![]() |
Voedsel voor de sporters
Voor de sporters hier hoe ziet jullie voedings schema eruit ?
En hoeveel maaltijden eet je per dag. Zit zelf op 5 maaltijden per dag, vooral met veel vette vis, kip en ei. S'ochtends Havermout met magere melk 2 bruine boterhammer met kip. volgende maaltijd is 2 bruine boterhammer met zalm. Daarna 4 bruine boterhammer met zalm. Daarna zalm. s'avonds als het er is kip of rund vlees. veel groenten en soms aardappelen. na het trainen vaak kwark met niks. aangevuld met fruit zolang ik honger heb. Behoefte is ongeveer 3000 kcal per dag, zit zelf op 2800 omdat atm vetverlies me prio is en niet massa. Probeer vaak s'ochtends de meeste Kcal naar binnen te werken en s'avonds de minste maar dat werkt niet altijd. Dit word vaak afwisseld met andere vissoorten ;) sardientjes, paling etc. Zit zelf te denken om ook eiwitten shakes te gaan doen, voor de eiwitten ( :rolleyes: ) |
3000 kcal per dag is wel veel zeg...
Eet je dat alleen omdat je nu sport? Of doe je dat ook zonder sporten? |
Citaat:
Dit reken je dus uit door te kijken naar wat voor werk je doet, en hoevaak je sport. Aan de hand daarvan ga je dus 0 tot 500 Kcal eronder zitten als je vet kwijt wilt. En erboven als je spiermassa wilt kweken :--) Simpel uitgelegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm je moet de onderste hebben |
Pastas (y) Vette vis idd (y)
Ook broodjes bapao heb ik gehoord schijnen goed te zijn (tja tis een snack.. maar wel veel eiwitten!) En gewoon veel vlees denk ik, vanwege de eiwitten! Maar neem niet teveel vette producten.. Kipfilet en magere vis is (soms) gezonder! |
veel eiwitten in bapoa ? is dat niet hoofdzakelijk deeg en slechte vetten ? :--)
|
http://rapidshare.com/files/8654227/KIKILATOR.xls
voor de mensen met EXCEL.... HET XML bestandje voor alles wat je nodig hebt :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je maakt hem anders twee keer in een post, en ook nog in een andere post. Logischerwijs is het dan of onzinnige humor of gewoon dom.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik sport zelf wel regelmatig maar eet meestal ongeveer 6-8 boterhammen per dag en dan avond eten. Verder giet ik nogal wat thee met suiker en fris weg en een pak koekjesachtige zooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vermoed dat de TO doelt op krachttraining of professioneel sporten (en dus elke dag trainen oid) en het daarbij horende dieet. Al vraag ik me af of dit topic uberhaupt nog gaat lopen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |