![]() |
Tour de france "terrible"
Gatver... :rolleyes: TENNIS...mwah... owkeej, maar WIELRENNEN!? :( :eek: Neej mensen en dan ook nog die sufkuttige arrogante lul van een Mart Smeets... 'kben blij dat het zijn 'laatste' jaar is!! Ik vin d'r officieel geen RUK aan!!! Dat moest ik ffies kwiet!!
:D :D XXX KaNeeLePeel |
er is al een topic over de Tour de France maar ik weet niet of je met deze ongenuanceerde praat ver komt. wat niet weg neemt dat ik Mart Smeets bij het wielrennen ook irritant vind ;)
|
Tour = leuk, commentaar van Smeets idd soms wat minder (té enthousiast imo...) maargoe je kan altijd nog t geluid afzetten of naar de vlaming luisteren...
|
Ze zouden gewoon een Olaf Mol moeten hebben maar dan eentje voor het wielrennen/tennis/voetbal etc. :D
|
Citaat:
|
ja, ok, naja, bla?
|
Wat? Is het zijn laatste jaar??? :eek: ... :( ... :D:p
|
Ik vind wielrennen , vooral de tour de France, dus wel leuk om te volgen. Maar niet de eerste uren van een etappe :D Maar die idioot van een smeets mag wel weer weg, wij willen de Neel terug!!!! ;)
|
Citaat:
|
hmmz dat boeit me meestal niej zoveel het commentaar
als het me niet aanstaat ga ik wel naar het kanaal van belgie kijke :o |
Citaat:
|
Dan kijk je toch Belg. Loop toch niet zo te jammeren we weten wel dat je het niet leuk vindt
|
Als het iets is waar ik niet naar kan luisteren is het wel dat belgische commentaar (no offence belgen ;)) Nu vergelijk ik ff de formule 1 uitzendigen met elkaar, als er iets spannends gebeurt bijvoorbeeld een mooie inhaalmanouvre dan gaat Olaf Mol echt bijna zowat uit zijn dak, hij leeft echt mee.
En bij de belg zeggen ze dan zo droog: "Barrichelo is Montoya voorbij" De belgen missen wat pit in hun commentaar, zelfde als met wielerennen ok het Nedrlandse commentaar is daar ook niet zo denderend maar ik vind dat die belgen zo gevoelloos over komen met het commentaar, maar goed das mijn mening ;) :) |
Olaf Mol is inderdaad erg goed. Alleen erger ik me de laatste tijd steeds meer aan zijn taalgebruik. Ik zegt sommige woorden. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te vaak.
En Mart Smeets is bij Wielrennen niet echt geweldig vind ik. Die andere die 't soms in zijn plaats doet. Die wielrennes/schaatser is veel beter :). |
Citaat:
|
herbert DIJKSTRA heet die kerel volgens mij? weet het ook nie meer zeker
Vind Mart smeets ook irritant ook bij gewone studio sport uitzendingen, bij wielrennen kijk ik meestal gewoon belgisch al is het beeld daar wel slechter? Ligt dat aan mij of is dat overal? |
Citaat:
http://membres.lycos.fr/dutchdevil/d...and%201994.zip Dat ene woordje? :p :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En in dat stukje heeft hij nogal wel wat groffe taalgebruik, weet je nog niet wat ik bedoel? VERDOMMMMEEEE, snap je het nu misschien? :p Ik gaf alleen een voorbeeld van het taalgebruik :) Of je zoiets bedoelde :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan er eigelijk beter niet op letten, anders flip je helemaal. Net als ik.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei al dat het Nederlandse commentaar bij Wielrennen ook niet denderent is, maar dat kan ik van de belgische commentatoren ook niet zo zeggen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |