![]() |
hulp bij opdracht Media&Cultuur
Guten Tag,
Ik zoek allerlei films, reclames en programma's, videoclips of series op televisie waarin (een) man(nen) die ijs eten in voorkomen. Dit is voor een opdracht voor Media & Cultuur en ik moet er uiteindelijk 25 hebben.. ik heb er al 5. Zucht. Anyone? Alvast heel erg bedankt. Mannen + ijs.. anyone?? *Bid* :o |
Ghost dog way of the samurai.
|
Dan zit jij in mijn werkgroep.
Family Guy, seizoen 1, aflevering 1: Peter neemt een lik van een rum rozijnen ijsje en gaat knock out. |
Jezus, de Pretuniversiteit van Amsterdam laat haar cursisten wel stompzinnige opdrachtjes uitvoeren hoor :|
|
in something about mary eet de gehandicapte broer volgens mij een ijsje
en de goons van Mr. Freeze in Batman & Robin de turkse film Dondurmam gaymak (Ice Cream, I scream als je het vertaalt) In friends krijgt Chandler in een hele leuke scene ijs te eten als zijn relatie net eindigt (serie 3 geloof ik) en ook in friends zit een geniale discussie over ijs, tussen Joey, Chandler en Ross (serie 1 dacht ik) de film Ice Cream Man (1995) , echte b-horrorfilm In het filmpje van King of Queens (dagelijks op rtl 5) eet Doug een ijsje aan het einde van het filmpje, maar hij laat het vallen en kijk eens op deze site net over de helft van de pagina, bij dit plaatje: http://www.nrfta.org.uk/images/collection/Eldorado.jpg Citaat:
Hertog Ijs heeft natuurlijk ook nog een paar reclames waarin mannen ijs eten en ola had er ook ooit eentje waar een bejaarde man een ijsje at helpt dit? welke had je al? |
In scream is een scène waarin die gehandicapte politieagent, Doofy geloof ik, een ijsje eet. (dacht ik :p)
|
Ik herinner me een oude "Je bent een rund als je met vuurwerk stunt" reclame van 10 jaar terug, waarin een leuke meid een ijsje zit te eten.
...als je die uberhaupt kan vinden. |
in sex and the city eet harry dlight ijs oid ik heb hem net gezien toevallig :)
the ick factor aflevering 88 is het http://www.hbo.com/city/img/episode/...y_icecream.jpg |
Citaat:
The L word, seizoen 4, afl 10, scene met Shane/Paige/zoon van Paige in een ijssalon. En natuurlijk Home Alone, als hij in New York in zijn hotelkamer en flinke slee ijs weg hapt. |
OMG Lin studeer je media en cultuur :cool:
Ontopic, in Fairly Odd Parents zit een aflevering waarin Crimson Chin een mietje wordt en ijs gaat eten in plaats van de superheld uit te hangen. Volgens mij zit er in Lost in Translation ook iets met ijs. En ehm verder heb ik een mental picture uit een film in m'n hoofd waar zo'n vent zich constant kapot gaat eten aan ijs maar ik ben vergeten hoe die heet. :( |
Taegukgi Hwinalrimyeo:
http://www.moviemeter.nl/film/16804 2 broers die ijs eten, waterijs wel te verstaan :o |
Wauw! Heel erg bedankt alvast voor deze reacties! Supertof!
:) |
in oceans eleven eet brad pitt in ELKE scene, en ik gok dat daar ook een keer ijs bij zit :confused:
|
doet iedereen hier dezelfde studie ofzo :confused:
|
Citaat:
|
see no evil, hear no evil
op t einde |
Citaat:
|
Angel aflevering 9 seizoen 1, als die voor een tijdje mens wordt heeft die erg honger en gaat veel ijs eten met buffy in bed.
En in gilmore girls zullen ook wel veel scenes zitten :) |
In Bridget Jones (volgens mij de 2e) eet Bridget Ben & Jerry's ijs.
|
Citaat:
|
Oh, in Forrest Gump gaat 'ie ook ijs eten dacht ik.
|
Citaat:
Rrr., hoewel je naam erg lekker bekt, kan ik je nu al vertellen dat je je motief echt moet beperken, want er zijn belachelijk veel films waarin ijs wordt gegeten. |
Citaat:
Ik daarentegen kan klagen op internet zoveel ik wil, het kost me praktisch niks en verdoe mijn tijd er ook niet (echt) mee. ;) Maar goed, dwalen af. |
Citaat:
Verder, iedereen nog bedankt voor jullie tips. |
Wat voor opdracht zit hier eigenlijk aan vast?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |