Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2006, 15:09
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hier is het vorige deel.

Mijn laatste post:

Ik ben vannacht bij hem geweest. Sinds het uit is hebben we niet echt kunnen praten, omdat hij even met rust gelaten wilde worden en omdat ik in het buitenland zat. Ik ben gister vanuit belgie gelijk naar hem toe gegaan en we hebben heel fijn gepraat over dat we dit allebei ontzettend kut vinden, maar dat het misschien wel beter is. We kijken het voorlopig zo aan en als we ons nu allebei gelukkiger gaan voelen dan is het duidelijk, maar als er ons alleen maar ellendiger blijven voelen is het ook duidelijk.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Oud 04-11-2006, 15:18
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Je blijft bezig....
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 04-11-2006, 15:41
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik kan je nu al vertellen dat je je nog wel even kut gaat voelen
Hoelang geef je het dit keer de tijd?
Oud 04-11-2006, 15:45
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
onzeker. Vanavond weer zo'n halfachtige afspraak, omdat ze niet teveel vast wil zitten. Wordt er moedeloos van, binnenkort sta ík voor de keus of ik dit wel wil of niet (misschien nu al?), en niet zij, zoals het lijkt.
Oud 04-11-2006, 15:47
Verwijderd
Het is ook altijd hetzelfde... Ik vind mannen pas leuk als ze onbereikbaar zijn

Op vriendschappelijk gebied gaat het ook niet al te best. Ik kreeg een ontzettend verwijtend mailtje van een 'vriendin', omdat ik haar niet gebeld heb. Krijg toch lekker wat. Ik heb al zo weinig tijd en spreek de vrienden die ik wil spreken al niet vaak genoeg. Ik heb geen tijd om hier ook nog eens een schuldgevoel over te krijgen
Oud 04-11-2006, 16:05
BrianPeppers
Avatar van BrianPeppers
BrianPeppers is offline
Die andere jongen komt als geroepen, ben ik van haar af
Oud 04-11-2006, 16:10
Larry Flint
Larry Flint is offline
gisteravond beetje kut gaat slapen en moest vanochtend vroeg op dus we hebben het niet uit kunnen praten, maar ik stuurde hem een lief smsje en hij had een briefje op mn bureau gelegd dat hij me nooit meer kwijt wilde vanavond uitzieken op de bank en vanacht komt hij na zn bedrijfsuitje nog op de fiets naar me toe <333.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 04-11-2006, 16:13
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Hij zit zo vol van zichzelf. In sommige tijden verwacht je steun, maar hij wil me alleen maar heel graag vertellen wat ik fout doe.

En toch mis ik hem, damnit.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 04-11-2006, 16:30
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 04-11-2006 @ 16:41 :
Ik kan je nu al vertellen dat je je nog wel even kut gaat voelen
Hoelang geef je het dit keer de tijd?
Dat kan ik nu toch nog niet voorspellen? We zien wel gewoon hoe we ons voelen en wanneer we echt het idee hebben dat het wel of niet gaat werken. Daar kunnen we nu onmogelijk nog uitspraken over doen. Niet zo negatief allemaal! Ik ben al heel trots dat ik nu eindelijk door heb gezet en het nu echt over is.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 04-11-2006, 16:32
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 04-11-2006, 16:43
STP
Avatar van STP
STP is offline
Gewoon effe overnieuw tikken!

Supergoed! Onwijs leuk meisje ontmoet! De afgelopen week waren we onafscheidelijk! We hebben enorm veel gemeen, een klik waar je u tegen zegt en het is gewoon superleuk!

Ja, ik ben helemaal verliefd! En dat werd wel weer 's tijd ook!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 04-11-2006, 17:07
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 04-11-2006 @ 17:30 :
Dat kan ik nu toch nog niet voorspellen? We zien wel gewoon hoe we ons voelen en wanneer we echt het idee hebben dat het wel of niet gaat werken. Daar kunnen we nu onmogelijk nog uitspraken over doen. Niet zo negatief allemaal! Ik ben al heel trots dat ik nu eindelijk door heb gezet en het nu echt over is.
ehh je spreekt jezelf keihard tegen? je bent blij dat het nu ECHT over is maar je ziet wel wanneer je het idee hebt dat het misschien alsnog wel gaat werken en als jullie je ellendig blijven voelen is het ook duidelijk (waarmee ik aanneem dat je bedoelt dat jullie het dan weer gaan proberen)?
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 04-11-2006, 17:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja miekmuis get over it, het gaat écht niet werken. ookal voel je je nog zo kut dat het uit is, liefde overwint niet alles!

ot: omg, ik heb iemand leren kennen en hij is écht leukk. Ik weet niet of hij mij leuk vindt en of ie een vriendin heeft etc. En hij wordt waarschijnlijk de nieuwe manager van de zaak waar ik werk. IDEAAL
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-11-2006, 17:54
Verwijderd
Hmm. Ik heb er geen zin in m hem te zien, maar wel om uit te gaan. Helaas heeft zij een concert vanavond, das wel jammer. Ik ben benieuwd naar volgende week, hoe dat gaat lopen. Het is jammer dat ik niet wist dat hij ook naar me heeft gevraagd, want ik had het wel leuk gevonden. En stik, laat me toch met rust.
Oud 04-11-2006, 17:55
Verwijderd
O yah. Awesome.
Oud 04-11-2006, 18:17
Verwijderd
Aaargh. Zal ikn ou gaan? Geen zin om thuis te zitten, maar ook geen zin om daar naar toe te gaan. Van de andere kant ook weer wel. Ik denk dat ik eerst hem even bel.

Stik toch allemaal. Het is ook nooit goed. Gezeik ook altijd.
Oud 04-11-2006, 18:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
naja... hij moet toch echt s leren dat ie z'n stress niet op mij kan afreageren. Maar ja... iedereen doe dat wel s en hij heeft t heel lief goedgemaakt
__________________
Tsja
Oud 04-11-2006, 18:32
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-11-2006 @ 19:27 :
naja... hij moet toch echt s leren dat ie z'n stress niet op mij kan afreageren. Maar ja... iedereen doe dat wel s en hij heeft t heel lief goedgemaakt
Herkenbaar, doet hij ook vaker..maar inderdaad, zolang ze het lief goed blijven maken, valt het nog te doen hč

Vanavond zie ik hem waarschijnlijk even, maar ik hoop stiekem dat hij blijft slapen! Maar nu heeft ie even geen tijd om te reageren . Dus even afwachten!
Ads door Google
Oud 04-11-2006, 18:33
Verwijderd
het wordt weer koud en dus knusheidtijd en ik ben weer jaloers op stelletjes
Oud 04-11-2006, 18:34
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Bah, ik heb lichamelijk een slechte week gehad en voel me nu nog brak, terwijl het gister weer beter leek te gaan En ik maak me zorgen om hem. Hij zit al weken niet lekker in z'n vel en ik voel me machteloos omdat ik zo weinig voor hem kan doen en ik het idee heb dat hij het zelf ook een beetje verwaarloosd. En ik erger me de laatste tijd wat meer aan kleine dingentjes van hem, we kibbelen ook veel de afgelopen week en daardoor zit ik echt te wachten op een grote ruzie die komen gaat ofzo. Voel me gewoon even kut..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 04-11-2006, 18:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
groovy schreef op 04-11-2006 @ 19:32 :
Herkenbaar, doet hij ook vaker..maar inderdaad, zolang ze het lief goed blijven maken, valt het nog te doen hč
mja... aan de ene kant begrijp ik het wel: als ie t op iemand moet afreageren ben ik daar natuurlijk de 'makkelijkste' persoon voor.
Maar ja... ik heb wel zoiets van: ik kan het ook niet helpen dat jij tentamens hebt! Maar idd... als hij dan vervolgens met zo'n zielig koppie naar me toekomt.... mja, dan ben ik weer helemaal goed
__________________
Tsja
Oud 04-11-2006, 18:49
Knots
Knots is offline
Wat wil ie nou?
Arg, ik moet niet zo naief zijn. 'Get over it!' Ik voel me dom.
Oud 04-11-2006, 18:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb eigenlijk op dit moment alles wat ik wil. Een lieve familie, leuke vrienden (ondanks soms wat irritaties), een auto gekocht, een baan gevonden, dinsdag mijn opleiding afronden (hopelijk haal ik dat tentamen), dus ja, het gaat goed.
Het enige dat je dan nog eigenlijk mist is een vriendin... en eigenlijk heb ik wel weer zin in een nieuwe relatie. Tijd dus om nieuwe contacten te maken
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-11-2006, 19:29
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ze komt zo weer. gelukkig. blijvertje ?
Oud 04-11-2006, 19:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah, eigenlijk gaat 't wel lekker, op zich! Niet dat er veel spannends gebeurt, maar er zijn wat leuk figuren... Tja!

Alleen... Argh!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 04-11-2006, 19:54
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
<3 Morgen!!
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 04-11-2006, 20:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, goed denk ik
Niet verliefd, maar dat kan me geen ruk schelen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-11-2006, 21:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 04-11-2006 @ 18:07 :
ehh je spreekt jezelf keihard tegen? je bent blij dat het nu ECHT over is maar je ziet wel wanneer je het idee hebt dat het misschien alsnog wel gaat werken en als jullie je ellendig blijven voelen is het ook duidelijk (waarmee ik aanneem dat je bedoelt dat jullie het dan weer gaan proberen)?
Ik bedoel dat ik blij ben dat ik op dit moment niet meer in een relatie zit met hem, maar dat wil niet zeggen dat ik niet ergens in mijn achterhoofd hoop hou dat het ooit wel gaat werken.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 04-11-2006, 22:30
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
Ik voel me verschrikkelijk,ik mis mijn ex zo ontzettend..ik dacht echt dat het nooit uit zou gaan ofzo en nu is het toch gebeurd,nu zijn er wel jongens maar niemand tipt aan hem..niemand is zo leuk als hij was en et lijkt alsof niemand dat zal lukken,
het leek alsof we bij elkaar hoorden en nu moet ik doorgaan maar ik kan het niet..hij negeert me ook eens..en ik weet dat dat misschien wel beter is maar het is verschrikkelijk raar want hij zit bij me op school en in dezelfde vriendengroep..hij kijkt me niet eens aan..ik kan er niet meer tegen..ik huil elke dag,thuis,op school..waar ik ook ben ik denk aan hem
Oud 04-11-2006, 22:48
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Buh ik had me zo verheugd op vanavond, eerst naar verjaardag van mijn nichtje en dan lekker samen slapen. Maar goed, hij had weer bonje thuis en is vanmiddag na 2 uurtjes bij mij geweest te zijn weer naar huis gegaan omdat zijn zus belde en hij dus een enorm schuldgevoel kreeg.

Nou zie ik hem maandag pas weer
__________________
I am..
Oud 04-11-2006, 22:52
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik mis t verliefd zijn denk ik. het met 'haar' uitgaan, haar liefhebben, en dat zij mij ook grandioos vindt....

ach, ik heb wel even andere dingen/zaken aan mijn hoofd.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 05-11-2006, 03:18
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
hehe
nice!
Oud 05-11-2006, 06:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-11-2006 @ 04:18 :
hehe
nice!
vertel?
Oud 05-11-2006, 08:42
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Gisteravond na een verkeerde opmerking van mijn moeder (over dat het etentje wat we al zo lang eens moesten geven voor mijn ouders eindelijk een datum had, maar dat dat nu dus niet meer doorging) heb ik me de rest van de avond flink verrot gevoeld. Al die kleine dingetjes die we zouden doen...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 05-11-2006, 09:52
Verwijderd
wat heb ik nou weer gedaan? maar het was wel leuk, hij is leuk.

en ik houd er niet van als mensen mij 'reserveren', ik ben van niemand en al helemaal niet van mensen van wie ik ook nooit zou willen zijn.
Oud 05-11-2006, 10:51
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Whaha, webcam = humor Ik moet echt, maar dan ook echt uitkijken....
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Ads door Google
Oud 05-11-2006, 11:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Mja, gisteravond wel goed gepraat met elkaar, we weten nu tenminste iets beter weer wat er in de ander omgaat. En ik weet ook wel dat hij echt niet zomaar bij mij weg zou gaan, maar ik ben stiekem een beetje bang dat straks na alle uitslagen blijkt dat dit niet 'zomaar iets' is. En daar ben ik bang voor. Wat dan zal ons hele toekomstbeeld gaan veranderen en dat wil ik helemaal niet. Tenminste, niet op die manier.. Dat er dingen in de loop van de tijd veranderen, is normaal, maar ik wil niet dat ons leven op die manier verandert. Ik vind het gewoon heel moeilijk om te accepteren dat ik niet de persoon kan zijn die ik graag wíl zijn, zowel voor mezelf als voor hem..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 05-11-2006, 11:30
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-11-2006 @ 12:08 :
Mja, gisteravond wel goed gepraat met elkaar, we weten nu tenminste iets beter weer wat er in de ander omgaat. En ik weet ook wel dat hij echt niet zomaar bij mij weg zou gaan, maar ik ben stiekem een beetje bang dat straks na alle uitslagen blijkt dat dit niet 'zomaar iets' is. En daar ben ik bang voor. Wat dan zal ons hele toekomstbeeld gaan veranderen en dat wil ik helemaal niet. Tenminste, niet op die manier.. Dat er dingen in de loop van de tijd veranderen, is normaal, maar ik wil niet dat ons leven op die manier verandert. Ik vind het gewoon heel moeilijk om te accepteren dat ik niet de persoon kan zijn die ik graag wíl zijn, zowel voor mezelf als voor hem..
he? huh? ikke-nie-snappe. t ging toch zo goed? uitslagen? uitslagen van school, medische uitslagen... welke? of moet ik even een PM'tje sturen... ben nu wel benieuwd
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 05-11-2006, 11:51
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
Luna schreef op 04-11-2006 @ 18:21 :
En hij wordt waarschijnlijk de nieuwe manager van de zaak waar ik werk. IDEAAL
je kickt op geld/macht?
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Oud 05-11-2006, 11:53
Estar
Estar is offline
Citaat:
clubje schreef op 05-11-2006 @ 12:51 :
je kickt op geld/macht?
Ja want ze wist voordat ze op hem viel al dat hij de nieuwe manager zou worden
Oud 05-11-2006, 12:24
Verwijderd
Ik hoop dat ze zaterdag kan komen, zodat we samen naar haar bandje kunnen luisteren. En dan kan ze ook mensen ontmoeten die mij bezig houden. Nu zie ik hem nooit meer en kan ik gofferdomme mijn agenda niet vinden waar die foto inzat.
Oud 05-11-2006, 12:27
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 04-11-2006 @ 16:09 :
Ik ben vannacht bij hem geweest. Sinds het uit is hebben we niet echt kunnen praten, omdat hij even met rust gelaten wilde worden en omdat ik in het buitenland zat. Ik ben gister vanuit belgie gelijk naar hem toe gegaan en we hebben heel fijn gepraat over dat we dit allebei ontzettend kut vinden, maar dat het misschien wel beter is. We kijken het voorlopig zo aan en als we ons nu allebei gelukkiger gaan voelen dan is het duidelijk, maar als er ons alleen maar ellendiger blijven voelen is het ook duidelijk.
Lieve miekmuis, ik snap jou echt niet. Nou ja, ik begrijp dat het echt heel moeilijk is iemand los te laten en zo. Maar jij zegt eerst dat hij goed moet weten dat het nu voorgoed over is, en nu zeg je dat het "misschien wel beter is" en "we kijken het voorlopig zo aan".
Ik zal je zeggen: je gaat je nu niet gelukkiger voelen. Misschien over een half jaar of een jaar, ja hopelijk zelfs eerder, maar reken daar niet op. En als dat gelukkiger worden niet snel komt, denk ik toch dat je niet naar hem moet teruggaan. Lees je eigen posts van afgelopen tijd nou eens terug. Oké, ik snap heus wel dat je die hebt gepost op momenten dat je rot voelde, en dat hij niet altijd zo is, maar ik denk echt dat je beter af bent zonder hem. Je hebt nu goed gepraat, laat het rusten, houd afstand.

Vanzelf komt alles goed, ook alleen, zelfs alleen misschien. Ik denk gewoon... dat je hem moet laten gaan. Jullie zijn niet goed voor elkaar.
Oud 05-11-2006, 12:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
BrianPeppers schreef op 04-11-2006 @ 17:05 :
Die andere jongen komt als geroepen, ben ik van haar af
Hahaha.



Ontopic: Mja och, saai he. En waarom kunnen de jongens die ik niet leuk vind, dat niet gelijk aanvoelen en stoppen met versierpogingen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-11-2006, 13:27
Verwijderd
Deze hele 'affaire' is echt belachelijk ondertussen. Nu verwacht ie zeker dat ik achter hém aan ga lopen in plaats van andersom. Mocht ie willen.

Heel grof, maar waarom kan ik nou niet eens gewoon ongecompliceerd met een jongen sletten
Oud 05-11-2006, 13:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
@ Miekmuis; inderdaad, zonder echt voor jezelf de knoop door te hakken, kom je niet over hem heen. Je begint dan niet echt aan het verwerkingsproces omdat er niet overheen komen dan een beloning in zich draagt; hem weer terug krijgen.

En ik spreek uit ervaring, heb precies dezelfde fout gemaakt. Laat hem los, en niet voorwaardelijk.
Oud 05-11-2006, 13:58
Verwijderd
prima
Oud 05-11-2006, 14:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 05-11-2006 @ 12:30 :
he? huh? ikke-nie-snappe. t ging toch zo goed? uitslagen? uitslagen van school, medische uitslagen... welke? of moet ik even een PM'tje sturen... ben nu wel benieuwd
Onze relatie gaat verder ook nog net zo goed als altijd hoor, tis niet dat we in een crisis zitten ofzo Maar ik ben sinds het begin van deze zomer ziek geworden en in eerste instantie werd er gedacht aan een spastische darm. Maar omdat mijn klachten zo hevig zijn en het bloedonderzoek niet goed was, wordt er nu toch gedacht aan de ziekte van Crohn. Dus ik heb de afgelopen tijd allerlei onderzoeken gehad en krijg half december overal de uitslag van. En als dan blijkt dat het toch Crohn is, ben en wordt ik uiteindelijk toch wel erg ziek..

En in dat opzicht zijn we bang dat er dan veel zal gaan veranderen. Tuurlijk, een spastische darm is ook heel vervelend, maar dat zal niet heel veel slechter worden dan dat het nu bij mij is. En ook nu heb ik vaak pijn, meer slaap nodig en moet ik met veel dingen rekening houden en ben ik (en dus ook hij af en toe) beperkt in mijn vrijheden, maar als het op dit niveau blijft, is het niet echt schadelijk voor onze relatie. Maar een relatie met een vriendin die Crohn heeft, zal toch wel heel wat meer van ons gaan vragen.

En we gaan er nu natuurlijk niet al bij voorbaat van uit dat de uitslagen slecht zullen zijn, maar de onzekerheid daarover speelt nu wel. We kunnen nu niks anders doen dan afwachten en we maken ons allebei af en toe best wel zorgen. En dat staat gewoon een beetje tussen ons is, omdat we daar nu nog zo weinig mee kunnen doen. En daardoor worden we soms allebei wat onzeker. Tis gewoon kut dan er hoe dan ook dingen aan het veranderen zijn waarvan wij allebei niet willen dat het veranderd. Ik wil zijn lieve vriendin zijn en niet zijn lieve zieke vriendin..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 05-11-2006, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-11-2006 @ 15:05 :
Ik wil zijn lieve vriendin zijn en niet zijn lieve zieke vriendin..
Je zou dan ook niet zijn zieke vriendin zijn, maar zijn vriendin met een ziekte. Ik bedoel: je hebt een ziekte, je bént het niet.
Maar kan me goed voorstellen dat het allemaal erg spannend is nu. Veel sterkte!

Ontopic: Leuke mensen zijn allemaal leuk lief en aardig, maar gisteren was het gewoon even superfijn om met een echt goede vriendin en mijn vent langs twee andere lieve kerels te gaan. Even echte lieve mensen om je heen verzamelen waarmee een lekker diepgaand gesprek te voeren valt en bij wie je niets achter een knuffel hoeft te zoeken.
En de hele avond 21 Jump Street kijken was eigenlijk best grappig. Niet voor te stellen hoe foute kleren er in die tijd in de mode waren
Oud 05-11-2006, 14:18
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nala schreef op 05-11-2006 @ 15:12 :
Je zou dan ook niet zijn zieke vriendin zijn, maar zijn vriendin met een ziekte. Ik bedoel: je hebt een ziekte, je bént het niet.
Maar kan me goed voorstellen dat het allemaal erg spannend is nu. Veel sterkte!
Dankje En ik weet ook wel dat ik nog veel meer ben dan alleen zijn zieke vriendinnetje, maar zeker op momenten dat hij gewoon kan zien dat het niet goed met me gaat, voelt dat niet altijd zo. En op dit moment heb ik er ook wel weer het volste vertrouwen in dat áls de uitslagen slecht zijn, we het dan ook nog wel gaan redden samen. Maar ook onzekerheid daarover komt dus af en toe best wel naar boven en ik zou gewoon graag willen dat we dat stuk al hebben gehad
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 05-11-2006, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-11-2006 @ 15:18 :
Dankje En ik weet ook wel dat ik nog veel meer ben dan alleen zijn zieke vriendinnetje, maar zeker op momenten dat hij gewoon kan zien dat het niet goed met me gaat, voelt dat niet altijd zo. En op dit moment heb ik er ook wel weer het volste vertrouwen in dat áls de uitslagen slecht zijn, we het dan ook nog wel gaan redden samen. Maar ook onzekerheid daarover komt dus af en toe best wel naar boven en ik zou gewoon graag willen dat we dat stuk al hebben gehad
Ik denk dat je je niet zo'n zorgen hoeft te maken, ik denk dat het de normaalste zaak van de wereld is om onzeker te zijn hierover. Iedereen zou het doen, dus sta het jezelf maar gewoon toe om je zo te voelen. Het zegt niets over je relatie, dat je zou denken dat jullie het niet aan zouden kunnen of dergelijke, maar gewoon dat je je zorgen maakt en inderdaad niet wil dat dingen te veel veranderen. Ik kan het me in ieder geval erg goed voorstellen! Maar ik denk dat als je allebei ervoor wilt gaan, je ook wel weer een manier vind om om te gaan met de momenten dat je je niet zo goed voelt. Hoop dat jullie snel weer een stuk verder zijn!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.