![]() |
UITSLAG muzikaliWEDStReit!
Boooonjour mes amis dops,
na enige dagen van spanning is de uitslag van de wedstrijd dan eindelijk bekend! Helaas moet ik mededelen dat er ook deze keer een paar stemmen zijn uitgebracht door undercovers e.d. die we niet mee konden tellen, maar verder was het wat mij betreft weer een geslaagde wedstrijd :). Ik hoor nu eigenlijk alle sponsoren, barmensen etc. te bedanken, maar ik denk dat ik maar gewoon de uitslag bekend maak: Op de EERSTE plaats, met zes geldige stemmen elysea met gedicht 7: "Vannacht is er iemand..." Op de TWEEDE plaats, met vier geldige stemmen Porcelain en Reynaert met gedicht 8: Samendrang En op een gedeelde DERDE plaats, beide met drie geldige stemmen Ekleor met gedicht 1: "Wat zou ik een slechte..." en Vogelvrij met gedicht 3: 5878-729464 Allemaal van harte gefeliciteerd! De gedichten en commentaren kun je hier teruglezen. Fijne paasdagen, Porcelain, Mutant en CSN |
Nog even een lijstje met wie wat schreef:
Gedicht 1: Ekleor Gedicht 2: wilookmeepraten Gedicht 3: Vogelvrij Gedicht 4: gezweetwel Gedicht 5: Sketch Gedicht 6: Halogeen Gedicht 7: elysea Gedicht 8: Porcelain & Reynaert |
jeetje :D
|
gefeliciteerd winnaars :)
|
Citaat:
Ik heb op Halogeen gestemd:eek: Had ik niet verwacht, hehe. Verder wil ik tegen de mensen die anoniem op mij gestemd hebben zeggen dat ik teleurgesteld in ze ben omdat hun stemmen niet meetelden en me in verwarring achterlieten. En ik wil alle mensen die mijn gedicht hebben beoordeeld heel hartelijk bedanken want jullie waren veelal erg positief en over de negatieve dingen hadden jullie gelijk. Was het echt een Venezuelaans telefoonnummer?:P |
Gefeliciteerd allen! :)
Al mijn vermoedens waren fout haha :D Ik dacht echt dat 3 van Sketch was en zijn telefoontje in scene gezet. Leuk dat er ook een samenwerkingsverband bij is, al vind ik 8 totáál niet Reynaert-achtig. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar gefeliciteerd Elysea en Porce en Reyn en Vogelvrij en Ekleor :) |
Gefeliciteerd! (y)
|
Hihi, nooit verwacht derde te worden er zat zoveel mooiers bij voor mijn gevoel!
Andere winnaars gefeliciteerd! :) Ik had eigenlijk niet echt kunnen bedenken wie wat had geschreven. Porcelain en Reynaert: Leuk dat jullie gedicht acht samen hebben geschreven. Hebben jullie het ook echt allemaal samen geschreven, of wie heeft het eerste en wie het tweede deel gemaakt? Ik vond het een leuke wedstrijd ondanks het feit dat er geen overvloed aan inzendingen was deze keer. edit: Sporadica typte zeker te zijn van wie gedicht één was. Had zij mij ook in gedachten dan? :) Ben ik wel benieuwd naar. |
Citaat:
|
Haha oké! Ik had het gewoon krom gelezen ;)
|
Proficiat aan de winnaars (y) (y)
|
Citaat:
Dank je;) |
Gefeliciteerd Elysea en ook bedankt voor mijn enige (meetellende) stem :D
Voor wat betreft de overwelmende negatieve kritiek om mijn gedichtje (2): ja.. eigenlijk wel terecht :bloos: volgende keer weer wat beters! |
Bedankt alle dichters en in het bijzonder sketch (want daar heb ik op gestemd he :P ) ik heb met plezier gelezen:)
|
Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb niet gestemd maar ze wel gelezen. (y) En ik vond het een tof wedstrijdonderwerpding. |
Heee wat cool. Gefeliciteerd allen!
En die samenwerking: Reynaert zou het tweede deel schrijven van mijn beginnetje, eindzinnen en die tussenregels hebben we gewoon samen gepuzzeld via msn. Het was in de laatste uurtjes voor de deadline :cool:. Ik vond het trouwens best lastig om kritiek te geven omdat ik al wist wie wat gesschreven had. |
Wat vet dat jullie samengewerkt hebben! Ik vond jullie gedicht dan ook echt goed, Reynaert en Porcelain.
Maar...Elysea, gefeliciteerd! Net zoals Ekleor en Vogelvrij natuurlijk ;). |
Citaat:
De vermoedens en reacties vond ik ook erg tof, gezweetwel dacht meteen dat het gedicht van mij was en Halogeen wist zeker dat een dame het geschreven had? Verder wil ik natuurlijk ook elysea, Ekleor en Vogelvrij feliciteren, maar vooral mijn schrijfkameraadje Porcelain want zonder haar had ik waarschijnlijk niet meegedaan. Oh en Zepp, wat is er niet Reynaert-achtig aan het 2e gedeelte van 8? |
Citaat:
|
nou ik vond 8 al zo typisch vrouwachtig ondanks dat kutwijf op het einde
maar nee, nu herken ik wel iets van jou erin. van beiden. :) |
met 8 gedichten was wel een beetje weinig anoniem voor sketch en mij want we hadden ze van elkaar al geraden en we wisten op de een of andere manier zeker dat zes van halo was :rolleyes: en dan ga ik niet meer stemmen op gedichten waarvan ik weet van wie ze zijn want dan voelen ze een beetje achterhaald. ligt dat aan mij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:d |
Citaat:
dat googlen was zeker te overduidelijk ... :( Ik probeerde het nog wel subtiel te doen. |
ja ach, we geven onszelf allemaal wel eens weg.
ik, bijvoorbeeld, heb dat subtiel vermeden door alleen gedicht 1 en 3 te bespreken :D en ik had echt niet gedacht dat iemand dat van die psalmen zou raden en zeker niet jij. het was trouwens niet een direkte referentie naar de psalmen maar een regel van een daarvan afgeleid lied: 'ik sla mijn oog op naar de bergen, daarvandaan komt mijn hulp' |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |