![]() |
Zoekfunctie
Is er al enig beeld van wanneer de zoekfunctie gefixed gaat worden? Het is enorm vervelend dat er niet op inhoud van topics gezocht kan worden, en het is ook al eeuwen 'stuk'.
|
Hij zou in augustus gemaakt worden.
:confused: :( |
Ook dat kun je dus beter aan Jon vragen.
|
Woensdag toch? :confused:
|
Slotje.
|
Uhh, had al iemand gezegd dat dat niet meer in dit forum gemaakt gaat worden?
Dus, (eeuwig) wachten op het nieuwe forum! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De nieuwe software wachten we al maanden op, ik hoop dat het opschiet, maar ik kan er niks aan doen. |
Citaat:
En je hebt gelijk, het nieuwe forum laat nogal op zich wachten. Helaas. |
Citaat:
En ik snap ook best dat jullie als FBs hier niks aan kunnen doen, deze vraag is danook gericht aan het beheer. |
Ik ben a-technisch, dus als er wat mis is in m'n verhaal is het niet heel raar. Maar het was iets met een partitie die kapot was en dat daarom de zoekfunctie uitgeschakeld is, omdat anders het forum niet volledig kan draaien oid. Dus het is niet dat de zoekfunctie kapot is, maar iets hard-ware-achtigs en dat de zoekfunctie daarvoor (tijdelijk) is opgeofferd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga hem donderdag wel een fruithapje brengen voor nieuwe kracht. (y)
|
Ik zal eens proberen hem naar dit topic te lokken :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat wil je nu horen? Een datum waarop het gefixt is? Die krijg je niet van een FB. Die zul je uiteindelijk moeten krijgen van Jon. En Jon is te bereiken per PM of e-mail. Over het algemeen niet hier.
|
Citaat:
|
Okee, dan strooi ik ook nog wat koekjes (Y)
|
Wordt toch niet gefixt.
Pas bij nieuwe software gaat het werken :) |
Citaat:
|
Citaat:
En koekjes zijn goed (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Had het niet iets te maken met indices en een kapotte harddrive? In ieder geval Chimera, gaat software niet zomaar stuk als het altijd werkte, en bestaat er zoiets als backups.
Dat neemt niet weg dat er wel eens schot in mag komen. Dat er geen nieuwe software komt is niet erg, maar ZEG dat dan gewoon en pretendeer niet de schijn op te houden :rolleyes:. Ook leuk dat er heleaal niets terugkomt van mensen die hier wat over te zeggen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet dat FB's er nix aan kunnen doen. En dat is ook normaal, dat ze er nix aan kunnen doen. Daar zijn +'en en beheerders voor en eigenaars.
Ik heb de nieuwe forumsoftware gezien, aangezien deze vrij onbeveiligd online stond. Hij ziet er uit als klaar voor productie. Er zijn zat leden die mee willen helpen met coden.... |
Citaat:
Citaat:
|
Dan gaan we allemaal forummen op de testversie!
|
Citaat:
Is het jullie wel eens opgevallen dat het aantal posts per dag op dit forum gedaald is ten opzichte van voorgaande jaren? |
Citaat:
Citaat:
|
Het is voor ons niet minder vervelend dan voor jullie. Wij krijgen net zo goed steeds maar te horen dat die NFS eraan komt, geven dat door aan jullie en horen vervolgens dat het weer uitgesteld wordt. Wij balen er net zo goed van dat de zoekfunctie niet werkt. Het is voor ons niet minder onhandig dat Jon niet reageert dan dat het voor jullie is. Alleen, wij kunnen er ook net zo goed niets mee als dat jullie dat kunnen.
|
Citaat:
|
Misschien handig als hij dat dan een keertje zelf komt vertellen, hier.
|
Joehoe doe es reageren!
|
Citaat:
|
Citaat:
Op zich inderdaad irritant dat die zoekfunctie niet werkt. Nieuwe software en eventuele opties, leuk en aardig, maar wat niet nog is mis ik niet. Ondertussen mis ik wel het gebruik van de zoekfunctie, die onnodige topics en onnodige herhaling van discussies kan voorkomen. Werkt het oude systeem helemaal, dan maakt het mij op zich niet uit wanneer die software komt. |
Citaat:
beide is een fabeltje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij morgen besluit het forum op te doeken is dat zijn goed recht, hoewel het natuurlijk geen hele relaxte actie zou zijn ;) |
Citaat:
De inkomsten gaan naar de eigenaar. Zoals al eerder gezegd; Vrijwilligers doen hier het werk. Als de FB's het werk neerleggen ziet het er hier over een week op alle subfora uit als onzin (no offence naar onzin'ers natuurlijk), maar heeft het dus geen niveau meer. |
Sinds Jon de banners heeft uitgezet zal hij er al heel wat minder aan overhouden denk ik zo :o .
|
banners mogen van mij best aan hoor :) of een google adwords achtig iets
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |