![]() |
Alleen uitgaan
Welk gevoel hebben jullie erbij als je partner alleen uitgaat, twijfel je soms geen beetje aan zijn/haar trouwheid?
Mijn vriendin is een enorme flirt, zo heb ik haar ook leren kennen en als ze gedronken heeft vind ik het moeilijk om de dag erop niet te veel achterdochtige vragen te stellen. Na weer zo'n avondje lees ik in haar vriendin haar gsm: echt waar? zeg haar anders dat ik morgenavond alleen thuis ben ;-) (haar is hier dus mijn vriendin) Onschuldig? of zou je jezelf er toch vragen bij stellen en haar er mee confronteren? |
dat smsje snap ik niet. Als mijn vriend alleen uit gaat hoop ik dat ie veel plezier heeft en niet te koud is als ie in bed kruipt :)
|
Mijn vriend vindt het niet leuk om uit te gaan, dus ik ga vaak alleen. En ja dan ben ik laat, en ja dan heb ik veel gedronken, en ja natuurlijk flirt ik ook wel eens, maar nooit met een bedoeling of iets.
Naja, hij vertrouwt mij. Als hij alleen met een vriend weggaat of uitgaat, dan ben ik ook niet jaloers. Alleen geirriteerd als ie heel laat thuis is en mij wakker maakt;). |
Ik snap het smsje ook niet echt? Als haar jouw vriendin is waarom zegt hij dan ' zeg haar' terwijl hij naar haar eigen telefoon smst? :confused:
Maargoed, het enige waar ik me druk over maak als mn vriend alleen uit gaat is dat ie weer veilig thuis komt :) |
Citaat:
dus een jongen stuurt een smsje naar de tel. van een vriendin van jouw vriendin over jouw vriendin? :confused: En dat lees jij? En daar maak jij je zo druk om? :s |
ik snap het wel. Die dude, die mogelijk jouw vriendin wel leuk vindt, smst naar de vriendin van jouw vriendin, dat die vriendin tegen jouw vriendin moet zeggen dat hij alleen thuis is. hehe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil je nou weten hoe wij erover denken als onze partner alleen uitgaat of wil je onze mening over dat smsje?
Nou ja... m'n antwoord is op allebei hetzelfde eigenlijk: niet druk over maken :) Ik heb soms, als ik niet zo lekker in m'n vel zit, een beetje een rotgevoel als m'n vriend alleen uitgaat, maar meestal is het geen probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat er een probleem wordt gemaakt dat er helemaal niet is.. |
Citaat:
|
vraag het haar
ik denk dat ze er meer prijs op stelt als ze het kan uitleggen dan dat jij conclusies gaat trekken die uit de hand lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
En als ze ontwijkende antwoorden geeft??.. oeii :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sowieso een beetje achter d'r rug om telefoons gaan controleren, is niet zo netjes he. En als jij zo wantrouwend doet heeft ze alleen maar meer reden om te klojoen als jij er niet bij bent. Doe gewoon wat relaxter, ze is niet voor niks JOUW vriendin.
|
Citaat:
'(haar is hier dus mijn vriendin)' |
Ik denk dat hij bedoelt: hoe weet TS dat in die sms zijn vriendin wordt bedoeld
|
Jij controleert de smsjes van je vriendin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou haar ermee confronteren. De beste aanpak is natuurlijk de verrassingsaanval. Haar een corrigerende trap verkopen vanuit het niets, en daarna verontwaardigt om uitleg vragen. Liefst met een gezonde dosis agressiviteit, dan heb je namelijk eerder kans dat ze toegeeft. En ik zou misschien even wat borrels drinken door de dag heen, mocht je even te hard slaan of trappen. Dan kun je het tenminste daarop gooien. :p
Succes gast! |
Vriendlief en ik gaan zelden samen uit en regelmatig alleen, en dan twijfel ik niet aan zijn trouwheid en hij niet aan de mijne. We zouden ook bezig blijven, zeg, dan kunnen we ons elke week druk maken of de ander niet vreemdgaat.
Maar dat doe ik in ieder geval niet en ik ben er van overtuigd dat hij het ook niet doet. In de eerste plaats omdat hij altijd al (voordat wij uberhaupt wat hadden) ernstig tegen is geweest, hij is nou eenmaal vrij moralistisch :P, en ten tweede omdat hij ons niet op het spel zou zetten voor een avondje zoenen zonder enig gevoel. En als hij daadwerkelijk verliefd zou worden op iemand anders, maakt hij het wel eerst uit. |
De kans dat een meisje door de week vreemdgaat is veel groter dan dat ze dat in het weekend doet. Dus je hoeft je niet druk te maken over dat uitgaan in het weekend (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vriendje en ik gaan bijna nooit samen uit (mede uit logistiek oogpunt ;)) maar hij wel met z'n vrienden en ik met mijn vriendinnetjes. Ik weet dat we allebei sowieso wel met andere mensen flirten, maar we vinden elkaar toch het leukst. Ik maak me daar niet druk om, alleen maar leuk als andere chicks hem willen en ik weet dat ie van mij is :evil:
|
Mijn ex en ik gingen ook meestal afzonderlijk van elkaar uit. Ik maakte me wel eens druk als hij weg was, maar dat ging dan meer over zijn alcoholgebruik dan over andere meisjes. Als ik de TS was zou ik het ook gewoon vragen, anders kom je dit nooit te weten. En dat zo'n dude een smsje stuurt betekent nog niet dat je vriendin hem leuk vindt....
|
Dit topic is enorm verwarrend. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |