![]() |
status van de sterren
sommige sterren/muzikanten gebruiken hun beroemde status om geld in het laatje te krijgen voor goede doelen.(bijv. door middel van nummers opnemen.)
de vraag is: zou jij meer geven als een ster als bijv. bono aan de deur komt met een collectebus? of een gewone vrijwilliger? http://www.enquirer.com/editions/200.../bono_zoom.jpg ook doormiddel van het nummer dat is opgenomen met greenday, The saints are coming |
bono is een eikel
|
Dit heeft niets met muziek te maken.
|
Citaat:
|
antwoorden welkom, kritiek natuurlijk ook ;)
|
Is je andere account geband?
|
Citaat:
|
Bono ownt dit potje rock paper scissors zo te zien.
|
Hahahahaha. :D
|
Citaat:
Bush laat Bono even zien wat hip was in 40-45. |
Citaat:
|
Als Bono langskomt waarschijnlijk net zo veel als bij een vrijwilliger. Het hangt er misschien vanaf wie er langskomt. En in welke stemming ik ben, en welk goede doel het is. Jantje Beton krijgt sowiezo niets. De clini-clowns waarschijnlijk ook niet. De kankerbestrijding wel. Enzovoort.
En je zit hier niet echt op het juiste subforum, dit heeft met beroemdheden te maken en niet met muzikanten. |
Als Bono bij mij aan de deur komt kan ie een kopje thee krijgen en gaan we gezellig over muziek babbelen, en dan geef ik hem wel een gulden.
Maar wat Kersenlente zegt, het gaat ook om het soort vereniging. Jantje Beton en dergelijken ga ik geen geld geven. |
nou met die gulden zal hij vast blij zijn :)
|
Citaat:
|
hij is heus niet zo achterlijk dat hij de munteenheid van groot deel van europa niet kent?
|
Citaat:
|
flikker op met je kuttopics.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg. gast. je topics zijn kut evenals u2 sinds ze cowboyhoeden dragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nouja ik vind hem vrij hypocriet net zoals Bob Geldhof...
|
stelletje kankerlijers zijn jullie toch, ook al is bono hypocriet (sowieso wie is dat niet) hij doet wel goede dingen , hij probeert iets te veranderen en hij geeft een positieve invloed op de wereldpolitiek. Ik word zo misselijk van mensen die alleen maar zitten te kankeren maar zelf niets proberen te doen.
|
Citaat:
was iedereen maar zo, tnx |
Citaat:
|
Citaat:
en dat biertje is een machtig mooi idee (Y) |
volgens mij bedoelde ie dat ie bono een moraalridder vind.
maar ik ben het wel met je eens (y) overigens is het theetijd. |
bono heeft een hoofd, meer wil ik er niet over kwijt.
|
ga weg :(
|
Citaat:
|
hij krijgt niet meer dan andere mensen.
De status van sterren wordt sowieso te veel omhoog gekrikt. Aan het eind van de dag schijten zij ook gewoon op een wc. Het zijn ook maar mensen |
waarom schijten sterren alleen aan het einde van de dag :confused:
|
Citaat:
verder vind ik wel dat Sigur gelijk heeft, goed wat die Bono allemaal doet; niets mis mee. BEHALVE, dat hij "War" wel enorm zaaddodende muziek is gaan maken met dat bandje van hem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en bush weet het.
|
1) Dit heeft geen reet met muziek te maken.
2) Over de muziek van U2 wil ook niemand het hebben. 3) We weten nu wel dat er een singel uitkomt met Greenday. 4) Bono is a twat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |