Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2006, 12:02
Chimera
Chimera is offline
Is er al enig beeld van wanneer de zoekfunctie gefixed gaat worden? Het is enorm vervelend dat er niet op inhoud van topics gezocht kan worden, en het is ook al eeuwen 'stuk'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2006, 12:12
M@rco
M@rco is offline
Hij zou in augustus gemaakt worden.

Oud 19-12-2006, 12:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ook dat kun je dus beter aan Jon vragen.
Oud 19-12-2006, 14:04
Hanneke
Hanneke is offline
Woensdag toch?
Oud 19-12-2006, 14:37
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Slotje.
Oud 19-12-2006, 15:00
Miracle
Miracle is offline
Uhh, had al iemand gezegd dat dat niet meer in dit forum gemaakt gaat worden?
Dus, (eeuwig) wachten op het nieuwe forum!
Oud 19-12-2006, 15:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Miracle schreef op 19-12-2006 @ 16:00 :
Uhh, had al iemand gezegd dat dat niet meer in dit forum gemaakt gaat worden?
Dus, (eeuwig) wachten op het nieuwe forum!
Euh, ja, dat is heel leuk en aardig, maar dat nieuwe forum laat nu al een tijdje op zich wachten. Een fatsoenlijke zoekfunctie is toch wel standaard functionaliteit, en bovendien heeft het gewoon gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 15:40
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-12-2006 @ 16:09 :
Euh, ja, dat is heel leuk en aardig, maar dat nieuwe forum laat nu al een tijdje op zich wachten. Een fatsoenlijke zoekfunctie is toch wel standaard functionaliteit, en bovendien heeft het gewoon gewerkt.
Oud 19-12-2006, 15:51
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik geloof dat het erg lastig te maken is.
De nieuwe software wachten we al maanden op, ik hoop dat het opschiet, maar ik kan er niks aan doen.
Oud 19-12-2006, 15:52
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dat het ooit gewerkt heeft, heeft daar toch niet zoveel mee te maken?

En je hebt gelijk, het nieuwe forum laat nogal op zich wachten. Helaas.
Oud 19-12-2006, 16:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Miracle schreef op 19-12-2006 @ 16:52 :
Dat het ooit gewerkt heeft, heeft daar toch niet zoveel mee te maken?
Euh, jawel. Software gaat niet zomaar opeens kapot, daar zijn over het algemeen aanwijsbare redenen voor.

En ik snap ook best dat jullie als FBs hier niks aan kunnen doen, deze vraag is danook gericht aan het beheer.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:39
Balance
Balance is offline
Ik ben a-technisch, dus als er wat mis is in m'n verhaal is het niet heel raar. Maar het was iets met een partitie die kapot was en dat daarom de zoekfunctie uitgeschakeld is, omdat anders het forum niet volledig kan draaien oid. Dus het is niet dat de zoekfunctie kapot is, maar iets hard-ware-achtigs en dat de zoekfunctie daarvoor (tijdelijk) is opgeofferd.
Oud 19-12-2006, 16:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-12-2006 @ 17:39 :
Ik ben a-technisch, dus als er wat mis is in m'n verhaal is het niet heel raar. Maar het was iets met een partitie die kapot was en dat daarom de zoekfunctie uitgeschakeld is, omdat anders het forum niet volledig kan draaien oid. Dus het is niet dat de zoekfunctie kapot is, maar iets hard-ware-achtigs en dat de zoekfunctie daarvoor (tijdelijk) is opgeofferd.
Ik denk niet dat het erg veel zin heeft hier een discussie over aan te gaan, de situatie die jij schetst is die van een tijdelijke noodgreep, geen status quo als die waarin we nu verkeren. Een zoekfunctie is helemaal niet zo complex, alleen wordt op dit moment duidelijk de index niet bijgewerkt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:51
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-12-2006 @ 17:12 :
En ik snap ook best dat jullie als FBs hier niks aan kunnen doen, deze vraag is danook gericht aan het beheer.
Jon dus, aangezien ik er ook absoluut niets mee kan. Misschien heeft het meer zin hem even een pmmetje te sturen, ik weet niet hoeveel hij hiervan leest.
Oud 19-12-2006, 17:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ieke schreef op 19-12-2006 @ 17:51 :
Jon dus, aangezien ik er ook absoluut niets mee kan. Misschien heeft het meer zin hem even een pmmetje te sturen, ik weet niet hoeveel hij hiervan leest.
Je zou verwachten dat je als eigenaar af en toe een beetje de zaken in de gaten zou houden?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:04
Nona
Nona is offline
Ik ga hem donderdag wel een fruithapje brengen voor nieuwe kracht.
Oud 19-12-2006, 17:16
M@rco
M@rco is offline
Ik zal eens proberen hem naar dit topic te lokken
Oud 19-12-2006, 19:16
Gimme more beer
Citaat:
Chimera schreef op 19-12-2006 @ 18:01 :
Je zou verwachten dat je als eigenaar af en toe een beetje de zaken in de gaten zou houden?
Ach ja, Jon is ons niets verschuldigd en hij weet best dat we op de nieuwe forumsoftware zitten te wachten. Alles is inmiddels al vaak genoeg gezegd, dus ook dat het voor het gehele team van forumbazen nu afwachten is. En als dat moeilijk te slikken is, dan is het spijtig om te moeten vermelden dat Jon niet vaak op BZ reageert, dus je dit soort dingen beter via e-mail of PM kunt proberen aan te kaarten.
Oud 19-12-2006, 21:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-12-2006 @ 20:16 :
Ach ja, Jon is ons niets verschuldigd en hij weet best dat we op de nieuwe forumsoftware zitten te wachten. Alles is inmiddels al vaak genoeg gezegd, dus ook dat het voor het gehele team van forumbazen nu afwachten is. En als dat moeilijk te slikken is, dan is het spijtig om te moeten vermelden dat Jon niet vaak op BZ reageert, dus je dit soort dingen beter via e-mail of PM kunt proberen aan te kaarten.
Ontopic graag.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 22:12
Gimme more beer
Wat wil je nu horen? Een datum waarop het gefixt is? Die krijg je niet van een FB. Die zul je uiteindelijk moeten krijgen van Jon. En Jon is te bereiken per PM of e-mail. Over het algemeen niet hier.
Oud 20-12-2006, 09:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-12-2006 @ 23:12 :
Wat wil je nu horen? Een datum waarop het gefixt is? Die krijg je niet van een FB. Die zul je uiteindelijk moeten krijgen van Jon. En Jon is te bereiken per PM of e-mail. Over het algemeen niet hier.
Dan krijg ik per PM al dan niet een antwoord, en daar schieten andere leden weinig mee op. M@rco zou hem naar dit topic 'lokken', dus ik wacht rustig af
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 10:12
Gimme more beer
Okee, dan strooi ik ook nog wat koekjes
Oud 20-12-2006, 10:14
Verwijderd
Wordt toch niet gefixt.
Pas bij nieuwe software gaat het werken
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-12-2006 @ 11:12 :
Okee, dan strooi ik ook nog wat koekjes
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 15:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
********** schreef op 20-12-2006 @ 11:14 :
Wordt toch niet gefixt.
Pas bij nieuwe software gaat het werken
Ik zie liever een reactie van iemand die beslissingen neemt, en dan ook kan vertellen over wat voor'n termijn we spreken, en waarom de zoekfunctie, die binnen deze versie gewerkt heeft, niet gefixed kan worden.

En koekjes zijn goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2006, 20:46
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-12-2006 @ 10:49 :
Dan krijg ik per PM al dan niet een antwoord, en daar schieten andere leden weinig mee op. M@rco zou hem naar dit topic 'lokken', dus ik wacht rustig af
Ik heb het geprobeerd... heb Jon twee keer via MSN op dit topic gewezen, maar tot nu toe heeft het weinig effect.
Oud 21-12-2006, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-12-2006 @ 16:09 :
Ik zie liever een reactie van iemand die beslissingen neemt
Ik denk niet dat je van een ander een zinniger antwoord gaat krijgen hoor
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 18:58
Verwijderd
Had het niet iets te maken met indices en een kapotte harddrive? In ieder geval Chimera, gaat software niet zomaar stuk als het altijd werkte, en bestaat er zoiets als backups.

Dat neemt niet weg dat er wel eens schot in mag komen. Dat er geen nieuwe software komt is niet erg, maar ZEG dat dan gewoon en pretendeer niet de schijn op te houden . Ook leuk dat er heleaal niets terugkomt van mensen die hier wat over te zeggen hebben.

Laatst gewijzigd op 26-12-2006 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 15:01
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
deadlock schreef op 26-12-2006 @ 19:58 :
Dat neemt niet weg dat er wel eens schot in mag komen. Dat er geen nieuwe software komt is niet erg, maar ZEG dat dan gewoon en pretendeer niet de schijn op te houden . Ook leuk dat er heleaal niets terugkomt van mensen die hier wat over te zeggen hebben.
Die komt wel, maar over het wanneer weet ik net zoveel als jullie. (Ik heb gedurende dit afgelopen jaar al verschillende keren gehoord van dat hij er dan wel zou zijn, maar het gaat voorbij zonder dat er wat gebeurt )
Oud 27-12-2006, 17:10
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 26-12-2006 @ 19:58 :

Die nieuwe forumsoftware is gewoon het grote raadsel. Ik dacht toen ik fb was ook steeds dat ie zou komen. Als fb kun je daar echt niks aan doen en denk je ook gewoon dat ie er aan komt. Heeft niks te maken met schijn ophouden.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 03:57
Verwijderd
ik weet dat FB's er nix aan kunnen doen. En dat is ook normaal, dat ze er nix aan kunnen doen. Daar zijn +'en en beheerders voor en eigenaars.

Ik heb de nieuwe forumsoftware gezien, aangezien deze vrij onbeveiligd online stond. Hij ziet er uit als klaar voor productie. Er zijn zat leden die mee willen helpen met coden....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 10:21
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
deadlock schreef op 28-12-2006 @ 04:57 :
ik weet dat FB's er nix aan kunnen doen. En dat is ook normaal, dat ze er nix aan kunnen doen. Daar zijn +'en en beheerders voor en eigenaars.
De +en en ik kunnen er ook niks mee, dus in dit geval is het Jon en niemand anders. Als ik er iets aan kon doen dan had ik het al lang gedaan.

Citaat:
Ik heb de nieuwe forumsoftware gezien, aangezien deze vrij onbeveiligd online stond. Hij ziet er uit als klaar voor productie. Er zijn zat leden die mee willen helpen met coden....
Ook dat weet ik en die testversie is er ook al maanden. Ons wordt ook de hele tijd vertelt van hij komt dan en dan is het er niet dan is de opmerking zo van hij komt dan. En zo maar door, wij weten ook niet waar we aan toe zijn en ik vind het net zo irritant als jullie.
Oud 28-12-2006, 11:10
Igorrrai
Igorrrai is offline
Dan gaan we allemaal forummen op de testversie!
Oud 28-12-2006, 11:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ieke schreef op 28-12-2006 @ 11:21 :
De +en en ik kunnen er ook niks mee, dus in dit geval is het Jon en niemand anders. Als ik er iets aan kon doen dan had ik het al lang gedaan.
Vind je het nou zelf ook niet wat vervelend dat diegene die hier dus wel wat over te zeggen heeft, gewoon niet reageert? Zelfs nadat deze op dit topic gewezen is?

Is het jullie wel eens opgevallen dat het aantal posts per dag op dit forum gedaald is ten opzichte van voorgaande jaren?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 12:14
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-12-2006 @ 12:13 :
Vind je het nou zelf ook niet wat vervelend dat diegene die hier dus wel wat over te zeggen heeft, gewoon niet reageert? Zelfs nadat deze op dit topic gewezen is?
Ja, ik vind het echt super vervelend. Maar ik kan hem moeilijk dwingen.

Citaat:
Is het jullie wel eens opgevallen dat het aantal posts per dag op dit forum gedaald is ten opzichte van voorgaande jaren?
Op BZ of het hele forum?
Oud 28-12-2006, 12:30
Bloem
Bloem is offline
Het is voor ons niet minder vervelend dan voor jullie. Wij krijgen net zo goed steeds maar te horen dat die NFS eraan komt, geven dat door aan jullie en horen vervolgens dat het weer uitgesteld wordt. Wij balen er net zo goed van dat de zoekfunctie niet werkt. Het is voor ons niet minder onhandig dat Jon niet reageert dan dat het voor jullie is. Alleen, wij kunnen er ook net zo goed niets mee als dat jullie dat kunnen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 18:23
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-12-2006 @ 13:30 :
Het is voor ons niet minder vervelend dan voor jullie. Wij krijgen net zo goed steeds maar te horen dat die NFS eraan komt, geven dat door aan jullie en horen vervolgens dat het weer uitgesteld wordt. Wij balen er net zo goed van dat de zoekfunctie niet werkt. Het is voor ons niet minder onhandig dat Jon niet reageert dan dat het voor jullie is. Alleen, wij kunnen er ook net zo goed niets mee als dat jullie dat kunnen.
Jon heeft telefoon en het druk.
Oud 28-12-2006, 20:18
Bloem
Bloem is offline
Misschien handig als hij dat dan een keertje zelf komt vertellen, hier.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 20:43
Igorrrai
Igorrrai is offline
Joehoe doe es reageren!
Oud 29-12-2006, 16:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Maurice schreef op 28-12-2006 @ 19:23 :
Jon heeft telefoon en het druk.
Jon heeft een site te runnen die hem aardig wat advertentieinkomsten geeft. Hij strijkt het geld op, en de FBs doen het werk.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 17:06
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
M@rco schreef op 19-12-2006 @ 13:12 :
Hij zou in augustus gemaakt worden.
2008?

Op zich inderdaad irritant dat die zoekfunctie niet werkt. Nieuwe software en eventuele opties, leuk en aardig, maar wat niet nog is mis ik niet. Ondertussen mis ik wel het gebruik van de zoekfunctie, die onnodige topics en onnodige herhaling van discussies kan voorkomen.

Werkt het oude systeem helemaal, dan maakt het mij op zich niet uit wanneer die software komt.
Oud 30-12-2006, 12:56
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Chimera schreef op 29-12-2006 @ 17:58 :
Jon heeft een site te runnen die hem aardig wat advertentieinkomsten geeft. Hij strijkt het geld op, en de FBs doen het werk.
alsof s.com alleen uit een forum bestaat en alsof het forum winstgevend is.
beide is een fabeltje.
Oud 30-12-2006, 18:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Maurice schreef op 30-12-2006 @ 13:56 :
alsof s.com alleen uit een forum bestaat en alsof het forum winstgevend is.
beide is een fabeltje.
Hij heeft hoe dan ook een verantwoordelijkheid, naar zowel jullie als de leden toe.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 17:06
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-12-2006 @ 19:25 :
Hij heeft hoe dan ook een verantwoordelijkheid, naar zowel jullie als de leden toe.
klopt. uit eerste hand heb ik vernomen dat hij ermee bezig is, maar dat het nogal wat voeten in de aarde heeft. aangezien meneer ook middenin een verhuizing zit, neemt eea nogal wat tijd in beslag.
Oud 01-01-2007, 18:45
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 19-12-2006 @ 15:04 :
Woensdag toch?
Oud 01-01-2007, 19:20
Gimme more beer
Citaat:
Chimera schreef op 30-12-2006 @ 19:25 :
Nee, die heeft hij niet naar ons toe, noch naar de leden van het forum. Het is zijn website en de enige verplichting die hij eventueel naar ons (de leden) heeft is een sociale verplichting. In hoeverre hij zich daardoor laat leiden is zijn eigen inschatting.

Als hij morgen besluit het forum op te doeken is dat zijn goed recht, hoewel het natuurlijk geen hele relaxte actie zou zijn
Oud 01-01-2007, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-01-2007 @ 20:20 :
Nee, die heeft hij niet naar ons toe, noch naar de leden van het forum. Het is zijn website en de enige verplichting die hij eventueel naar ons (de leden) heeft is een sociale verplichting. In hoeverre hij zich daardoor laat leiden is zijn eigen inschatting.

Als hij morgen besluit het forum op te doeken is dat zijn goed recht, hoewel het natuurlijk geen hele relaxte actie zou zijn
Denk je dat hij filantroop is? Een forum is er door en voor de users, altijd, zonder uitzondering.
De inkomsten gaan naar de eigenaar. Zoals al eerder gezegd; Vrijwilligers doen hier het werk.
Als de FB's het werk neerleggen ziet het er hier over een week op alle subfora uit als onzin (no offence naar onzin'ers natuurlijk), maar heeft het dus geen niveau meer.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 12:03
dutch gamer
dutch gamer is offline
Sinds Jon de banners heeft uitgezet zal hij er al heel wat minder aan overhouden denk ik zo .
Oud 02-01-2007, 17:20
Verwijderd
banners mogen van mij best aan hoor of een google adwords achtig iets
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 17:27
Nona
Nona is offline
Citaat:
Maurice schreef op 01-01-2007 @ 18:06 :
klopt. uit eerste hand heb ik vernomen dat hij ermee bezig is, maar dat het nogal wat voeten in de aarde heeft. aangezien meneer ook middenin een verhuizing zit, neemt eea nogal wat tijd in beslag.
Dus hij heeft besloten waar hij heen wil?
Reageren

Regels voor berichten