![]() |
12 oktober, Papa Roach in 013
Wie gaat er heen/is van plan te gaan?
Ik ga er iig heen, heb mn kaartje gister gehaald :) Denk alleen wel dat t snel uitverkocht is.. Wij stonden gisterochtend best vroeg al op t stadskantoor en toen waren we nog geeneens de eersten.. |
was papa roach niet dood ?
|
whahahahaha:D
Concert gehoord op de radio... DIE ZIJN SLECHT LIVE! |
slecht? heb ze nu 3 keer live gezien, was 3 keer goed hoor, vond ze live indrukwekkender dan een band zoals de deftones, die laten pas steekjes vallen live
|
kheb ze toen keertje gezien op Pinkpop... vond ze toen echt niet slecht eigenlijk...
mjah zoveel hou ik nie van Papa Roach dus daar ga ik toch nie heen.. mjah wou ff zeggen dat ik ze toen die ene keer wel goed vond live.. |
nieuwe CD is wel een vooruitgang zeg :D
maar nee ik ga niet naar papa roach, als het gratis is en ik ben in de buurt misschien wel :p |
Citaat:
|
humzz ik wil wel, maarjah eerst maar ffiez mensies meevragen enzow...vind ze wel okeej, lijken me koewl live :)
|
jup! van die keren die ik ze gezien heb waren ze enthousiast bezig, gewoon vette show, flink wat contact met publiek
|
joooost??????????
|
misschien
|
12 oktober? helaas... 3 dagen later ben ik jarig
(over slechte excusen gesproken :D) |
helaas.
dat is zowel 8 dagen na dierendag als 8 dagen voor m'n moeders verjaardag dus dat gaat écht niet |
Citaat:
... |
Citaat:
|
Neej, kheb 't niet zo op vader kakkerlak.
|
hmm als ze net zo slecht spelen als op pinkpop ga ik zeker niet. Kijk heel leuk en aardig, maar je gaat als zanger toch niet je broek naar beneden trekken en de microfoon tussen je billen duwen.
|
Citaat:
En ik krijg een kaartje van mn ouders (mn pa is heel erg fan van p. roach) |
Citaat:
ik ga niet btw *wat een nuttige reply weer...* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |