| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het ook heel jammer dat je niet te weten kwam wat de laatste twee jury-stemmen waren. Ik vond Sabrina gister stiekem het beste qua lopen, maar heb voor Kim gestemd. Kim zag er wel steeds het mooiste uit, maar ze moet dat wiebelen met d'r hoofd wel ff snel afleren! PS. Wat zat dat touwtje van Renate's jurk lelijk bij d'r tiet! Of viel alleen mij en mn huisgenootje dat op?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Deze heeft Sinqi gemaakt & gepost op 'onzin'
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
nee ik bedoelde dat het me maar niks leek om met haar een relatie te hebben. ze heeft niet alleen niks te zeggen maar ook nog eens geen tieten, en een van de twee zou ik toch wel willen.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Oja en ze hadden beter eerst de jury kunnen laten stemmen en dan het publiek, maar volgens mij had iemand anders dat ook al gezegd.
|
|
||
|
Citaat:
Moet 't afleren!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vind het zo jammer dat je automatisch toch die spoilers leest. Ik dacht dat het over HNTM ging en dat er 'kim' in stond. Niet dus. Gelukkig heb ik seizoen 7 al gezien, maar er zijn nu vast heel veel mensen gespoilerd
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Iemand anders nog? |
||
|
|
||
|
Citaat:
anyway, beter dat kim gewonnen heeft, ik vond dat zij het het meeste had verdiend.
|
|
||
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=q-urh2chn7Q
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar wel goed voor der, daar sta je dan met je ego en maar 5 punten. |
||
|
|
||
|
Citaat:
ik heb hem ook per ongeluk gelezen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha, maar ze noemen het toch maar even. Nou, je weet niet hoe blij ik ben dat Yfke weg is, eindelijk. Al was Renate ook wel leuk geweest. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zij is zelf ook model geweest, dus zo raar zou dat niet zijn. Ik associeer Daphne D. nu alleen nog met vervelende boeken.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|