Advertentie | |
|
![]() |
||
in something about mary eet de gehandicapte broer volgens mij een ijsje
en de goons van Mr. Freeze in Batman & Robin de turkse film Dondurmam gaymak (Ice Cream, I scream als je het vertaalt) In friends krijgt Chandler in een hele leuke scene ijs te eten als zijn relatie net eindigt (serie 3 geloof ik) en ook in friends zit een geniale discussie over ijs, tussen Joey, Chandler en Ross (serie 1 dacht ik) de film Ice Cream Man (1995) , echte b-horrorfilm In het filmpje van King of Queens (dagelijks op rtl 5) eet Doug een ijsje aan het einde van het filmpje, maar hij laat het vallen en kijk eens op deze site net over de helft van de pagina, bij dit plaatje: ![]() Citaat:
Hertog Ijs heeft natuurlijk ook nog een paar reclames waarin mannen ijs eten en ola had er ook ooit eentje waar een bejaarde man een ijsje at helpt dit? welke had je al? |
![]() |
||
Citaat:
![]() The L word, seizoen 4, afl 10, scene met Shane/Paige/zoon van Paige in een ijssalon. En natuurlijk Home Alone, als hij in New York in zijn hotelkamer en flinke slee ijs weg hapt.
|
Verwijderd
|
Taegukgi Hwinalrimyeo:
http://www.moviemeter.nl/film/16804 2 broers die ijs eten, waterijs wel te verstaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Rrr., hoewel je naam erg lekker bekt, kan ik je nu al vertellen dat je je motief echt moet beperken, want er zijn belachelijk veel films waarin ijs wordt gegeten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik daarentegen kan klagen op internet zoveel ik wil, het kost me praktisch niks en verdoe mijn tijd er ook niet (echt) mee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder, iedereen nog bedankt voor jullie tips.
Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 17:51. |
![]() |
|
|