![]() |
America's Next Top Model 7
Programma waarin veertien jonge vrouwen worden gevolgd die alles in huis lijken te hebben om een succesvol topmodel te worden.
Alle veertien hebben zij één droom: het winnen van de titel America's next top model 7. De meisjes moeten aan alle strenge eisen van de jury voldoen en doen er alles voor om de eindstreep te halen. Vanaf maandag 21 mei wordt America's Next Topmodel weer uitgezonden om 20:30 uur op RTL5. http://www.rtl.nl/reality/americasne...c6_258x210.jpg Weer tegelijk met Grey's Anatomy verdorie. Met HNTM vond ik dat niet zo erg, maar ANTM is een stuk leuker :/ Waarom doen ze toch zo stom bij RTL (n) |
Grr serieus.. waarom tegelijk.:(
|
YEEEY. Zin an.
|
ah serieus!! leuk hoor dat het terug komt (Y) maar waarom idd samen met GA, moet ik weer moeilijk gaan doen met video etc (N)
|
Ik weet nog niet of ik ga kijken, het wordt allemaal zo eentonig :o
|
Ik dacht dat ze het vorige keer op een andere dag of om half 10 uitzonden?
Allemaal klaagmails sturen naar RTL ;) |
Ja wel maandag maar half 10 idd.
|
:cool: (y)
|
Citaat:
|
He bah, niet leuk dat het tijdens Grey's Anatomy komt.
Afgelopen serie ben ik daardoor afgehaakt bij HNTM (oke, ook door Yfke). Dan nu toch maar weer een poging wagen met opnemen enzo. Of voor de herhaling gaan en me dan heel lang inhouden niet in dit topic te kijken :p(N) |
hiephiephoera :D
can't wait.. |
Zo snel alweer! Wel leuk. :)
|
:cool: ben benieuwd
|
Citaat:
|
Citaat:
En helaas weet ik de winnares hiervan al omdat ik seizoen 8 net af heb gekeken =/ Maarja, ik ga het wel kijken (Y) |
Even een upje...
Vanavond (uhm over 20 min.) is het zover :cool: heb er zin in! |
Citaat:
ik vraag btw af hoeveel kijkers er waren voor HNTM :p maar goed antm heb ik niet lang geleden gedownload en gekeken (Y) |
Pff... vervloek de spoiler in het topic van HNTM, het was helemaal niet te verwachten dat de spoiler over ANTM7 zou gaan en nu weet ik al wie gaat winnen. :(
Echt niet cool. (N) |
Citaat:
edit: ohja, niet cool nee :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer leuk om te volgen (y) Heb Greys toch al gezien dus voor mij maakt het niet uit. Ik vind A.J. leuk geloof ik..
|
"Rock and roll baby" :D Megg!
Ik vind Megan en AJ knap :bloos: <3 |
Volgens mij gaat het wel weer leuk worden (y)
|
Ik vind dat ze veel op voorgaande jaren lijken
Die megan lijkt op die andere met kort haar van vorig seizoen. Eentje lijkt op Coryn van eerder |
Ja, Megan is net Kim!
Vind die tweeling stom... |
Fijn zo'n tweeling ;x
|
Citaat:
|
mm, zo op het eerste gezicht vind ik ze allemaal, najah, niet lelijk maar iig niet echt wow...
en die Indiase lijkt net een alien :o |
ik vind het irritant hoe die tyra steeds loopt te blaten dat ze allemaal hun echte ik moeten laten zien. als er eentje fake is, dan is zij het wel. schrecklich.
|
Citaat:
|
Ik vind de meiden helemaal niet zo knap eigenlijk.
|
Citaat:
http://www.spynotebook.org/bonnie/ar...mmolliesue.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Melrose Mooiste meisje. :bloos: (Y) :bloos: Jaeda Ook erg mooi, en een beetje arogant vond ik met dr 'mooiste van de school'. :o Michelle Hotter dan de zus. <3 En sowieso gaaf dat zij ook een tweeling hebben (hadden). (Y) Eugena Lelijk en saai en tóch megaarrogant. :| Brooke Stoer, lief en leuk. :bloos: Anchal Heeeeeel erg mooi ook. <3 (Y) A.J. NJa, beetje raar, niet bepaald een modeltype. :o Christian Mwah, wel mooi, maar ik vind haar ook niet echt very modellike.:p Maar dr nagels. :| Megg Gaaf, rock'n roll. :cool: Megan Ook hot. (Y) Caridee Mooi, maar eng hanenkapsel. Amanda Ook. <3 (Y) Maar haar zus is hotter dus. :p Monique Wel mooi, maar dr wenkbrauwen zijn eng geëpileerd. :o _____ Evita Was ook erg mooi. Wel verwaand, maar had haar er wel in gewild. Ginger Als je niet naakt wilt, doe dan ook niet mee aan ANTM *vloek!*. :mad: Mooi dat ze opge#*@ is. :p Jaslene Mooie latina, en heel leuk. <3 Jammer dat ze er niet in zit. |
De 2ling zo leuk en schattig :bloos:
|
Citaat:
|
ik heb tijdens de reclames van Grey's Anatomy gekeken, maar jezus wat zijn ze bijna allemaal niet knap :| er waren er 2 of 3 die ik wel model-waardig vond, maar verder...
|
tyra was echt niet tof!
tegen die stripster die gewoon even wat wou zeggen over modellen-strippers... doe normaal laat dat kind echt even uitpraten! en altijd dat gejank van 'vertel me je dramatische verhaal eens want dan gaan de kijkcijfers omhoog' en dan komt er zo'n standaard verhaal van een moeilijke jeugd blaaa :( |
Om maar even een foto te plaatsen :)
http://philadelphia.metblogs.com/arc...lcastphoto.jpg Van boven naar beneden: Megan, Monique Christian, AJ, Michelle/Amanda Jaeda, Melrose, Eugena, Caridee Megg, Brooke, Anchal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohja tuurlijk :) Maar ik vind Kim ook echt op haar lijken hoor!
|
fok ik mis het gelijk al weer natuurlijk. hh toch op zaterdag?
|
Citaat:
Ik hoop op een herhaling op zaterdag...zal toch wel?? |
Citaat:
Citaat:
|
Oh jee nu staat de spoiler ook in deze topic. Ik ben dan altijd zo nieuwsgierig naar wat er staat :p
Maar inderdaad Megan vind ik mooi <33 |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik trouwens vervelend vind aan Tyra is dat ze bevooroordeelt is wat betreft de donkere meisjes. Iedereen met rasproblemen gaat door ofzo? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |