![]() |
Face Fucking
Heb van de week voor het eerst dit gedaan en moet zeggen dat het voor mij wel leuk was. Mijn vriendin vond het iets minder, maar wilde het wel doen voor mij....
Wie doet dit nog meer en wat vinden jullie ervan? |
Stop je dan je hoofd in haar doos, of wat moet ik me erbij voorstellen?
|
hahaha..... nee niet helemaal...
Je n..kt de mond (soort deepthroath).... jij bepaalt hoe je het doet en hoe ver.... |
Is het dan niet gewoon een overdreven vorm van pijpen ofzo?
|
Citaat:
Niet echt mijn ding, als hij een beetje mee beweegt vind ik het leuk, maar ik bepaal toch echt zelf hoe ver ie er in mag, anders ga ik bijten hoor. |
Citaat:
En met m'n ex deed ik het wel ja, kan erg leuk zijn, maar je moet elkaar wel erg vertrouwen en niet te bang zijn dat je d'r pijn doet. |
Citaat:
er is wel een verschil tussen dat hij mee beweegt of dat hij haar hoofd stil houdt en m er zo hard mogelijk in ramt. Iets er tussen in kan ook nog wel, maar wat NyteWolf zegt, daar is wel vertrouwen voor nodig. |
Citaat:
Verder lijkt het me kut, sowieso zou ik geen seks willen waarvan de partner zegt het niet leuk te vinden maar het 'voor mij' te doen. |
Geloof niet dat deze rekel had gezegt dat ze het niet leuk vond toch, Sapje ??
Ze vond het MINDER. Maar bedankt voor je wijze woorden, zal deze topic tevens in het disney forum plaatsen |
Citaat:
Oh en bij m'n ex ging het flink hard af en toe hoor, maar ja, zij vond dat leuk ^_^. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij noemen dat mondneuken, en we doen het wel eens ja. Ik vind het niet vervelend hoor. Wel makkelijk eigenlijk. :D
|
Hmm..... is de basis van een relatie niet het geven en nemen?
Ik vind ook niet altijd alles leuk, maar doe het toch voor haar. |
Citaat:
Ik heb er trouwens geen problemen mee, maar ik houd nog altijd de controle; Als mij iets niet aan staat is dat heel sneu voor zijn kleine vriend, maar mijn tanden doen nog altijd wonderen. |
Citaat:
Verder hoef ik er zelf ook niets van te weten. |
Citaat:
|
Dat een relatie veelal een kwestie van geven en nemen is om het tot een succes te maken is niets nieuws.
Dit is een uitspraak van jou HvJ gedaan op 09-01-2007. Geloof dat de topic was: Geven en nemen in je relatie? Ben je het hier ineens niet meer mee eens?? |
Pff my ex bitch zei altijd dat dat juist niet zo was ma dat zei ze alleen maar omdat ik moest geven en zij dan nàm.. Maja.. Zoals wel meer dingen kan ook deze uitspraak gewoon hàlf waar zijn :P Er zit een geven-nemen element in een relatie als je t mij vraagt.
-OT-, ja is wel chill, ma lijkt me minder voor die meisje.. Ma as ze het wil doen, knock yourself out! :P |
ex bitch
die meisje :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
jupp.. Ik heb respect voor het vrouwelijke geslacht, behalve voor mijn exx bitch
|
Is zeker geil en mijn vriendin vindt het leuk om te doen. Uiteraard niet TE diep en met een grijntje respect.
|
Citaat:
Ik heb het nog nooit gedaan en het lijkt me ook niets. Het klinkt veel te denigrerend en daar hou ik sowieso niet zo van. |
Nog nooit gedaan.. misschieni s het wel leuk, maar lijkt me toch wel denigrerend voor haar. Denk wel dat je erg goede afspraken moet maken over hoe diep en dat het niet te ruig is.
|
Wat nou denigrerend? Gewoon opwindend. En het scheelt bij haar echt nekklachten hoor.
|
Citaat:
|
haha, nou ja, ik wil het best wel eens proberen;)..
denk alleen eerder dat mn vriendin er wat minder blij tegen aan kijkt:P. mij lijkt het wel leuk:) |
Citaat:
Komt nog eens bij dat een relatie inderdaad veelal een kwestie van geven en nemen is, maar wel wanneer beide partijen hier (enthousiast) mee in stemmen. Voor mij persoonlijk zou 'minder' als reactie van mijn vriend op 1 van mijn ideen, al reden genoeg zijn om het nog eens te heroverwegen en erover te praten. Tot uitvoering brengen op dat moment? No way. Zelfs al zouden we een poging doen en ik merk op dat hij het alsnog 'iets minder' vindt, dan is het gewoon einde verhaal, hoe groot mijn pret ook moge zijn op dat moment (Hoewel ik geen pret kan hebben, als mijn vriend dat niet heeft). edit: Af en toe eens iets proberen, ookal lijkt het je niet echt wat, lijkt mij persoonlijk geen enkel probleem. Maargoed zie bovenstaande... Zolang maar niet verwacht word dat je het probeert, dan zal het wel loslopen. |
Citaat:
|
Ik heb ook niet bepaald een hoge pet op van de grammaticale vaardigheden van VMBO-ers. ;)
|
Citaat:
Dus ontopic, ja geil, alleen niet nadat ik net heb gegeten :o |
Ja ik heb VMBO-k gedaan, en met mijn nederlands is niets mis. En net zoals ik mij uitdruk is 'face fucking' slechts een uitdrukking, en is het de aard ervan wat denigrerend zou zijn of niet, als we even wijsneuzerig gaan doen..
Citaat:
|
Bovendien, Chloe Siere je mag wel een VWO nerd zijn maar je mag er wel wezen meid :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, VWO'ers zijn sowieso over het algemeen knapper. |
Boobs & Brains, wat wil je nog meer:P
Nee, maar wat heeft je opleiding daar nou uberhaupt mee te maken.. Ik geloof trouwens dat slecht spellen tegenwoordig van alle niveaus is, dus in dat opzicht:) |
Ja, en nu kappen we dus weer even met ouwehoeren over het opleidingsniveau en reageren we gewoon weer ontopic. Dankje!
|
Citaat:
|
Hoezo niet bang zijn dat het haar pijn doet.. Is dat niet het geval dan?
|
Citaat:
On-topic @ Luki: Nah, niet tot nauwelijks. En dat hoort er gewoon bij als je dit gaat/wil doen. |
Ik kijk nu al uit naar het topic waarin wordt gevraagd of mannen het fijn vinden om ge-facefuckt te worden door de vriendin met een voorbind dildo.
Face fucking lijkt me nogal zijn doel voorbij te schieten. Het is nogal populair op het internet volgens mij, maar dan heb je ook altijd mensen die het na gaan doen natuurlijk. |
Zelf zachtjes (mee)bewegen is ok, maar daar blijft het bij.
|
Citaat:
OT: lijkt me net zo oncharmant als onprettig. |
Citaat:
Jullie vragen hier zelf om he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voel de liefde in dit topic
|
Citaat: