![]() |
Silverchair - Straight Lines
nieuwe single is te beluisteren en te bekijken op de site:
www.chairpage.com Nieuwe album komt er binnenkort aan en is geproduceerd door de man achter Diorama. |
Neen.
|
Sodeju, wat kut. En daarbij komt de melodie me wel erg bekend voor.
Laatst nog wat ouder materiaal gehoord, dat trok ik toch een heel stuk beter. |
Kut ja die zanglijn lijkt een klein beetje op iets.....
ik weet het: learn to fly van foo fighters. Voor de rest pull ik het not. |
ze hebben die commerciele sound wel weten te verbeteren.
|
"Oehh oehh oehh".
Lol'z. |
ik vond diorama te gek en ben dus ook benieuwd naar het nieuwe album.
|
gelukkig is Daniel Johns z'n annorexia te boven, de muziek is er helaas niet beter op geworden (n)
|
beetje te coldplay dit liedje. jammer.
|
Citaat:
|
ik vond Diorama best ruk, maar dit trek ik best aardig, gave opbouw.
|
ik vind het echt een shit nummer (n)
|
ik was vroeger echt obsessed, tot diorama uitkwam. hij is zo irritant gaan zingen en het klinkt allemaal net iets te gelikt. zo ook dit nummer. :|
ik heb hem ook liever depressief en uitgemergeld. zoals op neon ballroom. wat een plaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond Diorama best goed te pruimen, maar dit klinkt toch net iets teveel als The Dissociatives.
|
Zelfs Neon Ballroom heb ik weggegeven aan iemand.
|
Citaat:
|
Citaat:
nou goed, ik heb het nummer nog maar 1 keer geluisterd, dus wellicht dat ie alsnog gaat bevallen. |
ah wat zonde (n)
|
Citaat:
|
neon ballroom is zo nu en dan leuk bij wijze van nostalgie
the dissociatives vind ik gaaf dit is kut waking up strong in the morning , jeetje wat een shitstem als ie dat zingt (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
phff dit nummer wordt in australie echt plat gedraaid op de radio
moet wel toegeven dat elke keer dat ik hem hoor ik hem iets beter begin te vinden (y) |
Citaat:
|
Softe poep zeg!
Na 3 keer luisteren ist wel ok. Opbouw is niet slecht.. Ja best catchy eigenlijk. Maareh hoe geniaal is Neon Ballroom? (David Helffgot op de piano :eek: ) Diorama is misschien nog wel genialerer (Y) Ben benieuwd |
dat andere nummer van young modern wat je op hun myspace kunt luisteren is echt helemaal kut (n)
|
gelekt, mijn mening volgt later
|
hij is ook helemaal te beluisteren op hun myspace.
|
dit doet me ergens wel aan Blur denken, maar ik vind het eigenlijk best wel gaaf, veel excentrieker (als dat een kwalitatief iets is :p) en vreemder dan die single deed vermoeden.
|
ik moet er nog even aan wennen. ze zijn iig niet bang om te experimenteren, en dat is een goed ding, me dunkt.
|
wow helemaal gelekt?
|
Klinkt to nu toe erg goed, weer een stuk anders dan Diorama. Veel Beatles invloeden.
|
Ik begin het erg leuk te vinden (Y)
|
Frogstomp en Freak Show heb ik "vroeger" veel gedraaid, maar Neon Ballroom vond ik eigenlijk al niets meer. Dit spreekt me al helemáál niet aan.
|
SILVERCHAIR
maandag 20 augustus 2007 in den Paradiso |
nou hoera
|
|
ligt een beetje aan de prijs of ik ga of niet.
|
SILVERCHAIR maandag 20 augustus 2007
hoofdprogramma: 20.30 uur voorprogramma: 19.30 uur zaal open: 19.00 uur entree: 25,- excl . lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.) Voorverkoop vanaf zaterdag 21 april. Paradiso trouwens, foutje. |
Citaat:
woewww |
Citaat:
ik ga niet iig, ik hou het bij jeugdsentiment. de nieuwe cd vind ik KUT. (y) |
Ik denk het ook niet idd. Silverchair moet je op een gegeven moment maar gewoon mooi laten voor wat het is:p.
(wel erg leuk om dat topic weer door te lezen trouwens:). Andere tijden:p). |
ik heb t eigenlijk nooit wat gevonden na hun eerste 2 grungy platen... maar die nieuwe vind k echt gaaf, zal wel zijn omdat ik geen liefhebber ben :p
|
Citaat:
zwelg. ;) |
Grappig. Die reacties van Freakjuh. En escapism met zijn 'egt' en 'missgien' en 'es' ipv 'is'. Mooi was dat. :D
Hehe, toevallig dacht ik toenstraks nog aan Loempia Addict. |
Citaat:
|
ach, **5*5*** was mischien nog erger hehe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |