze: 'Grappig dat je hier nu bent.' Ik zeg er lachend achteraan: 'Hehe, positief of negatief?' 'Naja, gewoon, grappig.' Hmm... |
![]() |
||
Citaat:
Tijdens het poolen liepen we een paar keer dus vlak langs elkaar heen, en dat waren gewoon echt van die situaties dat je denkt: 'Nu komt ie'. Nou, niet dus... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Liefde is... tongzoenen in de kroeg. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En moet inderdaad misschien wat meer 'de touwtjes in handen nemen', ben alleen bang dat het nu te laat is... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik zeg: ik wil best meer de touwtjes in handen nemen, ben alleen bang dat ik het afgelopen keer dus al een beetje verknald heb, door 'te makkelijk' te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
ehh wees een man?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onduidelijke signalen Amanda22 | 0 | 08-06-2014 00:12 | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Onduidelijkheid m.b.t. kwadrateren CyberRage | 5 | 27-03-2010 13:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Onduidelijkheid Indeling Zakelijke Brief Guidosz | 4 | 20-05-2007 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Geslachtsziekten, wat en hoe? {onduidelijk} Spray rebel | 12 | 08-06-2004 10:59 | |
Eindexamens 2004 |
Onduidelijke Stof Rachel | 9 | 04-06-2004 08:26 |