![]() |
Pijnlijke arm
ik heb sinds vandaag harstikke pijn aan m'n linkerschouder en arm..... 't voelt als 'n soort van brandend van binne en trekt helemaal m'n arm in..... weet iemand wat 't is (muisarm kan niet want 'k ben rechts) en wat 'k er aan kan doen??
|
Citaat:
Het trekt vanaf mijn schouder naar mijn elleboog en vooral naar het midden van mijn onderarm. Vanaf daar lijkt het alsof er van binnen aan iets getrokken wordt, en dat voel ik weer in mijn pols, hand en vingers... Ik heb geen flauw idee wat het is, weet alleen dat 'wapperen' bij mij helpt en koelen ook (even onder de koude (niet ijskoude) kraan... Ik kijk het even aan, als het niet minder wordt ga ik naar de dokter... |
Citaat:
en euhm bij mij gaat 't ook tot midde onderarm maar 't voelt niet trekkend ofzo.... |
Citaat:
Ben je (erg) verkouden? Beetje grieperig ofzo? |
Citaat:
|
meningokokken inenting?
|
:( kusje misschien??? die hou je dan te goed....
'k wist niet dat je d'r zo'n last van had :( |
euhm zit niet veel te internetten
leun niet op arm ben niet verkoude/grieperig en die spuit heb 'k al 3 weken gelede gehad |
Ik denk dat de meningocokkeninenting de boosdoener is...
maar dat zei iemand anders hierboven ook al edit: dat kán nog na drie weken! |
Dat heb ik ook wel es... maar weet eigenlijk niet waar het aan ligt.
|
't kan zijn dat een pees of spier geirriteerd of ontstoken is door (herhaaldelijk) verkeerde beweging.
Als 't aanhoudt even naar de dokter gaan, misschien is het een slijmbeurs- of peesontsteking. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |