Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(maar even serieus: windows media center zit vol vreemde gebreken) |
![]() |
||
Citaat:
Alles gaat terug (inclusief kabels en AB) het apparaat heeft mij erg veel geld gekost! ![]() Ik heb al een losse PC toren op het oog, met de juiste aansluitingen (VGA, S Video en uiteraard..DVI) Die laatste aansluiting heb ik nodig! |
![]() |
||
Citaat:
OT: Veel boodschappen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @job: dankje
||
Citaat:
||
Citaat:
Vind deze trouwens niet zo heel cool, dit zijn toch niet die V's?
||
Citaat:
OT: Victor & Rolf H&M lingerie setje witte leren riem voor beltbuckle rooie afzaklaarsjes veel Cadburry's chocola haarband zarte spijker skinny jeans
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb nieuwe pasfoto's en leuke foto's met een vriendin en cappuccino.
||
Citaat:
![]() ot: twee paar handschoenen (rood en wit) drie zwarte heupboxertjes met roze kantrandje boodschappen OV opgehaald
||
Citaat:
![]() Zo ziet het scholierenforum op 107 cm scherm eruit. Klik op de afbeelding voor meer details. ![]() De ambilight geeft een mooie kleur op de achtergrond. ![]() Laatst gewijzigd op 20-11-2006 om 19:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bizar kleine resolutie trouwens cor |
![]() |
||
Citaat:
De foto is gemaakt van zo'n 2,5 meter afstand met lage resolutie op de camera. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder mooie tv die Philips, alleen zo duur. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De PC native resolutie is bij deze plasma 1024x768 (hebben alle betere plasma'a en LCD's ), maar ziet er echt superstrak uit, zonder flikkeringen, beeldruis en heeft echt heel heldere zuivere kleuren. VGA (Video Graphics Array) is analoog, en geeft bij gebruik bij grotere beeldschermen een iets mindere beeldkwaliteit tov DVI (Digial Visual/Video Interface) Ook de coaxiaal audio is iets beter dan de ''gewone'' analoge geluidsaansluiting. Je moet het eigenlijk in het echt zien dan zie je het verschil meteen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vond VGA al erg mooi dus HDMI moet wel heel sweet zijn. Als je al ziet hoe groot dat verschil is op mn 17'' schermen. Afgezien van die lagere resolutie zijn die Philips plasma's wel uitmuntend, maar voor die prijs zou ik een full hd resolutie willen (2000+ euro toch?) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Gelukkig heb ik een lieve moeder (en zij is beslist geen hoer!!) zij gunt mij mijn hobby's omdat ze liever ziet dat ik geld uitgeef aan hifi en muziek, want ik voel mij daar gelukkig bij! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe volg jij het nieuws? Kitten | 21 | 28-05-2009 19:06 | |
Films, TV & Radio |
Nieuw Dier Verwijderd | 36 | 08-10-2006 13:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Slappe rol VN bij bestuursoverdracht Nieuw-Guinea T_ID | 8 | 14-11-2005 19:26 | |
Films, TV & Radio |
Nieuw Nieuw Anime Topic.. AJMouse | 500 | 04-11-2004 23:52 | |
Muziek |
Nieuws nieuws nieuws nieuws 86dagreed | 10 | 08-03-2003 00:22 |