![]() |
Waar werd jij niet blij van vandaag? #2
Stijgende ziektekostenpremie :mad:
Dat ik helemaal naar het postkantoor moest omdat mijn iets te dikke pakketje niet meer door de verdunde brievenbusgleuf paste (bescherming tegen vuurwerk, jaja, rotjes passen er nog makkelijk in :mad: ) |
Van 7.30 tot 16.30 op school gezeten :s Ik kan geen wiskunde meer zien..
Misschien is dat voor jullie studenten heel normaal, maar ik als arm scholiertje werd er niet blij van (n) :( |
Hoofdpijn :(
|
van het gesprek met m'n ouders, leerjaarcoördinator en mentor. :(
|
Citaat:
ik werd nergens nietblij van, vandaag |
Ik moest tentamen Engels maken> en leren voor Duits en wiskunde, wat ik morgen heb . * zucht *
|
de vele uitgave van de afgelopen week
|
Dat ik de bus miste omdat ik op laatste moment nog even besloot om een mini-plasje te doen. Dat had koste me toch al gauw zo'n dertig seconden, wat een rensnelheid noodzakelijk maakte die helaas boven mijn capaciteit ligt.
|
Dat altijd en eeuwige gezeur over 'ga nou eens naar behed!' en 'je laptop moet maar weer eens van je kamer af' en 'ga eens wat voor school doen' etc :mad: :mad: WAT DENK JE DAT IK AAN HET DOEN BEN?? :mad: :mad:
En als je dan zoiets zegt als 'nee, geen zin in' breekt meteen weer de pleuris uit met 'ooh! dus we gaan zo beginnen!'.. :( Laat me gewoon een keer met rust ofzo :| |
Citaat:
ik werd niet blij van de regen in combinatie met mijn broek. die sleept een beetje over de grond aan de onderkant...dus dat werd helemaal nat. echt irritant als je in kleermakerszit wilt zitten, dan word alles nat (n) |
de alweer opgelopen vertraging bij de ns vandaag en de verschrikkelijke mensen naast me in de trein :(
|
Mensen die komen zeuren aan me hoofd.
|
Dat ik een uur te vroeg op 't station was, omdat ik me vergist had in de tijd van een ALV. Gelukkig kwam ik er toen achter en niet toen ik de trein al gepakt had. :p
|
Een wereldwinkel met opdringerige mensen (n)
|
Van het uitgevallen college.
|
Kutklas.
|
m'n broertje die t tosti ijzer niet heeft schoongemaakt dat nu helemaal groen en blauw ziet en ik dus weer om een nieuwe kan :mad:
|
Dat ik niet alles wat ik nodig heb op mijn laptop heb staan :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik nu nog steeds met school bezig ben. En dat ik nog lang niet klaar ben :s
|
Mijn verwarming doet het niet op mn nieuwe kamer :|
Gelukkig is heel het huis warm ofzo. |
Van mijn eigen humeur.
|
Die tyfusinternetproviders die allemaal addertjes onder het gras hebben en overal extra kosten vandaan zien te krijgen en je 10 min. in de wachtrij laten staan op zo'n helpdesk voor 70 ct per minuut aaaaah :mad: :mad:
|
m'n evaluatie...
Pff... ik sta te negatief voor de groep. Au. |
Ik werd niet vrolijk van het feit dat ik de twee brieven die ik moest corrigeren voor Frans KWIJT ben. Ik moest ze maken, inleveren, docent keek ze na, gaf ze terug en vond dat ik ze moest verbeteren. En toen raakte ik ze dus kwijt. Morgen er maar een aggresieve spellingcontrole over heen gooien en hopen dat hij de meeste fouten eruit pikt.
Ik haat Frans :( |
Dat ik geen tv mag kijken omdat ze bij ons thuis voetbal willen kijken. :s
Prison Break...:( |
stond ziek op en ma wou geen briefje schrijven, moest toch naar school, eerste 2uur gym, TURNEN, tegen kast aan gekrent.
KUT |
Ik heb toch Prison Break kunnen kijken, boven op zolder. :cool:
|
Ik voel me erg ongewenst.
|
hyperactieve kinderen in de tram terwijl het nog licht moet worden
|
dat ik dingen wil regelen en dat weer inLeiden heb laten liggen.
|
Mijn studieuren, of misschien was het ook wel die etter van een surveillant.
|
Een huisgenoot die zijn zooi niet opruimt.
|
Van m'n broertje die moest huilen omdat ik weg ga :(
|
werken en vanalles.
|
Citaat:
|
mijn tentamen vandaag...
|
De pinautomaat liep vast nadat ik m'n pinpas had teruggekregen, maar vóórdat ik m'n geld gekregen had...
|
van mijn moeder die sinterklaasinkopen gaat doen :o .
|
Die snijdende wind.
|
Het feit dat ik nog booschappen moet doen en eten koken.
Ik denk dat ik maar pizza ga bestellen ofzo. |
repetitie natuurkunde :(
|
Cijfer Engels (n)
|
Dat ik al de hele week moe zonder dat ik bijzonder veel heb uitgevoerd :(
|
okey
een lerares mag niet aan je spullen zitten waaerom denkt dat mens dan dat ze het recht heeft stukken papier uit mijn schrijft te scheuren en als ik er dan ff zegf mevrouw volgens mij mag dat niet dat ZIJ kwaat word dat ik aan m'n werk moet als ik dan ff naar m'n mentor ga die zegt dat ik bij de afdl moet zijn ________________ .. dat dus |
dat ik steeds zieker word :(
|
School, schijnbaar verkeerde afspraak en de pure domheid van mijzelf.
|
Scooterrijden, was echt een ramp. :( Ik ben geen een keer harder geweest dan 15 km per uur en twee keer de struiken in gereden, omdat ik fout stuurde. En dat allemaal binnen 10 minuten.
Dat wordt nog wat met autorijden :s |
hoe moeilijk kan scooter rijden zijn :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |