![]() |
Reinigende Porienstrips
Hoi
Ik heb vandaag van die reinigende porienstrips gehaald voor op je neus... Is het hierbij handig dat ik eerst m'n gezicht een scrub behandeling geef, of dat ik m'n neus gewoon reinig met reinigingsmelk/lotion? Groetjes, Diana |
Maakt niet uit wat je van te voren doet.Die dingen werken toch niet.
|
tis toch juist de bedoeling dat die dingen het schoonmaken?
niet dat ik denk dat ze dat ook zullen doen. onzin. |
Citaat:
Na een paar dagen zijn je porien op je neus zichtbaar kleiner geworden. Nee, tuurlijk gaan ze er niet mee weg, maar ze worden wel minder opvallend :) Oh, en van te voren moet je je gezicht wassen en je neus nat maken. Wassen doe ik altijd met lotion en tonic :) |
werken doen ze inderdaad, alleen lieten ze mijn neus altijd heel rood achteraf!
|
Ik vind ook dat ze wel werken.
Volgens mij staat op het pakje wat je moet doen ("je gezicht wassen en je neus nat maken"). |
Volgorde maakt niet uit. Het helpt niet altijd, maar probeer het eerst.
|
Nou heb 't dus gebruikt.
Is wel een rotgevoel om 'm eraf te halen. De poriën zijn wel wat minder geworden.. Kijken wat er gebeurd na ze allemaal gebruikt te hebben... |
helpt niks/ bleghh
|
Citaat:
De lijm komt tot werking eens in contact met water, dus je moet de strip niet afscheuren om je meeeters mee te hebben :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, het helpt. Eventjes. Drie dagen later is er niks meer van te merken.
Goed schoonmaken met gezichtszeep, of iets anders op waterbasis. niet met vette lotion. Na 15 minuten moet ik het er ook flink aftrekken. En dan lekker de stokjes tellen. |
Citaat:
|
Heb een aantal van die nivea strips gebruikt, eerst gedoucht e.d. maar bij mij werkte het niet :confused:
|
bij mij helpt het ook amper, waarschijnlijk omdat ik zulke kleine mee eters heb. Mijn vriendje heeft wel grote mee eters echt van die dikke zwarte en bij hem werken ze juist heel goed.
hij vind het alleen vreselijk om zo n ding op zn neus te hebben :o |
Citaat:
Hoe duur zijn die strips? |
Tip: In de Bodyshop heb je zo'n Nose Pure Mask, in de lijn van Tea Tree. Een groen tubetje (7 euro dacht ik) met uiteraard groen maskerspul, je doet het op je neus, het wordt hard en na 10 minuutjes kan je het er als een 2de huid helemaal aftrekken. Voelt iets minder oncomfortabel aan als die strips.
|
Ik gebruik die dingen nooit maar dan ook NOOIT meer. Mijn neus had geen volle porienen meer maar ook geen bovenste huidlaag meer! :s :eek:
|
Citaat:
't is geen hars dat 't haar van je benen moet rukken hé :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |