Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Poll: piercings geil, ja of nee? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=152129)

DarkCat 07-07-2002 15:40

Ik hoop dat dat mag hier, zo'n poll.

Poll: Piercings, geil?

http://www.dubbelf.com/poll/img.php?...=4094&var=.png

DarkCat 07-07-2002 16:18

Wélke piercings zijn dan wel geil.. en welke niet?

Blenderhead 07-07-2002 16:22

wel 'geil'; lip, tong, wenkbrauw
totaal niet 'geil'; navel, tepel, edele delenpiercings
neus verschil per persoon

maar k vind t sowieso niet geil ofsow... maar t kan wel mooi zijn!

Starrie 07-07-2002 16:33

tepelpiercing vind ik echt niet mooi, dus ook niet geil.
sorry moest ik ff zeggen

Alicia Silverstone 07-07-2002 16:47

Bepaalde piercings wel, bij sommige meisjes kan bijv. een navelpiercing echt zoooo mooi staan. (Bij anderen juist niet.)
Het ligt vaak meer aan hoe het bij een persoon staat dan op welke plaats een piercing zit.
Tongpiercings kunnen ook erg mooi staan vind ik.
Maar teveel piercings vind ik sowieso lelijk.

hieperdepiep 07-07-2002 22:20

Een lip- en tongpiercing kan ik wel 'geil' vinden.
Het heeft gewoon iets sensueels.

Danique 07-07-2002 23:23

ringetje in onderlip is mooi, in het midden of aan de zijkant..
verder vind ik weinig piercings ècht mooi, maar ja het moet gewoon staan, dan is het mooi.
navelpiercings vind ik echt afschuwelijk btw

nare man 08-07-2002 00:33

Nee, ik vind het ranzig. Vooral op navelpiercings knap ik hard af. Het is toch veel mooier om de natuurlijke vorm nog te behouden, lekker zacht, in plaats van zo'n stuk metaal erdoorheen te jassen? Blegh...

hee, hoe kom ik aan een klote-IP als 80.127.241.87? :D

Arenda 08-07-2002 02:28

Mij ip is nog kuttiger

142.177.247.79

Paranoide 08-07-2002 04:10

bepaalde piercings zijn leuk, maar het hangt echt heel erg van de persoon en zijn/haar hoofd af.. en het is heel makkelijk om het te 'overdoen', ik ken iemand met drie gezichtspiercings en bij wie het echt heel mooi stond, je zag ze haast niet omdat het zo bij zn gezicht paste.. maar toen nam hij ondanks een hoop negatieve reacties een vierde erbij, en nu ziet het er echt abnormaal lelijk uit.

bij meisjes vind ik tongpiercings in elk geval bijna altijd mooi, en bij jongens geldt hetzelfde voor een labretpiercing.. maar zoals ik al zei hangt het te erg van de persoon af om er echt iets over te kunnen zeggen.

[edit] en MIJN ip is lekker leuk :p

Vämpiria_Moon 08-07-2002 08:37

tong en tepel vind ik wel geil.. :)
Niet: Navel en neus

sead-nbm 08-07-2002 09:23

tong vind ik mooi. echt geil niet. en neus of wenkbrauw kan bij sommige mensen heel mooi staan. navel, tepel en edele delen moet je volgens mij zo laten. ik vind het er niet mooier op worden als er een piercing in zit

)Vampje( 08-07-2002 10:15

Meiden:Tong, soms navel, ringetje in lip, neus, edele delen. (maar NIET in de tepel!!), tragus.

Jongens:Neus, labret, tepel, edele delen, tragus.

Ik vind dus vrijwel alle piercings wel mooi, behalve in de wenkbrauw. Bleeegh, wat een afknapper!

HeerVanHasselt 08-07-2002 11:14

Citaat:

Vampiria schreef:
Meiden:Tong, soms navel, ringetje in lip, neus, edele delen. (maar NIET in de tepel!!), tragus.

Ik vind dus vrijwel alle piercings wel mooi, behalve in de wenkbrauw. Bleeegh, wat een afknapper!

Wat is een labret en wat is een tragus? Ik mis duidelijk wat biologische kennis.

Ik vind piercings overigens helemaal niets.

MissBi@tch 08-07-2002 12:04

kvind een tongpiercing wel geil en een navelpiercing kan sexy zijn...

cha0s 08-07-2002 14:56

Citaat:

HeerVanHasselt schreef:

Wat is een labret en wat is een tragus? Ik mis duidelijk wat biologische kennis.

Ik vind piercings overigens helemaal niets.

plaatjes zijn makkelijk :D .. hoef je nix uit te leggen :)

ringetje door tragus:
http://www.body-piercing.com.au/images/tragus4.jpg

cha0s 08-07-2002 14:58

Citaat:

Vampiria schreef:

labret is toch gewoon een staafje? :p geen plek :)

ms glampire 08-07-2002 16:44

Citaat:

cHa0s schreef:

ringetje door tragus:

hee die heb ik ook :) wel beetje au

ms glampire 08-07-2002 16:46

jongens; tepel & tong

wenkbrauw,labret en navel vind ik lelijk

viekemieke 10-07-2002 18:00

Citaat:

DarkCat schreef:
Wélke piercings zijn dan wel geil.. en welke niet?
de piercings die geil kunnen zijn da zijn meestal aan de tong, navel, wenkbrauw. kies maar uit wat je wil hoor
:D

~Sjeherazade~ 10-07-2002 18:21

Citaat:

cHa0s schreef:

ringetje door tragus:

die heb ik ! :)

Lethalis 10-07-2002 18:23

Piercings ben ik over het algemeen niet zo'n voorstander van .. misschien wel leuk om mee te spelen en naar te kijken, als ze maar niet storen :D

~Sjeherazade~ 10-07-2002 18:23

Btw aan piercings vin ik nie meteen iets geils, hooguit mooi of nie mooi. Ben nie zo voor genitale piercings of neusbrugpiercings.

Shadow X 12-07-2002 14:43

Tong of lip-piercings vind ik vaak mooi, of zelfs geil.
Andere piercings moeten je echt staan. (wenkbrouw, neus)
Tepelpiercings vind ik lelijk.
Niet doen!

Demiurge 13-07-2002 09:54

Tong en tepel piercings... ook lip piercings wel...

Een piercing in de navel vind ik echt helemaal niks.. :)

PiNoW 14-07-2002 10:48

sommige piercings, wenkbrauw kan best sexy zijn, tochpiercing bij jongens vaak niet zo mooi vind ik.
lippiercing is bij allebei mooi, maar ook weer niet geil ofzo..
tragus is wel mooi...

Gnoko 14-07-2002 14:54

Ik vind piercings mooi, vooral wenkbrauw, lip en tepel. Heb die piercings ook allemaal. Alleen wenkbrauw is er laatst uitgescheurd, maar die laat ik opnieuw zetten als ik terug kom van vakantie.

Ik heb piercings omdat ik dat mooi vind, en zie het als een soort lichaamsversiering. En dat is gewoon mijn mening. En sommige mensen denken er weer anders over.

Ik vind het niet geil, wel mooi.

TMLWKY 14-07-2002 17:38

Hangt er vanaf wat voor piercing, en natuurlijk bij wie.

D'r is een meisje op mijn MSN-lijst die d'r van zichzelf al supergeil uitziet :p en die heeft nu ook nog een tong- en een navel-piercing :D Dus nu ziet ze d'r helemaal lekker uit :):):)

Maar d'r zijn ook mensen bij wie zoiets gewoon helemaal niet past.

Grtz,
F

debieltje nr 1 16-07-2002 19:05

ik vind bij jongens een wenkbrauwpiercing wel leuk staan,lip piercing soms ook,maar niet bij iedereen,de meeste jongens zijn on-gepierced het mooist vind ik.:)
bij meisjes vind ik navelpiercing,neuspiercing en lippiercing cool,maar zelf zou ik er geen nemen,een neuspiercing heb ik nog gehad maar die was te veel naar achteren gestekt en mensen begonnen commentaar te geven van 'he staat die niet te veel naar achteren???'

ilsensine 17-07-2002 14:23

Piercings zijn niet geil, maar wel ontzettend mooi!! Ikzelf heb een navelpiercing (een staafje, want een ringetje is niet mooi vind ik (n) ) en eentje in mijn tragus (rechts). Deze vakantie ga ik mij waarschijnlijk nog een tongpiercing laten steken. :D

Bij jongens is een piercing net boven de kin (in dat kuiltje), een tongpiercing en in de tragus sexy en bij meisjes een navelpiercing en in de tragus. Maar natuurlijk hangt dat af van persoon tot persoon... ;)

:D :D :D

ruby soho 17-07-2002 15:21

tong en lip (ringetje) hebben wel iets
tepel of edele delen vind k echt nix, eerder ranzig

youriw 17-07-2002 17:15

tong en lip ... ik heb het er niet zo op ... alles in het gezicht, behalve uiteraard oren hebben niet mijn voorkeur

tepels en navel (en lager) vind ik juist wel weer mooi

ZHAzha 17-07-2002 17:52

die heb ik ook :) en heb ook 1 in mijn navel.. en mijn vriendje vind ze zeer sexy

youriw 17-07-2002 17:55

Citaat:

ZHAzha schreef:
[Ben mijn vriendje vind ze zeer sexy [/B]
zo klinkt het ook :)

ZHAzha 17-07-2002 19:41

Citaat:

youriw schreef:

zo klinkt het ook :)

Jij bent ook lekker druk bezig met posten :)?

youriw 17-07-2002 19:43

Citaat:

ZHAzha schreef:
Jij bent ook lekker druk bezig met posten :)?
ik heb eens een keer tijd om normaal te reageren en dicusssieren ... maar valt 't op?

Uneksia 17-07-2002 19:44

Citaat:

youriw schreef:

ik heb eens een keer tijd om normaal te reageren en dicusssieren ... maar valt 't op?

behoorlijk....lol

youriw 17-07-2002 19:45

Citaat:

Uneksia schreef:
behoorlijk....lol
sorry :)

Uneksia 17-07-2002 19:47

ach ik heb vandaag 85 posts geplaatst...mij hoor je niet om excuses vragen hoor

ZHAzha 17-07-2002 19:48

Citaat:

youriw schreef:

sorry :)

haha ja :) maar geeft niks.. ik verveel me hiero is niks leuks meer om op te posten.. en orginele topics kan ik ook niet bedenken :(

youriw 17-07-2002 19:51

Citaat:

Uneksia schreef:
ach ik heb vandaag 85 posts geplaatst...mij hoor je niet om excuses vragen hoor
86 zag ik al weer ... maar zoiets zit ik misschien ook, boeit niet, toch?

Citaat:

ZHAzha schreef:

haha ja :) maar geeft niks.. ik verveel me hiero is niks leuks meer om op te posten.. en orginele topics kan ik ook niet bedenken :(

vast wel een topic waar je nog wat over kunt zeggen, toch?

ZHAzha 17-07-2002 19:54

Citaat:

youriw schreef:

86 zag ik al weer ... maar zoiets zit ik misschien ook, boeit niet, toch?

vast wel een topic waar je nog wat over kunt zeggen, toch?

hm neej op alle waar ik mabey iets nuttigs op kan reageren hebik al gehad :) maargoed

jnieuwelaar 17-07-2002 20:33

kijk piercings kunnen heel sexy zijn, maar het moet ook bij de persoon passen. Een dik meisje met een navelpiercing staat dus absoluut niet.

Dit vind ik dan wel weer cool, maar goed ik zal wel de enige zijn. Sexy is het niet...

http://www.webdeveloping.nl/upload/?4505001358

Wel vette band trouwens, agathodaimon.

Uneksia 17-07-2002 20:39

nope niet de enige...heeeeel cool....klein beetje geil ook nog wel :D

Spyker 17-07-2002 20:46

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
kijk piercings kunnen heel sexy zijn, maar het moet ook bij de persoon passen. Een dik meisje met een navelpiercing staat dus absoluut niet.
Helemaal mee eens

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Dit vind ik dan wel weer cool, maar goed ik zal wel de enige zijn. Sexy is het niet...
Je bent niet de enige ;)

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Wel vette band trouwens, agathodaimon.
Wat voor muziek is't?, black? moe'k misschien ook maar eens wat van gaan dowloaden :) any suggestions for tracks?

jnieuwelaar 17-07-2002 21:21

Citaat:

Spyker schreef:

Wat voor muziek is't?, black? moe'k misschien ook maar eens wat van gaan dowloaden :) any suggestions for tracks?

agathodaimon maakt goed geproduceerde black metal met een vleugje gothic. Downloadtips zijn: banner of blasphemy, an angel's funeral. Eventueel via msn verkrijgbaar.

Ilsch 17-07-2002 21:34

Vind bij sommige jongens mooi.. een wenkbrauw piercing of door lip.. Maar dta moet gewoon echt passen... dan misshien wel geil :)

Heb zelf navelpiercing.. vind zelf wel mooi enzo.. bij andere meiden vind ik het soms ook wel mooi, kweenie het moet bij je buik passen zeg maar.. En het is vooral a-geil als je dan met een kort truitje gaat lopen om het te showen..

zo ik heb gesproken

Piccola 17-07-2002 22:20

Mooi bij jongens: tong, wenkbrauw, kweet niet hoe het heet maar zo'n piercing onder je lip in dat kuiltje bij je kin. Snap? :D :o :p
Mooi bij meisjes: tong, navel.

Nooit mooi: tepel, neus, lip.

Maar het moet ook wel bij je passen vind ik. Een heel dik meisje met een navelpiercing vind ik bijvoorbeeld afschuwlijk, maar bij een slank meisje vind ik het meestal wel mooi.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.