![]() |
Hoe verliep je 2de kerstdag?
please share :) :p
|
geweldig met al die verjaardagen
|
Citaat:
|
even een quote uit een eerder post;
Citaat:
|
Bij mijn ouders kerstontbijt gehad, vervolgens kwam het gezin langs, zussen met aanhang en kinderen. Heel gezellig, de hele dag een beetje eten en mijn nichtjes vermaken.
's avonds een buffet met salades enzo naar binnen gewerkt, en tegen 8 uur weer naar ons eigen huis waar we het laatste deel van Lotr hebben gekeken. :p |
Overdag lekker geslapen, savond gegourmet met me moeder en broertje. En savonds met 2 vriendinnen naar wolter kroes geweest :)
|
Rustig. Geslapen, beetje tv gekeken en weer geslapen :o
Wij vieren kerstmis op de 24ste en 25ste, de 26ste is een enorme rustdag :) |
Gewoon.. thuis :D
|
Werd bij mijn vriendin wakker, hielp beneden mee met opruimen, ging naar huis, gamen met vrienden, naar kenissen, 15 gangen maaltijd gegeten, uit, slapen.
|
Eerst brunchen bij mijn schoonouders, toen naar mijn opa en oma en daarna door naar mijn tante want mijn nichtje was jarig.
|
Geslapen tot 12 uur, spelletje gespeeld, computerspelletje gedaan met m'n broer, nog een spelletje, avondeten, even met m'n zus mee wat naar haar huis brengen, weer naar huis, tot ergens 's nachts forumen. :o
|
2de kerstdag bestaat hier niet, dus we hebben niks speciaals gedaan. Boodschappen, ff naar het centrum geweest en mn pa opgezocht in het ziekenhuis.
|
Heb uitgeslapen, kreeg om 11.00 croissantjes op bed van mijn zus, ben daarna verder gaan slapen. Voorderest weinig boeiends, 's avonds risk gespeeld met mijn moeder en deel LOTR gekeken.
|
Uitslapen, computeren, eten, computeren, eten, computeren, uitgaan, slapen.
Niet echt spannend nee. :p |
Shoppend in Parijs ^^
|
Citaat:
ik heb 2e kerstdag uitgeslapen, ontbeten bij mn vriendje, daarna naar mijn huis geweest om spullen op te halen en daarna samen met hem en mn broer naar mn vader gegaan om daar te eten. |
We zouden een goeie kerstbruch houden. Ging niet door, mam werd erg boos op m'n broer vanwege zijn toon. Dus de croissantjes die al in de oven lagen werden door ons allen apart opgegeten, en toen heb ik me teruggetrokken om mijn kamer en daar ben ik het grootste deel van de dag gebleven.
|
īs ochtends teruggekomen, īs middags veel gegeten, zinloze dingen gedaan film/muziek, īs avonds nog meer gegeten en tot flink in de nacht achter de computer gezeten.
|
kerstontbijt met ouders, daarna 3 uur reizen naar vriend. Daar meegekeken met een spelletje :p omdat ik halverwege binnenkwam, eten, uitgaan/ kijken naar bandjes :)
|
Citaat:
|
Eeehm....rustig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |