![]() |
Nieuw liedje wat vinden jullie?
Hey, ik heb 'n nieuw liedje af. Wat vinden jullie er van?
So Sorry for Tonight Hier staat de rest: www.glupa.co.nr www.mixposure.com/glupa |
Hmf zo kut / saai? :p
|
t idee is op zich best geinig, met een hoop betere (drum) samples en een stuk meer power in je stem zou t best wat leuks kunnen worden.
|
De zang klinkt inderdaad wat flauw. En die drums zijn vrij prut :o
Maar het idee is goed :) |
Jullie snappen er niks van. Zang is juist cool zo. Past er prima bij.
Drums kunnen inderdaad wel beter. |
Ha leuk dat jullie zeggen dat de drums wat minder zijn; Dit is de eerste x dat 'k kant-en-klare loops heb gebruikt in plaats van zelf geprogrammeerde drums. :)
En de meningen over de zang verschillen dus. Bedankt in ieder geval! |
hmmm beetje nummer op je site geluisterd en idd je moet niet meer power in je stem hebben maar iets hardere muziek en dan je stem met wat meer power zou wel helemaal geweldig zijn want je heb goede stem ervoor:D
|
Dat "Can you Tell Me" met die andere zanger doet me wel een beetje aan Blackfield denken (misschien alleen door de zang, hoor). Ik vind het nog steeds allemaal leuk klinken, ga zo door (Y)
|
Hey bedankt!
Ik ben met 'n aantal nieuwe dingen bezig nu. Sinds 2 maanden eindelijk 'n bandje waar het echt mee klikt. Ik zou best willen zingen, maar 'k speel de drums, dus zingen zal niet gaan. (We zoeken nog 'n zanger/zangeres) Ik zou graag wat hardere muziek maken, en sowieso zou ik willen dat m'n mixen wat voller klonken. Ik ben nu ook wat bezig om te leren gaan met andere software en plug-ins die al 'n hoop verbetering zouden moeten brengen. Ik baal nog steeds heel erg van het goedkope geluid dat 9/10 'computer-instrumenten' (Zogenaamde piano's etc.) produceren. Een van jullie toevallig nog heel mooie .SF2 bestanden? :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet zelf zien wat je het leukst vindt, maar het drummer zijn hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je niet kunt meeschrijven aan de nummers en daar heb je volgens mij best wel talent voor (Y) Ik speel inmiddels al zo'n 3,5 jaar in dezelfde band en wij missen eigenlijk iemand met creativiteit en een "idee". Als dat van de drummer zou komen, is het net zo welkom als wanneer één van de gitaristen het heft in handen neemt. Het leuke aan zelf muziek schrijven en in een bandje zitten (waarmee het klikt) is dat de muziek veel meer tot leven komt dan wanneer je het in je ééntje achter de PC doet, zeg maar. |
Citaat:
Pm me maar;) contact zowiezo lijkt me super:D |
@Carn hey gaaf zouden we wel eens kunnen proberen! Heb je de mic's inmiddels al , zoja; Tevreden mee? Wat kosten ze?
@Gimme More Beer; Klopt dan komt de muziek veel meer tot leven. Wel vind ik 't 't fijnst als ik alles zou kunnen beslissen, qua melodieën etc. En dat kun je in 'n bandje natuurlijk niet maken. Maar tot nu toe gaat 't lekker en hebben we samen al 'n paar leuke eigen nummers gemaakt. Waarvan 't overgrote deel wel begonnen is met 'n idee van mij, dus idd kan 'k als drumster nog altijd meebeslissen over de muziek. @Vidar ik zal je PMe. |
Citaat:
Het hele verhaal kost iets van 500 euro geloof ik ;( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik meld me voor de koebel.
|
Citaat:
|
Citaat:
@Carn: Dat is best veel geld joh. Maar dan klinkt 't ook wel echt goed, lijkt me tenminste voor dat geld? Hoe zit het eigenlijk met bijv. voor 3 uur 'n studio huren. 'n Studio met bijv. 1 gitaar, piano en 'n drumset. Hoeveel ben je dan ong. kwijt en is dat zinvol? |
Het is opzich wel grappig hoewel de drums echt gewoon heel slecht zijn. En de zang is ook wel mooi, maar hoe je zingt is niet zeg maar wat je met je stem zou moeten doen, je zou andere zang erop moeten zetten. :)
|
Hoe anders de zang er op moeten zetten? Qua mix of qua timing? Ik hoor vaak dat ik er in 'hang', en dat dat niet fout is maar dat 't ook anders kan. Maar dat hoor ik zelf niet.
|
Leuk.
Maar ik zou wel proberen met meer kracht te zingen, dynamischer, meer emotie. (maar ik kan alleen vals meezingen, dus trek je van mijn comentaar niet te veel aan). En de drums (heb ik eigelijk ook helemaal geen verstand van) emh, ja af en toe lijkt het als of er iets niet klopt, in het ritme, de maat.... :s Maar toch: leeuk! door gaan! |
hmmm ik heb ook even de rest van je geluisterd maar dit is echt vet :| ga zo door (y)
|
Ik kan de tekst niet goed verstaan. Misschien iets beter articuleren en de muziek iets zachter zetten als je zingt "just the time...??..... do you really ..??...... that's when i'm going to fall".
Dat valt nu namelijk een beetje weg :) |
leuk liedje.
maar je zingt echt te zachtjes en met weinig kern. neem wat zanglessen en een leuk bandje! :) komt helemaal goed! kus |
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal er aan denken te proberen met wat meer kracht te zingen.
|
Zonde. Dan gaat het meer richting standaardpop. Je zangstijl is juist één van de dingen die je muziek uniek maakt.
|
Citaat:
|
heb je website gezien. ziet er heel mooi uit. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat eigen nummer waar een link naar staat is trouwens ook mooi. Als je de tekst taalkundig correct wilt hebben is het The birds thoughtlessly dance in the sky. |
o ok. dankjewel:)
|
Citaat:
Dankjewel, hard aan gewerkt! :P (Of had je het over iemand anders site? :P) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |