Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2006, 22:48
Ceridwen
Ceridwen is offline
Seks met iemand die je alleen lijfelijk aantrekkelijk vind. Dus dat je diege buiten de seks helemaal niet aardig of interessant vind.

Heb je dat wel eens gedaan? Hoe was/ging dat? Of zou je het kunnen?

Ik denk dat ik het zelf wel zou kunnen als ik iemand heel knap zou vinden, maar het lijkt me wel ongemakkelijk.
Oud 21-12-2006, 23:00
Verwijderd
Is wel okee, maar na de seks gaat zo iemand dan toch nog praten enzo En dat is niet okee, dus beter niet doen.
Hij was gewoon woest aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 23:30
Psychopath
Psychopath is offline
Ik denk ook wel dat ik het zou kunnen. 'k Heb 't echter nog nooit gedaan met iemand die ik echt puur alleen mooi vond, voelde altijd wel wat meer, maar niet altijd zoveel meer dat ik echt een relatie met degene wou.
Oud 21-12-2006, 23:58
Verwijderd
Citaat:
NuncaMas schreef op 22-12-2006 @ 00:00 :
maar na de seks gaat zo iemand dan toch nog praten enzo
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 00:17
Lorelei
Lorelei is offline
Nee eerder andersom. Heb wel eens seks gehad met iemand die ik op zichzelf niet zo ongelooflijk aantrekkelijk vond maar hij was interessant en goed in bed dus och
Oud 22-12-2006, 04:17
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ceridwen schreef op 21-12-2006 @ 23:48 :
Seks met iemand die je alleen lijfelijk aantrekkelijk vind. Dus dat je diege buiten de seks helemaal niet aardig of interessant vind.

Heb je dat wel eens gedaan? Hoe was/ging dat? Of zou je het kunnen?

Ik denk dat ik het zelf wel zou kunnen als ik iemand heel knap zou vinden, maar het lijkt me wel ongemakkelijk.
Tja, ik vind dat dan toch heel sneu. Je vind iemand niet OK, alleen 'lekker'. Nou, als het alleen door om draait....
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 04:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Is wel okee, maar na de seks gaat zo iemand dan toch nog praten enzo En dat is niet okee, dus beter niet doen.
Hij was gewoon woest aantrekkelijk.
Joh, je zou jezelf eens moeten horen praten. Nu zal je het wel met een knipoog zeggen maar toch... Dus als iemand lekker is, dan kan het maar gewoon. Maar of zo iemand wel zijn mond wil houden.

En die uitdrukking 'woest aantrekkelijk' vind ik helemaal sneu.... alsof zo iemand je overweldigd.... Gooi 40 feminisme maar door de WC!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 06:50
eltorro
eltorro is offline
Dit lijkt toch gewoon op een one night stand?
Het is dan gewoon sex omdat je zin hebt in sex, niet uit liefde, diegene moet ernaa gewoon je bed uit
Ik heb er weinig mee, maar ben het ook nooit tegen gekomen dus...
Oud 22-12-2006, 08:19
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 22-12-2006 @ 05:18 :
Joh, je zou jezelf eens moeten horen praten. Nu zal je het wel met een knipoog zeggen maar toch... Dus als iemand lekker is, dan kan het maar gewoon. Maar of zo iemand wel zijn mond wil houden.

En die uitdrukking 'woest aantrekkelijk' vind ik helemaal sneu.... alsof zo iemand je overweldigd.... Gooi 40 feminisme maar door de WC!
ga deze praat ajb op de eo jongeren dag verkondigen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 08:58
Signy
Signy is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 22-12-2006 @ 05:18 :En die uitdrukking 'woest aantrekkelijk' vind ik helemaal sneu.... alsof zo iemand je overweldigd.... Gooi 40 feminisme maar door de WC! [/B]
Nee, ze heeft hem eigenlijk gewoon 'gebruikt'.... het feminisme zou trots zijn.
Oud 22-12-2006, 09:28
Ske*
Ske* is offline
Hehe,

Heb ik al gedaan en ja, uiteindelijk hebben we dan ruzie achteraf en na 2 maanden zitten we weer ts de lakens ^^
Oud 22-12-2006, 09:45
Verwijderd
Dat zou ik niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 09:49
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Heb ik wel eens gehad ja, maar heb ik nu geen behoefte aan.
Oud 22-12-2006, 10:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Is wel okee, maar na de seks gaat zo iemand dan toch nog praten enzo
OMG

Nee, geen ervaring mee. En ik weet niet of ik het zou kunnen. Hooguit met iemand waarmee er constante spanning is omdat je elkaar zo verschrikkelijk irritant vindt, maar die spanning het juist ook wel weer aantrekkelijk maakt. Ofzo.
Oud 22-12-2006, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 22-12-2006 @ 00:58 :
Tja, 't heb ze voordelen, 't heb ze nadelen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 10:55
Midget
Midget is offline
Ik zou het niet doen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 13:22
Verwijderd
Ik geloof niet dat ik iemand aantrekkelijk kan vinden als ik hem echt niet mag. Ik mag mensen namelijk voornamelijk niet omdat ze mij niet leuk vinden (van dat heerlijk rechtdoorzeeje wederzijdse antipathie) en ik kan me niet voorstellen dat iemand mij niet leuk vindt en toch seks met me wil, dus... eh. Nee.

Hij zou nog zo knap kunnen zijn en hij zou misschien best kunnen functioneren in een fantasie ofzo, maar op het moment dat je er seks mee gaat hebben, zul je toch een vorm van communicatie moeten gebruiken en dan komt dat niet-mogen weer opzetten en is eventuele aantrekkingskracht al snel verdwenen. Denk ik. Ik kan werkelijk niemand bedenken op wie het van toepassing is, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 13:51
AngelLena
AngelLena is offline
Niet mijn ding denk ik, iemand kan nog zo aantrekkelijk zijn maar als ie zodra hij z'n bek opentrekt meteen op m'n zenuwen werkt blijf ik toch het liefst erg ver uit de buurt.
Oud 22-12-2006, 13:52
Magican
Magican is offline
Been there, done that.
Oud 22-12-2006, 14:21
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 22-12-2006 @ 14:51 :
Niet mijn ding denk ik, iemand kan nog zo aantrekkelijk zijn maar als ze zodra zij dr bek opentrekt meteen op m'n zenuwen werkt blijf ik toch het liefst erg ver uit de buurt.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 14:38
Verwijderd
Ja, was niet bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 14:44
Verwijderd
Wel gedaan, vond er niet veel aan.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 14:47
EggeD
EggeD is offline
Er is hoogstens een deel van mn lichaam die dat zou doen.
Oud 22-12-2006, 14:51
Optima
Optima is offline
ohja, een keer gedaan, ontzettend lekkere vent, macho uiterlijk, giganisch lijf ( in alle opzichten ) maar ZO ONTZETTEND ARROGANT en dat terwijl de seks nou niet echt zo spetterend was. Dus zodra hij zijn mond open ging doen, heb ik hem gedirigeerd zich aan te kleden, en te vertrekken omdat ik zogenaamd vroeg op moest. Toen hij niet meteen begon, heb ik ook nogeens zijn kleding netjes bij elkaar gepakt, en hem persoonlijk naar de deur begeleid.
Oud 22-12-2006, 16:08
Nona
Nona is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-12-2006 @ 10:45 :
Dat zou ik niet kunnen.
Inderdaad. Als ik iemand niet mag hoef ik zijn kop niet te zien, en al helemaal niet tijdens de seks.
Oud 22-12-2006, 16:44
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
DirtyRocker schreef op 22-12-2006 @ 15:44 :
Wel gedaan, vond er niet veel aan.
Oud 22-12-2006, 16:52
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-12-2006 @ 15:38 :
Ja, was niet bijzonder.
Oud 22-12-2006, 17:26
BleuEyes
BleuEyes is offline
Mwah, het kán. Of het leuk is, is een 2e..
Oud 22-12-2006, 18:54
Soundwave
Soundwave is offline
Net of dat ik iedereen echt ken met wie ik het gedaan heb.
Oud 22-12-2006, 19:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Soundwave schreef op 22-12-2006 @ 19:54 :
Net of dat ik iedereen echt ken met wie ik het gedaan heb.
Maar iemand niet kennen of iemand niet mogen, zijn twee heel verschillende dingen..
Oud 22-12-2006, 19:56
Verwijderd
Als ik iemand niet mag, dan mag hij nog zo vreselijk aantrekkelijk zijn dan wordt het volgens mij nog niets. Ik denk namelijk dat je karakter wel weer naar voren komt tijdens de seks.
Als voorbeeldje: Stel dat je een ontzettend arrogante botte maar zeer aantrekkelijke lul tegen komt, dan kan ik me voorstellen dat hij in bed alleen maar aan zichzelf denkt.
Tel daarbij op dat ik alleen maar seks kan hebben met iemand op wie ik verliefd ben, en verliefd worden op iemand die ik niet leuk vind lijkt me nogal sterk.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 21:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 22-12-2006 @ 20:52 :
Maar iemand niet kennen of iemand niet mogen, zijn twee heel verschillende dingen..
Als je iemand niet kent weet je toch ook niet of je iemand niet mag?
Oud 22-12-2006, 21:28
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-12-2006 @ 22:25 :
Als je iemand niet kent weet je toch ook niet of je iemand niet mag?
Nouja, als ik iemand écht niet mag, merk ik dat gelijk al aan het allereerste contact, aan de allereerste blik die ik met die persoon heb en dan hoef ik hem dus verder niet te kennen.
Oud 22-12-2006, 22:26
Uice
Uice is offline
Prima te doen. Van de meeste mensen met wie ik seks heb gehad wist ik eigenlijk op het moment niet of ik ze aardig zou vinden of niet.
Oud 22-12-2006, 22:54
Verwijderd
seks met een onbekende... lijkt me vrij spannend maar ook een beetje leeg. toch zie ik wel eens iemand waarvan ik denk: "so, op jou zou ik het wel kunnen!"

Offtopic: heb nog nooit seks gehad met iemand anders dan mijn vriendje, maar dat betekent niet dat ik er geen mening over mag hebben
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 08:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nog nooit gedaan en ik weet niet of ik het zou kunnen...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 16:50
Vox Populi
Vox Populi is offline
Zo één keer lijkt me wel leuk.

Met zo'n seksueel uitdagende femme fatale...
Dat ze me op bed gooit, wulps on top gaat en handboeien tevoorschijn haalt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 17:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nala schreef op 22-12-2006 @ 19:56 :
Stel dat je een ontzettend arrogante botte maar zeer aantrekkelijke lul tegen komt,
Hmmm dit geeft grappige mental pictures...
Oud 23-12-2006, 18:02
Maboq
Maboq is offline
het lijkt mij dat de mensen die dat doen bang zijn dat ze anders geen aantrekkelijk én lief/interessant persoon kunnen krijgen.
ik zou een persoon die ik niet mag het nieteens gunnen om me ook maar met 1 vinger aan te mogen raken.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 18:33
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 22-12-2006 @ 22:28 :
Nouja, als ik iemand écht niet mag, merk ik dat gelijk al aan het allereerste contact, aan de allereerste blik die ik met die persoon heb en dan hoef ik hem dus verder niet te kennen.
Dat is wel een beoordeling op uiterlijk gebaseerd dan, kan toch nooit op karakter zijn
Oud 23-12-2006, 18:53
snoopy
snoopy is offline
nooit gedaan. Voor mij is seks iets wat je doet met iemand die je tenminste erg leuk vindt.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het geil kan zijn. Je kunt dan immers veel meer aan jezelf denken.
Oud 23-12-2006, 19:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Soundwave schreef op 23-12-2006 @ 19:33 :
Dat is wel een beoordeling op uiterlijk gebaseerd dan, kan toch nooit op karakter zijn
Voor een deel wel, maar vergis je niet hoeveel uiterlijk (uitstraling!!) over de persoon zelf kan zeggen. Plus dat ik mensen over het algemeen vrij snel door heb. Als het klikt, is die klik er ook gelijk. Zo niet, dan komt die vaak ook niet meer.
Oud 23-12-2006, 23:29
Poepkind
Poepkind is offline
mjah het lijkt me niets, want vaak heeft zo iemand toch een uitstraling en als je de hele tijd naar zn arrogante bek moet kijken... Ik zou zo iemand dat plezier en voorrecht van seks hebben met mij niet gunnen!
Oud 24-12-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Soundwave schreef op 23-12-2006 @ 19:33 :
Nah het niet mogen zit denk ik in hoe hij zich op dat moment gedraagt. Als je iemand ontmoet en hij is gewoon meteen een hufterige sukkel, dan kan hij best knap zijn maar dan mag je hem waarschijnlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-12-2006 @ 13:11 :
Nah het niet mogen zit denk ik in hoe hij zich op dat moment gedraagt. Als je iemand ontmoet en hij is gewoon meteen een hufterige sukkel, dan kan hij best knap zijn maar dan mag je hem waarschijnlijk niet.
maar meestal vind je mensen die je aardig vindt mooier en leuker en dus ook aantrekkelijker dan mensen die je stom vindt (de well known "ik heb geen echt lelijke vrienden"-theorie)
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 09:49
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-12-2006 @ 01:33 :
maar meestal vind je mensen die je aardig vindt mooier en leuker en dus ook aantrekkelijker dan mensen die je stom vindt (de well known "ik heb geen echt lelijke vrienden"-theorie)
Dat staat toch helemaal niet in tegenstelling met wat ik zeg?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 10:07
Verwijderd
Lijkt me niet echt wat. Zie ook niet waarom je er seks mee zou overwegen. Ook al is ze dan misschien knap, zijn er nog twintigduizend anderen die knapper zijn en waar het wél mee klikt.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 12:53
Supreme Dutch
Heeft opzich wel iets geils, zeker omdat je dan meer bezig bent om zelf aan je trekken te komen. Als je sex hebt met je vriendin of met iemand die relatie-potentie heeft/die je gewoon leuk vind, dan doe je je best om het voor haar ook plezierig te maken omdat je hoopt dat je dan nog een keer mag. Bij iemand waar je echt een hekel aan hebt duw je net dat hoofd iets sneller naar beneden als ze geen aanstalte lijkt te maken de jongeheer een kusje te geven. Het is denk ik ook meer een machtsgevoel.. Zo van; Jij vind mij helemaal niet tof (ga er van uit dat het wederzijds is), maar ik krijg je wel zo ver dat je iets heel intiems met mij doet.

Heb trouwens bij een vriend van mij gezien dat je iemand stiekem heel leuk kan vinden terwijl je denkt dat je dr echt haat. Sounds weird, I know.. Maar die vent had altijd ruzie met een vriendin van mij en hij liep altijd te bitchen hoe vervelend ze was, en toen kregen ze opeens een relatie van 3 jaar..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 23:45
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Nee. Dat kan en wil ik niet.
Oud 26-12-2006, 00:05
Verwijderd
hmm.. het kan prima, is dan natuurlijk puur fysiek, maar is altijd een beetje vreemd als de 'geilheid' is weggetrokken zeg maar.

het

'how the fuck do I get her out of my bed' momentje..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten