| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://membres.lycos.fr/dutchdevil/d...and%201994.zip Dat ene woordje?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat bedoel je nou? Ik heb 't helemaal gehoord en ik weet niet wat ik ermee moet .
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in dat stukje heeft hij nogal wel wat groffe taalgebruik, weet je nog niet wat ik bedoel? VERDOMMMMEEEE, snap je het nu misschien? Ik gaf alleen een voorbeeld van het taalgebruik Of je zoiets bedoelde
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Ik bedoelde alleen dat hij net als Robert Jan Rensenbrink (=Robert ten Brink(Ik luister teveel Harry Ekkers), die zegt altijd: "natuurlijk" IN ELKE ZIN!!) sommige woorden teveel gebruikt. Welke dat precies zijn weet ik nu even niet. Maar je moet er maar eens op letten, hij zegt sommige woorden heel vaak, onze Olaf..Je kan er eigelijk beter niet op letten, anders flip je helemaal. Net als ik.. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zei al dat het Nederlandse commentaar bij Wielrennen ook niet denderent is, maar dat kan ik van de belgische commentatoren ook niet zo zeggen... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|