![]() |
3FM Serious Request
Het is er weer!
Hebben de mensen die in Utrecht wonen al gekeken op het Neude? Op tv? Heb je al geld gegeven? Of vind je het maar onzin? Ik vind het superleuk eigenlijk, om het te volgen en er te kijken, terwijl er natuurlijk vrij weinig gebeurt :p |
et is tog radie en tv ?? nou dan :D
|
Het is goed dat er zo'n actie wordt gehouden en dat er veel geld ingezameld wordt voor het goede doel. Ik vind het alleen jammer dat er eerst weer een heel spektakel moet zijn, een hoop plezier en vertier, voordat mensen überhaupt geïnteresseerd raken in de problematiek, laat staan iets doneren.
|
Ik heb 15 euro gegeven voor sleep now in the fire van rage against the machine. Ik bedacht daarna pas dat die titel misschien een beetje gemeen is :o :p
Ik vind het ook leuk om te volgen. Mark Almighty heeft natuurlijk ook gelijk. Maarja, ja, je moet toch wat. |
Citaat:
Maar ik snap wat je bedoelt. Ik vind 't leuk. (y) Wil nog 'n liedje aanvragen eigenlijk. |
Citaat:
tis inderdaad erg dat er zoveel spektakel en plezier en vertier aan vooraf moet gaan maar het helpt wel! ik ga denk ik ook nog een plaatje aanvragen.. ik volg het iig wel zoveel mogelijk, het is trouwens wel goeie radio, tis maar zelden dat ik zoveel naar radio kan luisteren, ik ben het meestal een stuk sneller zat.. ik vind het trouwens wel humor dat we radio kunnen kijken.. klinkt iig leuk! |
Ja het is op zich wel weer een goede actie. Maar het is al de derde keer en daarom is mijn interesse eigenlijk wel weg. Het nieuwe is er van af zeg maar. Daarnaast erger ik me steeds meer aan Giel Beelen. En dat gore gepaf van die gasten vind ik ook zo irritant.
|
Giel Beelen belichaamt narigheid.
Bovendien heb ik andere goede doelen waar ik m'n geld aan geef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het leuk om te zien op televisie. Het is net als het eerste seizoen van Big Brother; de mensen zijn niet met veel andere dingen bezig dan radio maken maar het is fascinerend. En natuurlijk vind ik het ontzettend gaaf dat ze zich zo willen inzetten voor het goede doel. Wat Mark Almighty zei, klopt natuurlijk wel, maar er wórdt tenminste geld opgehaald nu.
|
mijn studentenvereniging had 400 euro op gehaald onder de leden door een nummer te veilen wat aangevraagd zou worden. Amarillo van Alber West had gewonnen, toen we dat nummer gingen aanvragen op het Neude hebben ze Albert West uit zn bed gebeld 'Alber, er zijn hier een paar gekken die 400 euro hebben ingezameld voor Amarillo. Wat zeg je ervan?' toen gooide Alber West er ook nog eens 250 euro bij :D
|
weet iemand wat de tussenstand is op dit moment?
K heb trouwens nummer aangevraagd en m'n oude mobiele telefoon ingeleverd |
ik vroeg twee jaar geleden video killed the radiostar aan voor een tientje ofzo, maar ik geloof dat ze het niet zo leuk vonden want ze speelden een ander nummer van the buggles:S
|
Het is bijna voorbij.
Ik was er aan gehecht. :( |
Citaat:
|
2.648.495 euro!!!
Chapeau Chapeau! :p |
Sorry, Mark, tenzij ik verkeerd begrijp wat je bedoelt ben ik het niet helemaal met je eens. De media is ont-zet-tend belangrijk om dingen onder de aandacht te brengen, om info over te brengen, en om mensen te sensibiliseren. Zonder flitsende formats en een dosis vertier kan je onmogelijk bereiken wat 3fm en stubru op een week tijd bereikt hebben, behalve je zelf actief in te zetten voor en met ngo's.
+ het leverde een week vol spannende en erg goede radio op. Veel meer nog op StuBru dan op 3fm, maar dat zal wel een gedeelte persoonlijke smaak zijn en het feit dat die drie Nederlandse dj's en andere medewerkers voor mij totaal onbekend zijn. De Vlaamse presentatoren komen mij toch een stuk sympathieker over, maar je mag me gerust tegenspreken.http://users.skynet.be/sky98927/2006...or_Life-21.JPG |
Mijn punt is niet dat het slecht is dat het via de media gebracht wordt- anders kan haast niet. Maar ik vind het zo typisch dat er eerst vertier moet zijn voordat mensen bereid zijn de portemonnee te trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
het is jammer dat het vaak zo moet maar ik ben iig blij dat het dan tenminste helpt.. en 5 miljoen, daar kan je best veel voor doen! Chapeau Chapeau! :D (ik vind gerard helemaal humor :o ) |
als er vertier is zijn mensen natuurlijk eerder geneigd om te kijken en daarom om te geven.
Ik vond het in ieder geval een topactie! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |