![]() |
Seks met iemand die je niet mag
Seks met iemand die je alleen lijfelijk aantrekkelijk vind. Dus dat je diege buiten de seks helemaal niet aardig of interessant vind.
Heb je dat wel eens gedaan? Hoe was/ging dat? Of zou je het kunnen? Ik denk dat ik het zelf wel zou kunnen als ik iemand heel knap zou vinden, maar het lijkt me wel ongemakkelijk. |
Is wel okee, maar na de seks gaat zo iemand dan toch nog praten enzo (N) En dat is niet okee, dus beter niet doen.
Hij was gewoon woest aantrekkelijk. |
Ik denk ook wel dat ik het zou kunnen. 'k Heb 't echter nog nooit gedaan met iemand die ik echt puur alleen mooi vond, voelde altijd wel wat meer, maar niet altijd zoveel meer dat ik echt een relatie met degene wou.
|
Citaat:
|
Nee eerder andersom. Heb wel eens seks gehad met iemand die ik op zichzelf niet zo ongelooflijk aantrekkelijk vond maar hij was interessant en goed in bed dus och :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En die uitdrukking 'woest aantrekkelijk' vind ik helemaal sneu.... alsof zo iemand je overweldigd.... Gooi 40 feminisme maar door de WC! :s |
Dit lijkt toch gewoon op een one night stand?
Het is dan gewoon sex omdat je zin hebt in sex, niet uit liefde, diegene moet ernaa gewoon je bed uit;) Ik heb er weinig mee, maar ben het ook nooit tegen gekomen dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe,
Heb ik al gedaan en ja, uiteindelijk hebben we dan ruzie achteraf en na 2 maanden zitten we weer ts de lakens ^^ |
Dat zou ik niet kunnen.
|
Heb ik wel eens gehad ja, maar heb ik nu geen behoefte aan.
|
Citaat:
Nee, geen ervaring mee. En ik weet niet of ik het zou kunnen. Hooguit met iemand waarmee er constante spanning is omdat je elkaar zo verschrikkelijk irritant vindt, maar die spanning het juist ook wel weer aantrekkelijk maakt. Ofzo. |
Citaat:
|
Ik zou het niet doen
|
Ik geloof niet dat ik iemand aantrekkelijk kan vinden als ik hem echt niet mag. Ik mag mensen namelijk voornamelijk niet omdat ze mij niet leuk vinden (van dat heerlijk rechtdoorzeeje wederzijdse antipathie) en ik kan me niet voorstellen dat iemand mij niet leuk vindt en toch seks met me wil, dus... eh. Nee.
Hij zou nog zo knap kunnen zijn en hij zou misschien best kunnen functioneren in een fantasie ofzo, maar op het moment dat je er seks mee gaat hebben, zul je toch een vorm van communicatie moeten gebruiken en dan komt dat niet-mogen weer opzetten en is eventuele aantrekkingskracht al snel verdwenen. Denk ik. Ik kan werkelijk niemand bedenken op wie het van toepassing is, eigenlijk. |
Niet mijn ding denk ik, iemand kan nog zo aantrekkelijk zijn maar als ie zodra hij z'n bek opentrekt meteen op m'n zenuwen werkt blijf ik toch het liefst erg ver uit de buurt.
|
Been there, done that.
|
Citaat:
|
Ja, was niet bijzonder.
|
Wel gedaan, vond er niet veel aan.
|
Er is hoogstens een deel van mn lichaam die dat zou doen.
|
ohja, een keer gedaan, ontzettend lekkere vent, macho uiterlijk, giganisch lijf ( in alle opzichten ;)) maar ZO ONTZETTEND ARROGANT en dat terwijl de seks nou niet echt zo spetterend was. Dus zodra hij zijn mond open ging doen, heb ik hem gedirigeerd zich aan te kleden, en te vertrekken omdat ik zogenaamd vroeg op moest. Toen hij niet meteen begon, heb ik ook nogeens zijn kleding netjes bij elkaar gepakt, en hem persoonlijk naar de deur begeleid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mwah, het kán. Of het leuk is, is een 2e..
|
Net of dat ik iedereen echt ken met wie ik het gedaan heb.
|
Citaat:
|
Als ik iemand niet mag, dan mag hij nog zo vreselijk aantrekkelijk zijn dan wordt het volgens mij nog niets. Ik denk namelijk dat je karakter wel weer naar voren komt tijdens de seks.
Als voorbeeldje: Stel dat je een ontzettend arrogante botte maar zeer aantrekkelijke lul tegen komt, dan kan ik me voorstellen dat hij in bed alleen maar aan zichzelf denkt. (n) Tel daarbij op dat ik alleen maar seks kan hebben met iemand op wie ik verliefd ben, en verliefd worden op iemand die ik niet leuk vind lijkt me nogal sterk. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Prima te doen. Van de meeste mensen met wie ik seks heb gehad wist ik eigenlijk op het moment niet of ik ze aardig zou vinden of niet.
|
seks met een onbekende... lijkt me vrij spannend maar ook een beetje leeg. toch zie ik wel eens iemand waarvan ik denk: "so, op jou zou ik het wel kunnen!"
Offtopic: heb nog nooit seks gehad met iemand anders dan mijn vriendje, maar dat betekent niet dat ik er geen mening over mag hebben :) |
Nog nooit gedaan en ik weet niet of ik het zou kunnen...
|
Zo één keer lijkt me wel leuk.
Met zo'n seksueel uitdagende femme fatale... Dat ze me op bed gooit, wulps on top gaat en handboeien tevoorschijn haalt. |
Citaat:
|
het lijkt mij dat de mensen die dat doen bang zijn dat ze anders geen aantrekkelijk én lief/interessant persoon kunnen krijgen.
ik zou een persoon die ik niet mag het nieteens gunnen om me ook maar met 1 vinger aan te mogen raken. |
Citaat:
|
nooit gedaan. Voor mij is seks iets wat je doet met iemand die je tenminste erg leuk vindt.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het geil kan zijn. Je kunt dan immers veel meer aan jezelf denken. |
Citaat:
|
mjah het lijkt me niets, want vaak heeft zo iemand toch een uitstraling en als je de hele tijd naar zn arrogante bek moet kijken... Ik zou zo iemand dat plezier en voorrecht van seks hebben met mij niet gunnen! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me niet echt wat. Zie ook niet waarom je er seks mee zou overwegen. Ook al is ze dan misschien knap, zijn er nog twintigduizend anderen die knapper zijn en waar het wél mee klikt.
|
Heeft opzich wel iets geils, zeker omdat je dan meer bezig bent om zelf aan je trekken te komen. Als je sex hebt met je vriendin of met iemand die relatie-potentie heeft/die je gewoon leuk vind, dan doe je je best om het voor haar ook plezierig te maken omdat je hoopt dat je dan nog een keer mag. Bij iemand waar je echt een hekel aan hebt duw je net dat hoofd iets sneller naar beneden als ze geen aanstalte lijkt te maken de jongeheer een kusje te geven. Het is denk ik ook meer een machtsgevoel.. Zo van; Jij vind mij helemaal niet tof (ga er van uit dat het wederzijds is), maar ik krijg je wel zo ver dat je iets heel intiems met mij doet.
Heb trouwens bij een vriend van mij gezien dat je iemand stiekem heel leuk kan vinden terwijl je denkt dat je dr echt haat. Sounds weird, I know.. Maar die vent had altijd ruzie met een vriendin van mij en hij liep altijd te bitchen hoe vervelend ze was, en toen kregen ze opeens een relatie van 3 jaar.. |
Nee. Dat kan en wil ik niet.
|
hmm.. het kan prima, is dan natuurlijk puur fysiek, maar is altijd een beetje vreemd als de 'geilheid' is weggetrokken zeg maar.
het 'how the fuck do I get her out of my bed' momentje.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |