![]() |
Gestoken door een vlieg
Ik ben gisteren op 4 plaatsen gestoken door een steekvlieg ofzoiets dergelijks.. iig 3 x direct naast elkaar en 1 d'r onder.. Maar nu komt er uit de bovenste drie steeds allemaal vocht.. Wat ik oo do, ik krijg het niet voor elkaar om de vochttoevoer te stoppen. Als ik het heb weeggeveegd, zit er 2 mins later weer een hele druppel..
Iemand tips? |
Zal wel iets van een blinzing (steekvlieg) zijn geweest. Doe er een gaasje overheen. Ga er anders mee naar de doktor (w8 natuurlijk wel ff af!!)
|
wacht nog ff af zouk zeggen, wie weet gaat het wel over, het zal waarschijnlijk wel niks zijn... maar moest het er lelijk gaan uitzien of niet stoppen of misschien beginnen pijn doen zouk wel misschien overwegen van naar de dokter te gaan (y)
|
Wanneer de steken ernstig opzwellen, moet je naar de dokter!
Nu moet je het denk ik even met rust laten, wel in de gaten houden, maar er niet mee prutsen... |
Uit de bovenste komt nog steeds vocht:s De onderste is inmiddels een hele ophoping van vocht, een hele bult..:S
|
Citaat:
mijn rechterkuit was na een steek tijdens een bosloop enorm opgezwollen, zo erg dat ik niet meer in mn boek paste :) over n paar dagen is het wel weg, als je daaraan twijfelt moet je naar de dokter gaan |
Je hebt van die speciale plakkers die zorgen dat insectenbeten vlugger genezen (je moet er bij de drogist maar eens naar vragen). En voor de rest gewoon wachten tot het over gaat, vrees ik.
|
ontstoken......?
Als het heel raar en rood wordt moet je d'r mee naar de dokter, een vriendin van m'n moeder die had namelijk wondroos doordat ze gestoken was. (=dat er een bacterie ingekomen is zoals de pneumokok en das gevaarlijk). Maargoed, ik ben altijd erg snel bang dus...raak niet in paniek door mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus, als het écht te dik wordt: trekzalf op smeren (is zwart spul) en naar de dokter gaan om hem 'leeg te prikken' (bij mij was dat te laat). |
Citaat:
|
ah, nu ken ik het ;) DAAS
Dat is zo'n grote vlieg die steekt, en dat doet verschrikkelijk veel pijn veel succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |