Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2006, 15:31
Verwijderd
Het is er weer!

Hebben de mensen die in Utrecht wonen al gekeken op het Neude? Op tv? Heb je al geld gegeven? Of vind je het maar onzin?

Ik vind het superleuk eigenlijk, om het te volgen en er te kijken, terwijl er natuurlijk vrij weinig gebeurt

Laatst gewijzigd op 21-12-2006 om 23:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2006, 17:03
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
et is tog radie en tv ?? nou dan
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 18:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is goed dat er zo'n actie wordt gehouden en dat er veel geld ingezameld wordt voor het goede doel. Ik vind het alleen jammer dat er eerst weer een heel spektakel moet zijn, een hoop plezier en vertier, voordat mensen überhaupt geïnteresseerd raken in de problematiek, laat staan iets doneren.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 19:47
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb 15 euro gegeven voor sleep now in the fire van rage against the machine. Ik bedacht daarna pas dat die titel misschien een beetje gemeen is
Ik vind het ook leuk om te volgen.

Mark Almighty heeft natuurlijk ook gelijk. Maarja, ja, je moet toch wat.
Oud 21-12-2006, 19:55
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-12-2006 @ 19:00 :
Het is goed dat er zo'n actie wordt gehouden en dat er veel geld ingezameld wordt voor het goede doel. Ik vind het alleen jammer dat er eerst weer een heel spektakel moet zijn, een hoop plezier en vertier, voordat mensen überhaupt geïnteresseerd raken in de problematiek, laat staan iets doneren.
Ja, dat is wel zo, maar hierdoor doneren wel weer mensen. Als ze het niet zouden doen, zou er helemaal weinig voor binnenkomen misschien.

Maar ik snap wat je bedoelt.

Ik vind 't leuk. Wil nog 'n liedje aanvragen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 23:58
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-12-2006 @ 19:00 :
Ik vind het alleen jammer dat er eerst weer een heel spektakel moet zijn, een hoop plezier en vertier, voordat mensen überhaupt geïnteresseerd raken in de problematiek, laat staan iets doneren.
is toch altijd zo... voor een tsunami halen ze ik weet niet hoeveel geld op omdat mensen anders sterven van de honger en geen huis hebben, in afrika zijn genoeg landen die dat altijd hebben. daar zijn mensen die sterven van de honger en ook geen huis hebben... de tsunami is groot in het nieuws en mensen geven ontzettend veel geld en als er weer eens iets voor afrika wordt ingezameld vindt de helft het gewoon vervelend.

tis inderdaad erg dat er zoveel spektakel en plezier en vertier aan vooraf moet gaan maar het helpt wel!

ik ga denk ik ook nog een plaatje aanvragen.. ik volg het iig wel zoveel mogelijk, het is trouwens wel goeie radio, tis maar zelden dat ik zoveel naar radio kan luisteren, ik ben het meestal een stuk sneller zat..

ik vind het trouwens wel humor dat we radio kunnen kijken.. klinkt iig leuk!
Oud 22-12-2006, 00:38
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ja het is op zich wel weer een goede actie. Maar het is al de derde keer en daarom is mijn interesse eigenlijk wel weg. Het nieuwe is er van af zeg maar. Daarnaast erger ik me steeds meer aan Giel Beelen. En dat gore gepaf van die gasten vind ik ook zo irritant.
Oud 22-12-2006, 01:55
Broeder
Broeder is offline
Giel Beelen belichaamt narigheid.
Bovendien heb ik andere goede doelen waar ik m'n geld aan geef.
Oud 22-12-2006, 17:21
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 22-12-2006 @ 01:38 :
Ja het is op zich wel weer een goede actie. Maar het is al de derde keer en daarom is mijn interesse eigenlijk wel weg. Het nieuwe is er van af zeg maar. Daarnaast erger ik me steeds meer aan Giel Beelen. En dat gore gepaf van die gasten vind ik ook zo irritant.
Ze willen het ieder jaar blijven doen..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 21:12
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
heavinly schreef op 22-12-2006 @ 18:21 :
Ze willen het ieder jaar blijven doen..
mooi tog
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 23:01
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 21-12-2006 @ 18:03 :
et is tog radie en tv ?? nou dan
Nederlands aub
Oud 23-12-2006, 12:04
Lilium
Lilium is offline
Ik vind het leuk om te zien op televisie. Het is net als het eerste seizoen van Big Brother; de mensen zijn niet met veel andere dingen bezig dan radio maken maar het is fascinerend. En natuurlijk vind ik het ontzettend gaaf dat ze zich zo willen inzetten voor het goede doel. Wat Mark Almighty zei, klopt natuurlijk wel, maar er wórdt tenminste geld opgehaald nu.
Oud 23-12-2006, 13:46
Whappie
Whappie is offline
mijn studentenvereniging had 400 euro op gehaald onder de leden door een nummer te veilen wat aangevraagd zou worden. Amarillo van Alber West had gewonnen, toen we dat nummer gingen aanvragen op het Neude hebben ze Albert West uit zn bed gebeld 'Alber, er zijn hier een paar gekken die 400 euro hebben ingezameld voor Amarillo. Wat zeg je ervan?' toen gooide Alber West er ook nog eens 250 euro bij
Oud 23-12-2006, 19:45
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
weet iemand wat de tussenstand is op dit moment?
K heb trouwens nummer aangevraagd en m'n oude mobiele telefoon ingeleverd
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 20:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vroeg twee jaar geleden video killed the radiostar aan voor een tientje ofzo, maar ik geloof dat ze het niet zo leuk vonden want ze speelden een ander nummer van the buggles
Oud 24-12-2006, 14:44
Verwijderd
Het is bijna voorbij.

Ik was er aan gehecht.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 14:50
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 23-12-2006 @ 00:01 :
Nederlands aub
ow sorry, radio en tv
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 17:06
Verwijderd
2.648.495 euro!!!

Chapeau Chapeau!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 19:12
Al Murphy
Al Murphy is offline
Sorry, Mark, tenzij ik verkeerd begrijp wat je bedoelt ben ik het niet helemaal met je eens. De media is ont-zet-tend belangrijk om dingen onder de aandacht te brengen, om info over te brengen, en om mensen te sensibiliseren. Zonder flitsende formats en een dosis vertier kan je onmogelijk bereiken wat 3fm en stubru op een week tijd bereikt hebben, behalve je zelf actief in te zetten voor en met ngo's.

+ het leverde een week vol spannende en erg goede radio op. Veel meer nog op StuBru dan op 3fm, maar dat zal wel een gedeelte persoonlijke smaak zijn en het feit dat die drie Nederlandse dj's en andere medewerkers voor mij totaal onbekend zijn. De Vlaamse presentatoren komen mij toch een stuk sympathieker over, maar je mag me gerust tegenspreken.
Oud 24-12-2006, 23:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mijn punt is niet dat het slecht is dat het via de media gebracht wordt- anders kan haast niet. Maar ik vind het zo typisch dat er eerst vertier moet zijn voordat mensen bereid zijn de portemonnee te trekken.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 00:11
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-12-2006 @ 00:34 :
Mijn punt is niet dat het slecht is dat het via de media gebracht wordt- anders kan haast niet. Maar ik vind het zo typisch dat er eerst vertier moet zijn voordat mensen bereid zijn de portemonnee te trekken.
ja maar veel van die 'goede doelen steken de helft eerst in hun eigen zak, dus daar zou ik ook minder snel aan geven
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 17:24
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-12-2006 @ 00:34 :
ben ik met je eens.. magoed... ik vraag ook net zo mooi een plaatje aan voor geld enz. dus ik kan daar natuurlijk niet over klagen.. aan de andere kant geef ik ook gewoon geld aan het goede doel van onze school en daar is verder ook niet veel glamour aan.

het is jammer dat het vaak zo moet maar ik ben iig blij dat het dan tenminste helpt..

en 5 miljoen, daar kan je best veel voor doen!
Chapeau Chapeau! (ik vind gerard helemaal humor )
Oud 25-12-2006, 22:22
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
als er vertier is zijn mensen natuurlijk eerder geneigd om te kijken en daarom om te geven.
Ik vond het in ieder geval een topactie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten