![]() |
Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? #2
vorige
ts begint : ik heb geleerd hoe je een persoon (die dat zelf niet (meer) kan) rechtop in zijn bed moet leggen, met behulp van een tiltechniek. |
Ik heb ontdekt dat een paar huizen verderop een ingenieur woont.
|
Ik heb ontdekt dat er al nieuwe mensen wonen bij het huis tegenover me. Ik ben benieuwd wat voor soort mens het is.
|
een aapmens!!!!
Ik heb ontdekt dat ik helemaal niet zo gek ben. |
Ik heb ontdekt dat ik ongeveer een 8,6 heb gehaald voor mn Engels CE.
|
wwwoooow ik ga ook kijken dan :)
|
Citaat:
|
dat jack bauer niet te verslaan is :)
|
Spaans
|
Dat ik m'n geschiedenis heb verkloot en daar ben ik echt niet blij mee :| Maar het was dan ook echt een kloteexamen zeg :|
|
ik heb zojuist ontdekt dat louis seveke op dezelfde middelbare school heeft gezeten.
|
Dat ik echt graag nog een keertje 14 zou zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso is ze nog helemaal niet bezig met vriendjes enzo, wat volgens mij heel rustig is ;). Sowieso is ze rustiger en naiever enzo. Dat is leuk |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ontdekt wat ik voor aardrijkskunde examen moet leren. |
Ik ontdekte dat ik iets over asymptoten wilde leren omdat ik asymptotische vrijheid wilde begrijpen, maar ik begrijp het nog steeds niet. :(
|
Citaat:
y = 5 / (x - 3) Dan ligt de asymptoot op x = 3, je kunt immers niet delen door 0. Asymptotische vrijheid zal dan wel zoiets zijn als een vrijheid die je nooit zult bereiken. edit: En natuurlijk nog de horizontale asymptoot op y = 0 die ik nu ben vergeten :o |
Ik weet wat een asymptoot is, alleen geldt asymptotische vrijheid in gauge theory en QCD dat gaat over de interactie van deeltjes. Dat begrijp ik niet. ;)
|
Citaat:
|
Ik heb ontdekt waar een klasgenoot woont.
|
Dat sommige mensen echt te blind zijn voor hints :|
|
Ik heb leren schaken van dark phoenix :o
|
Citaat:
|
Ik heb ontdekt dat we iedere maand ruim €600,- krijgen van de belasting (y) (Gisteren voorlopige teruggaaf aangevraagd.)
|
Citaat:
|
Dat mijn schoonvader en een of andere kennis straks langskomen. Ze hebben zichzelf even uitgenodigd. Ik heb die vrouw nog nooit gezien en vind het ook vreselijk ongepast dat ze gewoon maar besluiten langs te gaan komen. Ik ben bezig :|
|
Arme andijvie!
OT: wat geosynclinaal is, maar dat leer ik zo pas |
Citaat:
|
Ofis betekent kantoor, bureau:cool:
(ofis is dus het Turkse woord) |
Dat pina colada eigenlijk best smerig is.
|
maVen is weer terug in de p2p-scene :) (y)
|
Dat gilmore girls na seizoen 7 stopt... :(
|
Dat ik nog paasbrood in de coolcast heb liggen :eek:
|
Dat ik moet facen dat ik geen aanleg heb voor wiskunde word nog hard werken komende jaren. Ik ben het te veel gewend dat dingen me makkelijk afgaan :(
|
dat ik nog een Gym PO moet inleveren terwijl ik eigenlijk voor m'n examens wilde leren
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kom er net achter dat ik me helemaal niet kan concentreren op dit moment |
Dat er geen jeugdliteratuur meer is in de master (n) (n)
|
Dat alles weten van iemand en iemand kennen toch heel anders is, naar mijn mening.
|
ik kom tot de ontdekking dat ik (van nature lui :o ) en mijn vriend (die écht alles voor me zou willen doen, de lieverd) neit altijd even handig is. Ik moet me dan steeds bedenken of ik nou geen gebruik van hem maak soms, want dat mag ik niet van mzelf.
Maar verder zijn wij een heel leuk stel. vind ik dan (en hij ook, ga ik vanuit) :D |
Dat mannen gemiddeld 12 keer per dag een stijve krijgen. Als jongere dus nog vaker. Ik vond dat best veel.
En daarna heb ik óók nog eens ontdekt dat een vriend van me de hele nacht een stijve heeft als hij bij zn vriendin slaapt :( kroeggesprekken :| |
dat sommige mensen tv series te serieus nemen :)
|
dat mosquito een weekban heeft, om een link naar een site
|
Dat het maken van bepaalde soorten afspraken verdomd onhandig kan zijn.
|
Dat het toch wel fijn is om open te (kunnen) zijn,en gedeeltelijk zelfanalyse ofzo.:o:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat mijn kat een moeilijk geval is.
|
Citaat:
En dat ik gek ben :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |