![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ringetje door tragus: ![]()
|
Ik vind piercings mooi, vooral wenkbrauw, lip en tepel. Heb die piercings ook allemaal. Alleen wenkbrauw is er laatst uitgescheurd, maar die laat ik opnieuw zetten als ik terug kom van vakantie.
Ik heb piercings omdat ik dat mooi vind, en zie het als een soort lichaamsversiering. En dat is gewoon mijn mening. En sommige mensen denken er weer anders over. Ik vind het niet geil, wel mooi.
|
Hangt er vanaf wat voor piercing, en natuurlijk bij wie.
D'r is een meisje op mijn MSN-lijst die d'r van zichzelf al supergeil uitziet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar d'r zijn ook mensen bij wie zoiets gewoon helemaal niet past. Grtz, F |
![]() |
|
![]() |
ik vind bij jongens een wenkbrauwpiercing wel leuk staan,lip piercing soms ook,maar niet bij iedereen,de meeste jongens zijn on-gepierced het mooist vind ik.
![]() bij meisjes vind ik navelpiercing,neuspiercing en lippiercing cool,maar zelf zou ik er geen nemen,een neuspiercing heb ik nog gehad maar die was te veel naar achteren gestekt en mensen begonnen commentaar te geven van 'he staat die niet te veel naar achteren???' |
![]() |
|
Piercings zijn niet geil, maar wel ontzettend mooi!! Ikzelf heb een navelpiercing (een staafje, want een ringetje is niet mooi vind ik
![]() ![]() Bij jongens is een piercing net boven de kin (in dat kuiltje), een tongpiercing en in de tragus sexy en bij meisjes een navelpiercing en in de tragus. Maar natuurlijk hangt dat af van persoon tot persoon... ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kijk piercings kunnen heel sexy zijn, maar het moet ook bij de persoon passen. Een dik meisje met een navelpiercing staat dus absoluut niet.
Dit vind ik dan wel weer cool, maar goed ik zal wel de enige zijn. Sexy is het niet... Wel vette band trouwens, agathodaimon.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Vind bij sommige jongens mooi.. een wenkbrauw piercing of door lip.. Maar dta moet gewoon echt passen... dan misshien wel geil
![]() Heb zelf navelpiercing.. vind zelf wel mooi enzo.. bij andere meiden vind ik het soms ook wel mooi, kweenie het moet bij je buik passen zeg maar.. En het is vooral a-geil als je dan met een kort truitje gaat lopen om het te showen.. zo ik heb gesproken |
![]() |
|
![]() |
Mooi bij jongens: tong, wenkbrauw, kweet niet hoe het heet maar zo'n piercing onder je lip in dat kuiltje bij je kin. Snap?
![]() ![]() ![]() Mooi bij meisjes: tong, navel. Nooit mooi: tepel, neus, lip. Maar het moet ook wel bij je passen vind ik. Een heel dik meisje met een navelpiercing vind ik bijvoorbeeld afschuwlijk, maar bij een slank meisje vind ik het meestal wel mooi. |
![]() |
|
|