Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Wielrennen (Tour de france) "terrible" - Tennis - ... [+commentators] (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=149310)

KaNeeL 04-07-2002 19:21

Tour de france "terrible"

Gatver... :rolleyes: TENNIS...mwah... owkeej, maar WIELRENNEN!? :( :eek: Neej mensen en dan ook nog die sufkuttige arrogante lul van een Mart Smeets... 'kben blij dat het zijn 'laatste' jaar is!! Ik vin d'r officieel geen RUK aan!!! Dat moest ik ffies kwiet!!

:D :D

XXX

KaNeeLePeel

Boogie 04-07-2002 19:45

er is al een topic over de Tour de France maar ik weet niet of je met deze ongenuanceerde praat ver komt. wat niet weg neemt dat ik Mart Smeets bij het wielrennen ook irritant vind ;)

PV 04-07-2002 19:59

Tour = leuk, commentaar van Smeets idd soms wat minder (té enthousiast imo...) maargoe je kan altijd nog t geluid afzetten of naar de vlaming luisteren...

jdiezrequejo 04-07-2002 20:23

Ze zouden gewoon een Olaf Mol moeten hebben maar dan eentje voor het wielrennen/tennis/voetbal etc. :D

Live and Let Die 04-07-2002 22:59

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Ze zouden gewoon een Olaf Mol moeten hebben maar dan eentje voor het wielrennen/tennis/voetbal etc. :D
Voor het voetbal hebben we Jack van Gelder :)

DJ Incompetent 05-07-2002 01:59

ja, ok, naja, bla?

Mr.Oizo 05-07-2002 10:07

Wat? Is het zijn laatste jaar??? :eek: ... :( ... :D:p

Supermach 05-07-2002 10:53

Ik vind wielrennen , vooral de tour de France, dus wel leuk om te volgen. Maar niet de eerste uren van een etappe :D Maar die idioot van een smeets mag wel weer weg, wij willen de Neel terug!!!! ;)

jdiezrequejo 05-07-2002 12:33

Citaat:

Live and Let Die schreef:
Voor het voetbal hebben we Jack van Gelder :)
Nou, soms. Finale 1994 AC Milaan - Ajax, Jack op de radio Dat kon ermee door :D Zo willen wij er idd meer hebben :)

DutchTerror 06-07-2002 09:51

hmmz dat boeit me meestal niej zoveel het commentaar

als het me niet aanstaat ga ik wel naar het kanaal van belgie kijke :o

Krugdinho 06-07-2002 13:38

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Wat? Is het zijn laatste jaar??? :eek: ... :( ... :D:p
:)

Mister Nygaard 11-07-2002 10:11

Dan kijk je toch Belg. Loop toch niet zo te jammeren we weten wel dat je het niet leuk vindt

jdiezrequejo 11-07-2002 11:13

Als het iets is waar ik niet naar kan luisteren is het wel dat belgische commentaar (no offence belgen ;)) Nu vergelijk ik ff de formule 1 uitzendigen met elkaar, als er iets spannends gebeurt bijvoorbeeld een mooie inhaalmanouvre dan gaat Olaf Mol echt bijna zowat uit zijn dak, hij leeft echt mee.

En bij de belg zeggen ze dan zo droog: "Barrichelo is Montoya voorbij" De belgen missen wat pit in hun commentaar, zelfde als met wielerennen ok het Nedrlandse commentaar is daar ook niet zo denderend maar ik vind dat die belgen zo gevoelloos over komen met het commentaar, maar goed das mijn mening ;) :)

Rhinus 11-07-2002 12:56

Olaf Mol is inderdaad erg goed. Alleen erger ik me de laatste tijd steeds meer aan zijn taalgebruik. Ik zegt sommige woorden. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te vaak.

En Mart Smeets is bij Wielrennen niet echt geweldig vind ik. Die andere die 't soms in zijn plaats doet. Die wielrennes/schaatser is veel beter :).

PV 11-07-2002 13:11

Citaat:

Rhinus schreef:
Olaf Mol is inderdaad erg goed. Alleen erger ik me de laatste tijd steeds meer aan zijn taalgebruik. Ik zegt sommige woorden. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te vaak.

En Mart Smeets is bij Wielrennen niet echt geweldig vind ik. Die andere die 't soms in zijn plaats doet. Die wielrennes/schaatser is veel beter :).

Herbert... Dijksma :confused: zoiets was t geloof ik

gevederde geest 11-07-2002 18:50

herbert DIJKSTRA heet die kerel volgens mij? weet het ook nie meer zeker
Vind Mart smeets ook irritant ook bij gewone studio sport uitzendingen, bij wielrennen kijk ik meestal gewoon belgisch al is het beeld daar wel slechter? Ligt dat aan mij of is dat overal?

jdiezrequejo 11-07-2002 20:50

Citaat:

Rhinus schreef:
Je bedoelt taalgebruik zoals hier?

http://membres.lycos.fr/dutchdevil/d...and%201994.zip

Dat ene woordje? :p :D

Rhinus 12-07-2002 10:51

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Je bedoelt taalgebruik zoals hier?

http://membres.lycos.fr/dutchdevil/d...and%201994.zip

Dat ene woordje? :p :D

:confused: Wat bedoel je nou? Ik heb 't helemaal gehoord en ik weet niet wat ik ermee moet :(.

Tofke_H 12-07-2002 14:56

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Als het iets is waar ik niet naar kan luisteren is het wel dat belgische commentaar (no offence belgen ;)) Nu vergelijk ik ff de formule 1 uitzendigen met elkaar, als er iets spannends gebeurt bijvoorbeeld een mooie inhaalmanouvre dan gaat Olaf Mol echt bijna zowat uit zijn dak, hij leeft echt mee.

En bij de belg zeggen ze dan zo droog: "Barrichelo is Montoya voorbij" De belgen missen wat pit in hun commentaar, zelfde als met wielerennen ok het Nedrlandse commentaar is daar ook niet zo denderend maar ik vind dat die belgen zo gevoelloos over komen met het commentaar, maar goed das mijn mening ;) :)

Maar TV1 (Belgie 1) doet dit jaar voor het eerst het Formule 1, dus ze moeten dat nog leren hé :p

jdiezrequejo 12-07-2002 19:25

Citaat:

Rhinus schreef:

:confused: Wat bedoel je nou? Ik heb 't helemaal gehoord en ik weet niet wat ik ermee moet :(.

Nou jij zei dat je jou soms ergert aan het taalgebruik van Olaf Mol..

En in dat stukje heeft hij nogal wel wat groffe taalgebruik, weet je nog niet wat ik bedoel?

VERDOMMMMEEEE, snap je het nu misschien? :p Ik gaf alleen een voorbeeld van het taalgebruik :) Of je zoiets bedoelde :)

jdiezrequejo 12-07-2002 19:26

Citaat:

Tofke_H schreef:
Maar TV1 (Belgie 1) doet dit jaar voor het eerst het Formule 1, dus ze moeten dat nog leren hé :p
Wie had dan eerst eerder de Formule 1 in belgie? Want belgie had twee jaar terug ofzo, ook Formule 1 op de buis? :)

Tofke_H 13-07-2002 02:48

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

Wie had dan eerst eerder de Formule 1 in belgie? Want belgie had twee jaar terug ofzo, ook Formule 1 op de buis? :)

de 3 jaren daarvoor was het bij Ka2 (kanaal 2 uitgesproken). Dat is een commerciele zender, dus die kan je in Nederland normaal gezien niet bekijken. :)

Rhinus 13-07-2002 11:21

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Nou jij zei dat je jou soms ergert aan het taalgebruik van Olaf Mol..

En in dat stukje heeft hij nogal wel wat groffe taalgebruik, weet je nog niet wat ik bedoel?

VERDOMMMMEEEE, snap je het nu misschien? :p Ik gaf alleen een voorbeeld van het taalgebruik :) Of je zoiets bedoelde :)

Dat bedoelde ik niet :). Ik bedoelde alleen dat hij net als Robert Jan Rensenbrink (=Robert ten Brink(Ik luister teveel Harry Ekkers), die zegt altijd: "natuurlijk" IN ELKE ZIN!!) sommige woorden teveel gebruikt. Welke dat precies zijn weet ik nu even niet. Maar je moet er maar eens op letten, hij zegt sommige woorden heel vaak, onze Olaf..

Je kan er eigelijk beter niet op letten, anders flip je helemaal. Net als ik..

Mister Nygaard 14-07-2002 09:54

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

ja sorry maar ik heb het over wielrennen en daar gaan ze uit hun bol en weten ze fucking veel vorig jaar bij serge baguet de etappe won in de tour Michel Wuyts SERGE BAGUET SERGE BAGUET huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mister Nygaard 14-07-2002 09:56

Citaat:

Rhinus schreef:

Kom op nou. Herbert Dijstra zegt altijd precies dezelfde dingen en dan vaak 4 keer per uitzending. En Erik Breukink ahum

jdiezrequejo 14-07-2002 12:07

Citaat:

Mister Nygaard schreef:

ja sorry maar ik heb het over wielrennen

En ik over het algemeen, waar wielerennen ook bij zit...

Ik zei al dat het Nederlandse commentaar bij Wielrennen ook niet denderent is, maar dat kan ik van de belgische commentatoren ook niet zo zeggen...

MCH 14-07-2002 12:51

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

En ik over het algemeen, waar wielerennen ook bij zit...

Ik zei al dat het Nederlandse commentaar bij Wielrennen ook niet denderent is, maar dat kan ik van de belgische commentatoren ook niet zo zeggen...

Ik vind het commentaar van het Nederlandse wielrennen juist leuk en ze houden het soms nog wat levendig tijdens de 1ste week v/d Tour. Daarbij komt dat Mart Smeets en Erik Breukink veel kunnen vertellen. Het is kloten dat Mart Smeets stopt, maar hij heeft kanker. Hij is net de 50 gepasseerd.

Rhinus 14-07-2002 18:03

Citaat:

Mister Nygaard schreef:
Kom op nou. Herbert Dijstra zegt altijd precies dezelfde dingen en dan vaak 4 keer per uitzending. En Erik Breukink ahum
Ja? Dan is ie nogsteeds beter dan/als Smeets vind ik.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.