![]() |
Ik heb nu dus ff7 voor de PC
en ik ging gelijk al dood :D
iemand nog beginnertips ofzo? |
In het begin doodgaan was bij ff7, voor zover ik me kan herinneren, vrij onmogelijk.
|
dan heb ik het onmogelijke mogelijk gemaakt :o
|
Bij die eerste baas in de reactor is dat heel goed mogelijk; als je 't voor 't eerst speelt en niet door hebt hoe je die baas moet aanpakken.
Zorg dat je ervoor gesaved hebt en probeer door te krijgen hoe die aanvalt. |
daar ging ik idd dood.
Hey maar soms kan ik ineens zo;n speciale aanval doen (ben ff de naam kwijt) bouw je dat alleen op als je gewoon aanvalt of ook als je magie doet? |
Tijd geleden dat ik FF 7 gespeeld heb; maar je bouwt idd iets op als je aanvalt en dan kan je een extra krachtige aanval doen.
Je moet onthouden dat je ook al wat 'potions' als items heb; als je health laag is moet je die gebruiken om wat sterker te worden. Je moet ook uitkijken voor die aanval met die staart en zorgen dat je daarvoor niet laag in health ben. Je weet dat die met die staart gaat aanvallen omdat die vantevoren volgens mij een melding geeft dat die daarvoor aan 't voorbereiden is, oid. Het is niet al te moeilijk; onthou iig. dat je potions moet gebruiken als je health laag is. |
je kan niet verdedigen ofzo toch? Alleen items, magic or potions?
|
Citaat:
En om verschillende meerdere limit break-levels te krijgen moest je die ofwel een aantal keer gebruiken ofwel een x aantal vijanden doden ermee. De eerste baas is een eitje. Zoals er wordt verteld tijdens de battle: als zijn staart omhoog staat, kun je hem beter niet aanvallen, want dan counter-attackt ie met een laser beam. Wacht dus tot zijn staart weer naar beneden is. (Maakt het hele gevecht een beetje langdradig, maar ach). En je kunt je wel verdedigen (Defend optie), daarvoor moet je op links of rechts drukken als je cursor op Attack staat. Verder ehh: - Equip in het begin alle materia die je krijgt. - Zet long range attack-mensen (Barrett bijv.) in de achterste rij (kan je in menu regelen door op het portret te klikken), want dan vangen ze de helft van de gebruikelijke damage op (bij physical attacks). - Maak veelvuldig gebruik van Aeris' Cure magic (of Healing Wind limit break!). Tis idd niet moeilijk om dood te gaan in het begin. Hell, het hele spel is makkelijk, eigenlijk. |
OMG, nooit FF gespeeld? :D
Citaat:
If you catch my drift :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Teh nostalgie.... en dat op kerstmis.
Ik denk dat ik maar ff ff7 uit de kast haal :p |
Citaat:
|
Ok vervelende schorpioen ben ik voorbij.
Voorlopig verder geen problemen. Ow ja, materia, wel of niet equippen? en blijven die spreuken zo standaard? |
Citaat:
En spreuken blijven niet zo standaard. Wacht maar tot je summons krijgt. |
Citaat:
|
dat is allemaal nog vrij aan het begin, hierna krijg je een stuk met een motor en dan een baas en dan begint het spel pas echt met de wereldkaart enzo.
die pyramide is een schild, misschien heb je debarrier gekocht ergens dan kan je die gebruiken om het weg te halen, anders er gewoon doorheen raggen met sterke aanvallen als ik jou was zou ik tifa in je team houden en goed levellen, imo het beste personage in FF7, vooral als je al haar limit breaks hebt free hint: als je een back attack krijgt (dus met je rug naar je vijanden staat) druk dan snel L1 en R1 (wegrennen) hierdoor zullen je mannetjes zich omdraaien en word je niet in je rug aangevallen. geweldig spel echt ff7 zitten bij mij ook heel wat uurtjes in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blote handen.
|
fuck fuck fuck,
die kut batterij werkte niet! Waar vind ik nu een nieuwe? |
Citaat:
Heb je 'm gekocht in die shop? Zo ja, dan MOET-ie werken. Heb je na het plaatsen van die batterij wel op "on" gedrukt? :p |
Citaat:
|
ok ik zat niet op de letten, ik dacht dat dat hele ding zou gaan vliegen maar ik moest er slechts langs lopen.
|
Kut heb ik al die eindbazen verslagen zit ik eindelijk op die motor. Ga ik dood bij die laatste eindbaas omdat mijn restore all materia bij de verkeerde character zit (n)
|
Ooit van gamefaqs gehoord?
|
Citaat:
|
Die goede oude tijd, FFVII was meesterlijk.
Hoe leuk waren die mini games, vooral als je die vogel moest beschermen. |
Ok ik heb nu Barret & Tifa in mijn team
of is het handiger om red XIII te nemen? |
RedXIII ownage.
|
Red XIII is de een na beste mage.
|
Citaat:
Ik vroeg me af of Ff7 nog te koop is ? Ik zal keer erachter moeten zoeken want het was toch een geweldige spel (behalve de chocobo-races ;) ) Blacksummers |
Zeker nog te koop, bij nedgame of bol of zo.
Kost wel 30 euro denk ik, dat heb ik ervoor betaald. |
30 € ??? Nou waard is hij het wel maar ik ga keer erachter kijken. Ik dacht dat FF7 ooit nog voor ps3 zou uitgaan maar dat ging niet door zeker ?
Blacksummers |
Citaat:
|
Citaat:
Maja ik had het wel over de PSX versie, PC versie kan je makkelijk over al downloaden, PSX is toch net leuker vind ik dan, werkt ook makkelijk, ziet er wel minder mooi uit, maar ach. |
Citaat:
Jolt: Ik vind het ook beter via de psx, de control ligt gemakkelijk, geen last van errors (nu met windows xp en al, je moet er zelf nog kijken voor een patch ofzo). Ook al ziet het miss minder mooi uit, dat maakt niet uit, denk aan vroeger, waarom had je toen ff7 leuker gevonden. Dat helpt je echt wel :D Blacksummers |
Ik jat gewoon maar even je topic :o
Ik heb ook FF7 sinds kort ( ;p) alleen heb ik een spaanse versie, en dat speelt nogal gaar. Is er een vertalingspatch, zoals ook voor Black And White was? Mijn google skills zijn niet zo goed, of het is er niet, want ik kan niets vinden ;( |
Citaat:
|
Citaat:
en Materia is erg belangrijk! FF7 is denkik wel mn favo game tot nu toe en ik heb echt helemaal kapot gespeeld :D |
Citaat:
|
Citaat:
Die geruchten over een PS3 versie komen niet door advent children, maar door een Tech Demo die laat zien wat de ps3 kan waar ze de intro van ff 7 voor gebruikten. En er moet verdomme alsnog een hele remake komen :mad:. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cid vond ik ook wel relax, en vincent met zijn sniper was ook fijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |