![]() |
Is er nog een kans voor mij?
halo ik zit met een probleem ik ga nu al een tijdje goed om met een meisje en het is ondertussen me besten vriendin geworden aleen zit ik met een probleem ik ben verlieft geworden op der!
ik heb het met veel moeiten verteld maar ze zei dat ze me een hele aardige en lieve jongen vond aleen wilt ze goede vrienden wil blijven en geen relatie :( is er nog een kans voor mij? en hebben julie tips? ik probeer nu ff afstand te nemen |
Nee. Anders had ze het wel gezegd. En meisjes vallen op onbereikbare jongens, niet iemand die zijn ziel blootlegt, dat is niet spannend, dat is te gemakkelijk.
|
Cuddlebitch.
|
Ze ziet je als haar broertje!
|
Het is niet een kwestie van kans, het is een kwestie van of zij je leuk vindt / kan vinden. Dat heeft weinig met kans te maken denk ik? :)
|
Citaat:
|
ja dat zegt ze ook dat ik een soorrt broer voor der ben maar kan ik echt helemaal niks meer doen?
|
|
Citaat:
Cuddle Bitches cuddle bitch(n) - a guy who never gets to sleep with a girl but gets to have intimate moments with her like cuddling, spooning, or otherwise being affectionate. Usually this will occur in private. She probably considers him a really sweet guy, which is the kiss of death. First off, cuddle bitches are bad, bad things to be. Maybe the worst thing to be. I mean, being an Intellectual Whore is bad, but being an Intellectual Whore who has to endure blue-balls is bordering on criminal. As to how it fits into the framework of the ladder. Basically this is just a guy who has a very high position on the friends ladder. So far up the friends ladder that he gets the dubious honor of getting to provide all the intimacy that a girl is missing when she's off fucking guys who basically don't care about her like outlaw bikers and band members. So he gets to be the proxy father/confessor/friend/teddy bear for her, depending on what she is missing at the time. Perhaps the only consolation of this is a ladder jump to the real ladder seems statistically a little more likely to succeed. Of course, when one is that high up the fall is dreadful indeed.... How do we know this? Well, if a woman had a nice loving boyfriend then he would be doing all the cuddling and whatnot and likely wouldn't stand for a woman maintaining a stable of cuddle bitches. Unless he's completelty pussified, in which case she's likely fucking some other people anyway. For guys unacquainted with Ladder Theory, it is even worse. The cuddle bitch often thinks he is on the good ladder as opposed to the real ladder. So he gets all excited about his position instead of realizing he is being completely used. So this poor tool is really setting himself up for a fall at that point. Note: This does not apply if cuddling under the influence of mushrooms, for the express purposes of avoiding hypothermia, or if the woman is a whore that you've recently paid for sex. Cuddling is perfectly acceptable and probably non-sexual in these circumstances. |
meestal als een meisje dat zegt heb je geen kans meer bij d'r..
|
afwijzing. dus kansloos.
|
ehh wat dacht je van nee is nee.
|
Nope.
|
Citaat:
|
Helaas (n)
|
nee man, je bent kansloos.
|
Citaat:
|
Nee betekent nee.
Nee betekent niet "ik zeg van niet maar misschien heb je toch nog wel een kans hihi". |
Nou, ik ken een jongen die ook ooit zo is afgewezen door een vriendin, maar twee weken later kregen ze alsnog een relatie. Die houdt nu al 5 jaar stand! Zeg nooit nooit!
|
Of je geeft die arme jongen nog effe een stoot valse hoop...
|
Citaat:
De site is wel erg negatief, want ze zeggen dat je dan gebruikt wordt voor de entertainment voor die meiden. Dat hoeft op zich niet zo te zijn, als je zelf niet uit bent op een relatie is er geen probleem. Als je samen een hoop lol beleeft, krijg je er zelf ook wat voor. Als je gebruikt wordt, betekent dat in mijn optiek dat je er juist niets voor terugkrijgt. Dus samen een hoop lol beleven beschouw ik niet per definitie als gebruikt worden. Maar als je een relatie wilt en zij niet, dan is de kans op teleurstelling ontzettend groot. Dan is het misschien zelfs verstandig om een tijdje niet meer met elkaar om te gaan, omdat je totaal verkeerde dingen van elkaar verwacht. En dat gaat altijd fout, niet alleen in de context van de laddertheorie. |
Of ze vind je gewoon (nog) niet leuk genoeg.
Wacht met die bekenning totdat je haar heb verleid. Niet meteen mee komen. Meisjes willen verliefd gemáakt worden. Dat is mijn persoonlyke ervaring iig. Oja en met een meisje die je als vriend ziet is het nog moeilijker. Dan moet je overstappen van een soort vriendelijke relatie naar een soort flirt relatie.. Jaja, sommige chiks kunnen het knap ingewikkeld maken. *verhaal over laddertheorie* Overspringen van ladder dus... Masterlijke glasheldere metafoortje.. Heerlijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
verlieft is kud
|
Natuurlijk maak je geen schijn van kans meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gothic doelt erop dat een jongen gewoon niet wanhopig over moet komen en elke gedachte en gevoel moet uiten, want zeg nou zelf, dat is toch alleen maar irritant en vervelend op den duur? Een mysterieuze persoonlijkheid is gewoon veel aantrekkelijker, omdat dat nieuwsgierigheid opwekt.
|
met een andere meid gaan scharrelen
vaak word je dan ineens wel interessant voor andere meisjes :) |
Citaat:
Citaat:
Dat geldt overigens net zo goed voor jongens, met het verschil dat die wel over de desbetreffende vrouw heengaan voordat ze niet meer laten horen, haar achterlatende met de vraag waar het toch in hemelsnaam fout gegaan is. Citaat:
|
(y)
|
nee heb je, ja kun je krijgen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Of laat ik het zo zeggen: als die vrouw daar niet kriegel van wordt is 't toch mijn type niet. |
Hoeveel meiden heb jij gedate? Sorry hoor, maar jij redeneert vanuit jouw optiek. Ik uit ervaring met meiden met wie ik gedate heb.
Ik zou natuurlijk nooit vrouwen kunnen hebben gedate :rolleyes: En jij redeneert vanuit jouw optiek. Nogal logisch dat we allebei vanuit onze eigen optiek en ervaringen met vrouwen (en in mijn geval ook nog het vrouw zijn) redeneren De meeste van m'n relaties vloeien voort uit mensen die ik via vrienden leer kennen, meestal in de kroeg of op een feestje. Als ik iemand dan uitnodig voor een date (en dan vraag ik haar telefoonnummer en bel een paar dagen na het feestje), en we zoenen (of meer), dan ga ik haar echt niet plat SMSen. Je merkt vanzelf hoeveel behoefte de vrouw heeft aan contact. Als je meteen 3 SMSjes gaat sturen voor elk SMSje dat zij stuurt, krijgt ze hoogstwaarschijnlijk genoeg van je. Of laat ik het zo zeggen: als die vrouw daar niet kriegel van wordt is 't toch mijn type niet. Dan is het inderdaad jouw type niet. Waarbij je zelf aangeeft dat vrouwen verschillen. Niet dat de een zelfverzekerder is dan de ander maar dat ze gewoon verschillende behoeftes hebben. |
Vrouwen verschillen, zeker. Maar over het algemeen gesproken is het zo dat wanneer je een meisje/vrouw bombardeert met aandacht, vraagt om bevestiging en haar overlaad met complimenten, dat zij hier dan voor terugschrikt. Hoe mooier het meisje en hoe meer jongens zij heeft 'meegemaakt' hoe meer dit principe opgaat. Dit is niet alleen mijn eigen ervaring maar dit is iets wat je voortdurend terugziet. Ik zie het in mijn vriendenkring en bovenal op dit forum. Let er maar eens (wat ik heb gedaan). Eens in de zoveel tijd meld zich hier iemand die toch echt niet snapt waarom zn vriendin het heeft uitgemaakt want hij was zo goed en lief voor haar. Allemaal gevallen waarin dit principe op gaat. Ik heb nog nooit van een meisje gehoor die zei: 'ik heb hem gedumpt want hij was helemaal niet snel met z'n liefdesverklaringen, hij gaf niet heel veel complimenten en hij hield het in het begin vrij spannend waardoor ik niet helemaal wist waar ik aan toe was'. Los van het feit dat zo'n meisje vooral geschikt is voor lui zonder druk leven en met veel behoefte aan bevestiging(lees: onzekere types) zijn zulke meisjes naar mijn idee heel schaars. Ik heb ze iig nog nooit ontmoet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms ben ik zo blij dat ik veilig bezet ben en dat raakte op het moment dat ik nog helemaal nooit van de laddertheorie had gehoord. Werkelijk, wat een gedoe zeg.
|
Ach, het is alleen maar een benaming voor iets dat in de praktijk al heel lang zo werkt.
|
Nou, ben ik dan even blij dat ik niets moet hebben van van die arrogante types die zichzelf als kenner betitelen, die aaaalles weten van vrouwen, omdat ze al zoveel (mislukte!) relaties op hun konto hebben staan, en die vervolgens hun theorie gaan loslaten op mij.
Is het erg als ik geen zin heb om de volgende ex te worden omdat hij niet in staat is een relatie langer dan een paar maanden vol te houden? (tuurlijk, als het om scóren gaat, heb ik graag een beetje een uitdaging, maar als het gaat om de man met wie ik kroost op de wereld wil gaan zetten, heb ik toch een ander eisenpakket) |
Euh, nee, maar dat was de vraag van de TO toch ook niet?:o
|
Daar ging het toch allang niet meer om? :)
|
Volgens mij denken jullie allemaal iets te veel in uitersten. Een kerel die je platbombardeert met smsjes is niet leuk, nee, daar word je kriegelig van. Maar van iemand die té weinig aandacht aan je besteedt, word je net zo goed kriegelig. Het gemiddelde is gewoon goed en als een jongen dan iets meer aan je hangt dan normaal of iets minder, dan valt dat nog wel mee.
Maar ik merk wel dat het inderdaad vaker de erg onzekere mensen zijn die veel meer contact willen. Hoewel dat natuurlijk ook niet altijd op gaat - ik ken ook wel stelletjes die bovengemiddeld veel contact onderhouden, maar in principe niet echt onzeker zijn; het is er bij hen gewoon ingeslopen. En een stelletje waarvan in ieder geval het meisje erg onzeker is, maar die het toch ook doet met een keer bellen door de week en verder een weekend. Het ligt er maar net aan - als iemand niet over je absolute grens heengaat, kun je best wat hebben. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |