![]() |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #48
Hier is het vorige deel.
Mijn laatste post: Ik ben vannacht bij hem geweest. Sinds het uit is hebben we niet echt kunnen praten, omdat hij even met rust gelaten wilde worden en omdat ik in het buitenland zat. Ik ben gister vanuit belgie gelijk naar hem toe gegaan en we hebben heel fijn gepraat over dat we dit allebei ontzettend kut vinden, maar dat het misschien wel beter is. We kijken het voorlopig zo aan en als we ons nu allebei gelukkiger gaan voelen dan is het duidelijk, maar als er ons alleen maar ellendiger blijven voelen is het ook duidelijk. |
Je blijft bezig.... (n)
|
Ik kan je nu al vertellen dat je je nog wel even kut gaat voelen :eek: :p
Hoelang geef je het dit keer de tijd? :) |
onzeker. Vanavond weer zo'n halfachtige afspraak, omdat ze niet teveel vast wil zitten. Wordt er moedeloos van, binnenkort sta ík voor de keus of ik dit wel wil of niet (misschien nu al?), en niet zij, zoals het lijkt.
|
Het is ook altijd hetzelfde... Ik vind mannen pas leuk als ze onbereikbaar zijn (n)
Op vriendschappelijk gebied gaat het ook niet al te best. Ik kreeg een ontzettend verwijtend mailtje van een 'vriendin', omdat ik haar niet gebeld heb. Krijg toch lekker wat. Ik heb al zo weinig tijd en spreek de vrienden die ik wil spreken al niet vaak genoeg. Ik heb geen tijd om hier ook nog eens een schuldgevoel over te krijgen :s |
Die andere jongen komt als geroepen, ben ik van haar af :bloos:
|
gisteravond beetje kut gaat slapen en moest vanochtend vroeg op dus we hebben het niet uit kunnen praten, maar ik stuurde hem een lief smsje en hij had een briefje op mn bureau gelegd dat hij me nooit meer kwijt wilde :o vanavond uitzieken op de bank en vanacht komt hij na zn bedrijfsuitje nog op de fiets naar me toe <333.
|
Hij zit zo vol van zichzelf. In sommige tijden verwacht je steun, maar hij wil me alleen maar heel graag vertellen wat ik fout doe.
En toch mis ik hem, damnit. |
Citaat:
|
:confused:
|
Gewoon effe overnieuw tikken!
Supergoed! Onwijs leuk meisje ontmoet! De afgelopen week waren we onafscheidelijk! We hebben enorm veel gemeen, een klik waar je u tegen zegt en het is gewoon superleuk! Ja, ik ben helemaal verliefd! En dat werd wel weer 's tijd ook! |
Citaat:
|
ja miekmuis get over it, het gaat écht niet werken. ookal voel je je nog zo kut dat het uit is, liefde overwint niet alles!
ot: omg, ik heb iemand leren kennen en hij is écht leukk. Ik weet niet of hij mij leuk vindt en of ie een vriendin heeft etc. En hij wordt waarschijnlijk de nieuwe manager van de zaak waar ik werk. IDEAAL (y) |
Hmm. Ik heb er geen zin in m hem te zien, maar wel om uit te gaan. Helaas heeft zij een concert vanavond, das wel jammer. Ik ben benieuwd naar volgende week, hoe dat gaat lopen. Het is jammer dat ik niet wist dat hij ook naar me heeft gevraagd, want ik had het wel leuk gevonden. En stik, laat me toch met rust.
|
O yah. Awesome.
|
Aaargh. Zal ikn ou gaan? Geen zin om thuis te zitten, maar ook geen zin om daar naar toe te gaan. Van de andere kant ook weer wel. Ik denk dat ik eerst hem even bel.
Stik toch allemaal. Het is ook nooit goed. Gezeik ook altijd. |
naja... hij moet toch echt s leren dat ie z'n stress niet op mij kan afreageren. Maar ja... iedereen doe dat wel s en hij heeft t heel lief goedgemaakt :)
|
Citaat:
Vanavond zie ik hem waarschijnlijk even, maar ik hoop stiekem dat hij blijft slapen! Maar nu heeft ie even geen tijd om te reageren :(. Dus even afwachten! |
het wordt weer koud en dus knusheidtijd en ik ben weer jaloers op stelletjes :P
|
Bah, ik heb lichamelijk een slechte week gehad en voel me nu nog brak, terwijl het gister weer beter leek te gaan (n) En ik maak me zorgen om hem. Hij zit al weken niet lekker in z'n vel en ik voel me machteloos omdat ik zo weinig voor hem kan doen en ik het idee heb dat hij het zelf ook een beetje verwaarloosd. En ik erger me de laatste tijd wat meer aan kleine dingentjes van hem, we kibbelen ook veel de afgelopen week en daardoor zit ik echt te wachten op een grote ruzie die komen gaat ofzo. Voel me gewoon even kut..
|
Citaat:
Maar ja... ik heb wel zoiets van: ik kan het ook niet helpen dat jij tentamens hebt! :p Maar idd... als hij dan vervolgens met zo'n zielig koppie naar me toekomt.... mja, dan ben ik weer helemaal goed :o |
Wat wil ie nou? :(
Arg, ik moet niet zo naief zijn. 'Get over it!' Ik voel me dom. :bloos: |
Ik heb eigenlijk op dit moment alles wat ik wil. Een lieve familie, leuke vrienden (ondanks soms wat irritaties), een auto gekocht, een baan gevonden, dinsdag mijn opleiding afronden (hopelijk haal ik dat tentamen), dus ja, het gaat goed.
Het enige dat je dan nog eigenlijk mist is een vriendin... en eigenlijk heb ik wel weer zin in een nieuwe relatie. Tijd dus om nieuwe contacten te maken ;) |
ze komt zo weer. gelukkig. blijvertje :)?
|
Mjah, eigenlijk gaat 't wel lekker, op zich! Niet dat er veel spannends gebeurt, maar er zijn wat leuk figuren... :) Tja!
Alleen... Argh! |
<3 Morgen!!
|
Ja, goed denk ik :)
Niet verliefd, maar dat kan me geen ruk schelen :o |
Citaat:
|
Ik voel me verschrikkelijk,ik mis mijn ex zo ontzettend:(..ik dacht echt dat het nooit uit zou gaan ofzo en nu is het toch gebeurd,nu zijn er wel jongens maar niemand tipt aan hem..niemand is zo leuk als hij was en et lijkt alsof niemand dat zal lukken,
het leek alsof we bij elkaar hoorden en nu moet ik doorgaan maar ik kan het niet..hij negeert me ook eens..en ik weet dat dat misschien wel beter is maar het is verschrikkelijk raar want hij zit bij me op school en in dezelfde vriendengroep..hij kijkt me niet eens aan..ik kan er niet meer tegen..ik huil elke dag,thuis,op school..waar ik ook ben ik denk aan hem:( |
Buh ik had me zo verheugd op vanavond, eerst naar verjaardag van mijn nichtje en dan lekker samen slapen. Maar goed, hij had weer bonje thuis en is vanmiddag na 2 uurtjes bij mij geweest te zijn weer naar huis gegaan omdat zijn zus belde en hij dus een enorm schuldgevoel kreeg. :(
Nou zie ik hem maandag pas weer (n) |
ik mis t verliefd zijn denk ik. het met 'haar' uitgaan, haar liefhebben, en dat zij mij ook grandioos vindt....
ach, ik heb wel even andere dingen/zaken aan mijn hoofd. |
hehe :o :o
nice! |
Citaat:
|
Gisteravond na een verkeerde opmerking van mijn moeder (over dat het etentje wat we al zo lang eens moesten geven voor mijn ouders eindelijk een datum had, maar dat dat nu dus niet meer doorging) heb ik me de rest van de avond flink verrot gevoeld. Al die kleine dingetjes die we zouden doen... :(
|
:o wat heb ik nou weer gedaan? maar het was wel leuk, hij is leuk.
en ik houd er niet van als mensen mij 'reserveren', ik ben van niemand en al helemaal niet van mensen van wie ik ook nooit zou willen zijn. |
Whaha, webcam = humor :cool: Ik moet echt, maar dan ook echt uitkijken.... :o
|
Mja, gisteravond wel goed gepraat met elkaar, we weten nu tenminste iets beter weer wat er in de ander omgaat. En ik weet ook wel dat hij echt niet zomaar bij mij weg zou gaan, maar ik ben stiekem een beetje bang dat straks na alle uitslagen blijkt dat dit niet 'zomaar iets' is. En daar ben ik bang voor. Wat dan zal ons hele toekomstbeeld gaan veranderen en dat wil ik helemaal niet. Tenminste, niet op die manier.. Dat er dingen in de loop van de tijd veranderen, is normaal, maar ik wil niet dat ons leven op die manier verandert. Ik vind het gewoon heel moeilijk om te accepteren dat ik niet de persoon kan zijn die ik graag wíl zijn, zowel voor mezelf als voor hem..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat ze zaterdag kan komen, zodat we samen naar haar bandje kunnen luisteren. En dan kan ze ook mensen ontmoeten die mij bezig houden. Nu zie ik hem nooit meer en kan ik gofferdomme mijn agenda niet vinden waar die foto inzat. :mad:
|
Citaat:
Ik zal je zeggen: je gaat je nu niet gelukkiger voelen. Misschien over een half jaar of een jaar, ja hopelijk zelfs eerder, maar reken daar niet op. En als dat gelukkiger worden niet snel komt, denk ik toch dat je niet naar hem moet teruggaan. Lees je eigen posts van afgelopen tijd nou eens terug. Oké, ik snap heus wel dat je die hebt gepost op momenten dat je rot voelde, en dat hij niet altijd zo is, maar ik denk echt dat je beter af bent zonder hem. Je hebt nu goed gepraat, laat het rusten, houd afstand. Vanzelf komt alles goed, ook alleen, zelfs alleen misschien. Ik denk gewoon... dat je hem moet laten gaan. Jullie zijn niet goed voor elkaar. |
Citaat:
Ontopic: Mja och, saai he. En waarom kunnen de jongens die ik niet leuk vind, dat niet gelijk aanvoelen en stoppen met versierpogingen :nono: |
Deze hele 'affaire' is echt belachelijk ondertussen. Nu verwacht ie zeker dat ik achter hém aan ga lopen in plaats van andersom. Mocht ie willen.
Heel grof, maar waarom kan ik nou niet eens gewoon ongecompliceerd met een jongen sletten :o :s |
@ Miekmuis; inderdaad, zonder echt voor jezelf de knoop door te hakken, kom je niet over hem heen. Je begint dan niet echt aan het verwerkingsproces omdat er niet overheen komen dan een beloning in zich draagt; hem weer terug krijgen.
En ik spreek uit ervaring, heb precies dezelfde fout gemaakt. Laat hem los, en niet voorwaardelijk. |
prima (Y)
|
Citaat:
En in dat opzicht zijn we bang dat er dan veel zal gaan veranderen. Tuurlijk, een spastische darm is ook heel vervelend, maar dat zal niet heel veel slechter worden dan dat het nu bij mij is. En ook nu heb ik vaak pijn, meer slaap nodig en moet ik met veel dingen rekening houden en ben ik (en dus ook hij af en toe) beperkt in mijn vrijheden, maar als het op dit niveau blijft, is het niet echt schadelijk voor onze relatie. Maar een relatie met een vriendin die Crohn heeft, zal toch wel heel wat meer van ons gaan vragen. En we gaan er nu natuurlijk niet al bij voorbaat van uit dat de uitslagen slecht zullen zijn, maar de onzekerheid daarover speelt nu wel. We kunnen nu niks anders doen dan afwachten en we maken ons allebei af en toe best wel zorgen. En dat staat gewoon een beetje tussen ons is, omdat we daar nu nog zo weinig mee kunnen doen. En daardoor worden we soms allebei wat onzeker. Tis gewoon kut dan er hoe dan ook dingen aan het veranderen zijn waarvan wij allebei niet willen dat het veranderd. Ik wil zijn lieve vriendin zijn en niet zijn lieve zieke vriendin.. |
Citaat:
Maar kan me goed voorstellen dat het allemaal erg spannend is nu. Veel sterkte! Ontopic: Leuke mensen zijn allemaal leuk lief en aardig, maar gisteren was het gewoon even superfijn om met een echt goede vriendin en mijn vent langs twee andere lieve kerels te gaan. Even echte lieve mensen om je heen verzamelen waarmee een lekker diepgaand gesprek te voeren valt en bij wie je niets achter een knuffel hoeft te zoeken. En de hele avond 21 Jump Street kijken was eigenlijk best grappig. Niet voor te stellen hoe foute kleren er in die tijd in de mode waren :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |