Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2007, 09:08
smowkey
smowkey is offline
Welk gevoel hebben jullie erbij als je partner alleen uitgaat, twijfel je soms geen beetje aan zijn/haar trouwheid?
Mijn vriendin is een enorme flirt, zo heb ik haar ook leren kennen en als ze gedronken heeft vind ik het moeilijk om de dag erop niet te veel achterdochtige vragen te stellen.

Na weer zo'n avondje lees ik in haar vriendin haar gsm: echt waar? zeg haar anders dat ik morgenavond alleen thuis ben ;-) (haar is hier dus mijn vriendin)
Onschuldig? of zou je jezelf er toch vragen bij stellen en haar er mee confronteren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2007, 09:09
Verwijderd
dat smsje snap ik niet. Als mijn vriend alleen uit gaat hoop ik dat ie veel plezier heeft en niet te koud is als ie in bed kruipt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:17
Verwijderd
Mijn vriend vindt het niet leuk om uit te gaan, dus ik ga vaak alleen. En ja dan ben ik laat, en ja dan heb ik veel gedronken, en ja natuurlijk flirt ik ook wel eens, maar nooit met een bedoeling of iets.
Naja, hij vertrouwt mij.
Als hij alleen met een vriend weggaat of uitgaat, dan ben ik ook niet jaloers. Alleen geirriteerd als ie heel laat thuis is en mij wakker maakt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:18
Verwijderd
Ik snap het smsje ook niet echt? Als haar jouw vriendin is waarom zegt hij dan ' zeg haar' terwijl hij naar haar eigen telefoon smst?

Maargoed, het enige waar ik me druk over maak als mn vriend alleen uit gaat is dat ie weer veilig thuis komt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 27-04-2007 @ 10:18 :
Ik snap het smsje ook niet echt? Als haar jouw vriendin is waarom zegt hij dan ' zeg haar' terwijl hij naar haar eigen telefoon smst?

Maargoed, het enige waar ik me druk over maak als mn vriend alleen uit gaat is dat ie weer veilig thuis komt
ik had niet eens door dat het smsje door een jongen was verstuurd
dus een jongen stuurt een smsje naar de tel. van een vriendin van jouw vriendin over jouw vriendin? En dat lees jij? En daar maak jij je zo druk om?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:20
bingomassacre
bingomassacre is offline
ik snap het wel. Die dude, die mogelijk jouw vriendin wel leuk vindt, smst naar de vriendin van jouw vriendin, dat die vriendin tegen jouw vriendin moet zeggen dat hij alleen thuis is. hehe.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:21
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 27-04-2007 @ 10:20 :
ik snap het wel. Die dude, die mogelijk jouw vriendin wel leuk vindt, smst naar de vriendin van jouw vriendin, dat die vriendin tegen jouw vriendin moet zeggen dat hij alleen thuis is. hehe.
klinkt nogal als geouwehoer. als die jongen echt iets wil smst ie wel naar haar zelf ipv naar haar vriendin
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:22
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Ave schreef op 27-04-2007 @ 10:21 :
klinkt nogal als geouwehoer. als die jongen echt iets wil smst ie wel naar haar zelf ipv naar haar vriendin
Agreed.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:38
Krabs
Krabs is offline
Citaat:
Ave schreef op 27-04-2007 @ 10:21 :
Dat denk ik niet, want die, we zullen hem maar "dude" noemen weet dat ze al iets met TS heeft.
Oud 27-04-2007, 09:39
snoopy
snoopy is offline
Wil je nou weten hoe wij erover denken als onze partner alleen uitgaat of wil je onze mening over dat smsje?

Nou ja... m'n antwoord is op allebei hetzelfde eigenlijk: niet druk over maken

Ik heb soms, als ik niet zo lekker in m'n vel zit, een beetje een rotgevoel als m'n vriend alleen uitgaat, maar meestal is het geen probleem.
Oud 27-04-2007, 09:41
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 27-04-2007 @ 10:20 :
Maar hoe kan TS dat dan lezen? Of checkt ie ook de telefoon van al haar vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Krabs schreef op 27-04-2007 @ 10:38 :
Dat denk ik niet, want die, we zullen hem maar "dude" noemen weet dat ze al iets met TS heeft.
Dat hoeft helemaal niet, en dan nog je gaat toch niet smsjes naar haar vriendin sturen als je behoefte hebt aan dat meisje zelf? het is toch ook niet het probleem van die jongen dat zij een vriend heeft, dat is haar probleem. of niet.

Ik geloof dat er een probleem wordt gemaakt dat er helemaal niet is..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:57
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Poggy schreef op 27-04-2007 @ 10:41 :
Maar hoe kan TS dat dan lezen? Of checkt ie ook de telefoon van al haar vriendinnen
Good question. TS, kun je dit even toelichten? Als je zo close bent met die vriendin dat je haar smsjes MAG lezen, dan kun je toch ook vragen waar dat smsje op slaat ? Maar als je het stiekem gelezen hebt...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 10:56
Optima
Optima is offline
vraag het haar

ik denk dat ze er meer prijs op stelt als ze het kan uitleggen dan dat jij conclusies gaat trekken die uit de hand lopen.
Oud 27-04-2007, 11:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Krabs schreef op 27-04-2007 @ 10:38 :
Pff, ik heb ook wel eens dat soort opmerkingen rechtstreeks naar iemand gemaakt die al practisch getrouwd was. Zij: *bloos* *giechel*. Prima. Daar was niks serieus aan.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 11:08
Luki
Luki is offline
Citaat:
Optima schreef op 27-04-2007 @ 11:56 :
vraag het haar

ik denk dat ze er meer prijs op stelt als ze het kan uitleggen dan dat jij conclusies gaat trekken die uit de hand lopen.
Mee eens. Anders sla je je later voor je kop.

En als ze ontwijkende antwoorden geeft??.. oeii
Oud 27-04-2007, 11:09
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
smowkey schreef op 27-04-2007 @ 10:08 :
Welk gevoel hebben jullie erbij als je partner alleen uitgaat, twijfel je soms geen beetje aan zijn/haar trouwheid?
Mijn vriendin is een enorme flirt, zo heb ik haar ook leren kennen en als ze gedronken heeft vind ik het moeilijk om de dag erop niet te veel achterdochtige vragen te stellen.

Na weer zo'n avondje lees ik in haar vriendin haar gsm: echt waar? zeg haar anders dat ik morgenavond alleen thuis ben ;-) (haar is hier dus mijn vriendin)
Onschuldig? of zou je jezelf er toch vragen bij stellen en haar er mee confronteren?
Komop makker..de zwaar flirtende meisjes die je in de stad tegenkomt zijn meestal niet de beste vriendinnetjes, zeker niet als ze er een soort sport van hebben gemaakt. Zulk gedrag zetten mensen niet zomaar aan de kant als ze een vriendje kijgen. Als je daar niet goed van kan slapen moet je misschien wat braver meisjes uitzoeken. Maargoed.. dat sms-je..tja misschien heeft die gast te horen gekregen dat je vriendin hem wel wil ofzo..waarschijnlijker is dat het gewoon geauwehoer is... toch vind ik.. en dat is altijd bij zluke dingen, dat je even een beetje onderzoek moet doen over hoe en wat, voor je eigen gemoedsrust. Je hoeft daarvoor geen chatlogs te openen of wat dan ook. Ga eens mee uit met je vriendin en leer de lui waarmee ze omgaat op een normale manier kennen..dan kom je er snel genoeg achter of er een kans is dat je vriendin andere lui pakt.

Laatst gewijzigd op 27-04-2007 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 11:53
Krabs
Krabs is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 27-04-2007 @ 10:57 :
Good question. TS, kun je dit even toelichten? Als je zo close bent met die vriendin dat je haar smsjes MAG lezen, dan kun je toch ook vragen waar dat smsje op slaat ? Maar als je het stiekem gelezen hebt...
En hoe weet ie dat met "haar" zijn vriendin bedoel wordt ^^
Oud 27-04-2007, 11:57
Verwijderd
Sowieso een beetje achter d'r rug om telefoons gaan controleren, is niet zo netjes he. En als jij zo wantrouwend doet heeft ze alleen maar meer reden om te klojoen als jij er niet bij bent. Doe gewoon wat relaxter, ze is niet voor niks JOUW vriendin.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 15:30
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Krabs schreef op 27-04-2007 @ 12:53 :
En hoe weet ie dat met "haar" zijn vriendin bedoel wordt ^^
Misschien hierdoor:

'(haar is hier dus mijn vriendin)'
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 16:10
mara18
mara18 is offline
Ik denk dat hij bedoelt: hoe weet TS dat in die sms zijn vriendin wordt bedoeld
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 17:30
Magican
Magican is offline
Jij controleert de smsjes van je vriendin?
Oud 27-04-2007, 17:33
Krabs
Krabs is offline
Citaat:
mara18 schreef op 27-04-2007 @ 17:10 :
Ik denk dat hij bedoelt: hoe weet TS dat in die sms zijn vriendin wordt bedoeld
Oud 28-04-2007, 06:06
Roos
Roos is offline
Citaat:
Magican schreef op 27-04-2007 @ 18:30 :
Jij controleert de smsjes van je vriendin?
De smsjes van een vriendin van je vriendin zelfs
Oud 28-04-2007, 07:25
Metal
Metal is offline
Ik zou haar ermee confronteren. De beste aanpak is natuurlijk de verrassingsaanval. Haar een corrigerende trap verkopen vanuit het niets, en daarna verontwaardigt om uitleg vragen. Liefst met een gezonde dosis agressiviteit, dan heb je namelijk eerder kans dat ze toegeeft. En ik zou misschien even wat borrels drinken door de dag heen, mocht je even te hard slaan of trappen. Dan kun je het tenminste daarop gooien.

Succes gast!
Oud 28-04-2007, 08:01
Verwijderd
Vriendlief en ik gaan zelden samen uit en regelmatig alleen, en dan twijfel ik niet aan zijn trouwheid en hij niet aan de mijne. We zouden ook bezig blijven, zeg, dan kunnen we ons elke week druk maken of de ander niet vreemdgaat.

Maar dat doe ik in ieder geval niet en ik ben er van overtuigd dat hij het ook niet doet. In de eerste plaats omdat hij altijd al (voordat wij uberhaupt wat hadden) ernstig tegen is geweest, hij is nou eenmaal vrij moralistisch , en ten tweede omdat hij ons niet op het spel zou zetten voor een avondje zoenen zonder enig gevoel. En als hij daadwerkelijk verliefd zou worden op iemand anders, maakt hij het wel eerst uit.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 13:08
Krabs
Krabs is offline
De kans dat een meisje door de week vreemdgaat is veel groter dan dat ze dat in het weekend doet. Dus je hoeft je niet druk te maken over dat uitgaan in het weekend
Oud 28-04-2007, 13:23
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Krabs schreef op 28-04-2007 @ 14:08 :
De kans dat een meisje door de week vreemdgaat is veel groter dan dat ze dat in het weekend doet. Dus je hoeft je niet druk te maken over dat uitgaan in het weekend
Want ? Jij hebt hier onderzoek naar gedaan ...?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 13:34
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 28-04-2007 @ 14:23 :
Want ? Jij hebt hier onderzoek naar gedaan ...?
Door de week heeft 5 dagen, het weekend maar 2
Oud 28-04-2007, 13:41
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
snoopy schreef op 28-04-2007 @ 14:34 :
Door de week heeft 5 dagen, het weekend maar 2
haha. shit, dat is opzich wel logisch ja
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 19:03
Nuck
Nuck is offline
Vriendje en ik gaan bijna nooit samen uit (mede uit logistiek oogpunt ) maar hij wel met z'n vrienden en ik met mijn vriendinnetjes. Ik weet dat we allebei sowieso wel met andere mensen flirten, maar we vinden elkaar toch het leukst. Ik maak me daar niet druk om, alleen maar leuk als andere chicks hem willen en ik weet dat ie van mij is
Oud 28-04-2007, 21:37
igfy
igfy is offline
Mijn ex en ik gingen ook meestal afzonderlijk van elkaar uit. Ik maakte me wel eens druk als hij weg was, maar dat ging dan meer over zijn alcoholgebruik dan over andere meisjes. Als ik de TS was zou ik het ook gewoon vragen, anders kom je dit nooit te weten. En dat zo'n dude een smsje stuurt betekent nog niet dat je vriendin hem leuk vindt....
Oud 28-04-2007, 21:47
Lorelei
Lorelei is offline
Dit topic is enorm verwarrend.
Oud 28-04-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Krabs schreef op 28-04-2007 @ 14:08 :
Meesterlijke logica.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 12:33
Krabs
Krabs is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-04-2007 @ 00:31 :
Meesterlijke logica.
yes, my very young padawan apprentice.
Reageren

Regels voor berichten