![]() |
nieuw
ik heb niks nieuw maar het topic was vol.
|
droog.
|
wat 80s pop 7"es
|
Heb dit apparaat nieuw, maar dat geld had ik beter kunnen besparen. :( (n)
http://images.kieskeurig.nl/images/p...42DF5A_big.jpg Klik maar eens op de afbeelding, waarom (laatste posting) :confused: |
Citaat:
(maar even serieus: windows media center zit vol vreemde gebreken) |
Citaat:
Alles gaat terug (inclusief kabels en AB) het apparaat heeft mij erg veel geld gekost! :| Ik heb al een losse PC toren op het oog, met de juiste aansluitingen (VGA, S Video en uiteraard..DVI) Die laatste aansluiting heb ik nodig! |
Citaat:
OT: Veel boodschappen. |
Nepvampiertanden en nepbloed voor een agressieve vampierfetishist die jarig was.
|
Schoenen
http://www.adidas.com/images/product...2425_F_l_r.jpg Dvd's (nightmare before christmas, hitchhiker's guide to the galaxy en the terminal) Wollen grijze hoodie voor vriend |
Chocolade kikkers en muizen
|
spijker rokje
strapless rode glitter top van de zara sjaal groene trui zwart truitje met een coll die slobberig valt |
Tros druiven (y)
|
te duur eten/drinken in Parijs
fightclub voor een vriend zo'n blauw scheerding van venus |
Citaat:
|
een kamer (L)(L)(L)
tiramisu |
die ene waar je eerst was gaan kijken? (y)
|
Citaat:
|
|
Nekpijn.
|
Citaat:
@job: dankje |
gaaf (y) gefeliciteerd.
ik heb schone kleren nieuw |
een mega kater
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind deze trouwens niet zo heel cool, dit zijn toch niet die V's? |
|
Citaat:
OT: Victor & Rolf H&M lingerie setje witte leren riem voor beltbuckle rooie afzaklaarsjes veel Cadburry's chocola haarband zarte spijker skinny jeans |
Citaat:
|
Citaat:
|
nekpijn, kebab, cd van volbeat.
|
Citaat:
|
heeeeeeeeel veel, want ik was vrijdag jarig!!!!
woehoe! o.a.: koekoeksklok, horloge (ja ik ben weer helemaal bij de tijd), verjaardagskalender, loesje scheurkalender (ja, ook bij de datum :P) en euhm, sierandenkistje, armbandje met kettinkje (zilver met zwarte dingetjes), douchespul, gezichtsmaskertje, bol.com bonnen, boekenbon, geld...en nog wel meer |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nieuwe pasfoto's en leuke foto's met een vriendin en cappuccino. |
Heb vandaag een nieuwe PC gekocht speciaal voor mijn plasma scherm, of beter gezegt...Laten maken (custom made) want ik zocht een PC met coaxiaal uit (audio) en DVI uit, en het resultaat mag er zijn. Hier verbleekt het dure eerdere mediacenter bij, superstrak en scherp beeldvullend zonder zwarte randen. De PC op maat was niet goedkoop, maar de hoge prijs ben ik allang weer vergeten. ;)
Heerlijk op de bank zitten en internetten op 107 cm beeldscherm, hoef alleen nog maar alle software te instaleren :cool: (y) Eigen foto's volgen nog. ;) |
Cornel, welke bank heb jij ooit beroofd?
|
zwarte zeer simpele en goedkope handschoenen
en ik had een erg leuk baretje gekocht maar ik denk dat ik die ben verloren :( |
Citaat:
ot: twee paar handschoenen (rood en wit) drie zwarte heupboxertjes met roze kantrandje boodschappen OV opgehaald |
kaarsenlontjes voor stage
kutfoto's van ponypark slagharen voor stage sigaretten 4 aanstekers haarspul van lee stafford |
Citaat:
http://img68.imageshack.us/img68/6083/1030330ct8.jpg Zo ziet het scholierenforum op 107 cm scherm eruit. Klik op de afbeelding voor meer details. ;) De ambilight geeft een mooie kleur op de achtergrond. :) |
wat ben je toch een patser cornel.
|
Citaat:
bizar kleine resolutie trouwens cor |
Citaat:
De foto is gemaakt van zo'n 2,5 meter afstand met lage resolutie op de camera. |
Citaat:
Verder mooie tv die Philips, alleen zo duur. |
Nintendo DS-spellen,
druiven, sushi, tomaatjes, chocoladekruidnoten |
Citaat:
De PC native resolutie is bij deze plasma 1024x768 (hebben alle betere plasma'a en LCD's ), maar ziet er echt superstrak uit, zonder flikkeringen, beeldruis en heeft echt heel heldere zuivere kleuren. VGA (Video Graphics Array) is analoog, en geeft bij gebruik bij grotere beeldschermen een iets mindere beeldkwaliteit tov DVI (Digial Visual/Video Interface) Ook de coaxiaal audio is iets beter dan de ''gewone'' analoge geluidsaansluiting. Je moet het eigenlijk in het echt zien dan zie je het verschil meteen! |
Citaat:
Vond VGA al erg mooi dus HDMI moet wel heel sweet zijn. Als je al ziet hoe groot dat verschil is op mn 17'' schermen. Afgezien van die lagere resolutie zijn die Philips plasma's wel uitmuntend, maar voor die prijs zou ik een full hd resolutie willen (2000+ euro toch?) |
appeltaart vla
en een pijnstiller |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig heb ik een lieve moeder (en zij is beslist geen hoer!!) zij gunt mij mijn hobby's omdat ze liever ziet dat ik geld uitgeef aan hifi en muziek, want ik voel mij daar gelukkig bij! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |