Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2006, 23:03
Blaf
Blaf is offline
please share
Oud 27-12-2006, 00:08
Tofke_H
Tofke_H is offline
geweldig met al die verjaardagen
Oud 27-12-2006, 01:21
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 27-12-2006 @ 01:08 :
geweldig met al die verjaardagen
Hoi ouwe
Oud 27-12-2006, 09:01
Verwijderd
even een quote uit een eerder post;

Citaat:
Daydream-ster schreef op 27-12-2006 @ 09:45 :
Gisteren hier geweest, bij mij thuis. En mn oma's kwamen. En het begon al geweldig.. Mn ene oma wilde spa rood drinken, dus moest ik van mn andere oma maar water drinken (wtf, ik lust niet eens spa rood en we hadden nog massa's ander drinken..). En mn broertje en ik werken bij t zelfde bedrijf, we hadden dus ook beiden een kerstpakket. Was mn ene oma (die eerste) helemaal verbaasd dat ik ook een pakket had gehad, en van wie dan wel (alsof ik het niet verdiende..)
En ben al 18.5 mnd samen met mn vriend, en ze weten GVD zn naam niet eens! Die van mn ex wel, die ik al 2 jaar niet meer spreek..

Ik kan gewoon niets goed doen bij die ouwe vellen. Ga binnenkort nachtje naar Maastricht, geen woord over gevallen. Mn broertje gaat naar vrienden in Scheveningen, en hij is de held van de avond . Zelfs hij vond het belachelijk, hoe er over me gepraat werd. Of nja, eigenlijk niet..
Dus mijn 2e Kerstdag was vrij klote. Maar ik had niets anders verwacht
Oud 27-12-2006, 10:00
zeep007
zeep007 is offline
Bij mijn ouders kerstontbijt gehad, vervolgens kwam het gezin langs, zussen met aanhang en kinderen. Heel gezellig, de hele dag een beetje eten en mijn nichtjes vermaken.
's avonds een buffet met salades enzo naar binnen gewerkt, en tegen 8 uur weer naar ons eigen huis waar we het laatste deel van Lotr hebben gekeken.
Oud 27-12-2006, 13:26
Dexter_M
Dexter_M is offline
Overdag lekker geslapen, savond gegourmet met me moeder en broertje. En savonds met 2 vriendinnen naar wolter kroes geweest
Oud 27-12-2006, 13:50
Verwijderd
Rustig. Geslapen, beetje tv gekeken en weer geslapen

Wij vieren kerstmis op de 24ste en 25ste, de 26ste is een enorme rustdag
Oud 27-12-2006, 14:08
forxeverx
forxeverx is offline
Gewoon.. thuis
Oud 27-12-2006, 14:21
Magican
Magican is offline
Werd bij mijn vriendin wakker, hielp beneden mee met opruimen, ging naar huis, gamen met vrienden, naar kenissen, 15 gangen maaltijd gegeten, uit, slapen.
Oud 27-12-2006, 15:50
Verwijderd
Eerst brunchen bij mijn schoonouders, toen naar mijn opa en oma en daarna door naar mijn tante want mijn nichtje was jarig.
Oud 27-12-2006, 16:09
Hanneke
Hanneke is offline
Geslapen tot 12 uur, spelletje gespeeld, computerspelletje gedaan met m'n broer, nog een spelletje, avondeten, even met m'n zus mee wat naar haar huis brengen, weer naar huis, tot ergens 's nachts forumen.
Oud 27-12-2006, 16:14
amor
amor is offline
2de kerstdag bestaat hier niet, dus we hebben niks speciaals gedaan. Boodschappen, ff naar het centrum geweest en mn pa opgezocht in het ziekenhuis.
Oud 27-12-2006, 17:07
zoemzoem
zoemzoem is offline
Heb uitgeslapen, kreeg om 11.00 croissantjes op bed van mijn zus, ben daarna verder gaan slapen. Voorderest weinig boeiends, 's avonds risk gespeeld met mijn moeder en deel LOTR gekeken.
Oud 27-12-2006, 23:29
Verwijderd
Uitslapen, computeren, eten, computeren, eten, computeren, uitgaan, slapen.

Niet echt spannend nee.
Oud 28-12-2006, 13:18
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Shoppend in Parijs ^^
Oud 28-12-2006, 13:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 27-12-2006 @ 10:01 :
even een quote uit een eerder post;

Dus mijn 2e Kerstdag was vrij klote. Maar ik had niets anders verwacht
die mensen gewoon niet meer laten komen dus

ik heb 2e kerstdag uitgeslapen, ontbeten bij mn vriendje, daarna naar mijn huis geweest om spullen op te halen en daarna samen met hem en mn broer naar mn vader gegaan om daar te eten.
Oud 28-12-2006, 15:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
We zouden een goeie kerstbruch houden. Ging niet door, mam werd erg boos op m'n broer vanwege zijn toon. Dus de croissantjes die al in de oven lagen werden door ons allen apart opgegeten, en toen heb ik me teruggetrokken om mijn kamer en daar ben ik het grootste deel van de dag gebleven.
Oud 28-12-2006, 15:44
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
´s ochtends teruggekomen, ´s middags veel gegeten, zinloze dingen gedaan film/muziek, ´s avonds nog meer gegeten en tot flink in de nacht achter de computer gezeten.
Oud 28-12-2006, 16:20
luchtballon
luchtballon is offline
kerstontbijt met ouders, daarna 3 uur reizen naar vriend. Daar meegekeken met een spelletje omdat ik halverwege binnenkwam, eten, uitgaan/ kijken naar bandjes
Oud 28-12-2006, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 28-12-2006 @ 14:58 :
die mensen gewoon niet meer laten komen dus
was het maar zo makkelijk.. Mn ouders zien er niets aan / van enzo. Dus ik ben gewoon volgend jaar ergens anders
Oud 28-12-2006, 21:18
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Eeehm....rustig.

Regels voor berichten