![]() |
ergernissen.
klasgenoten die je lastig blijven vallen nadat je al heel duidelijk hebt gemaakt dat ze een teringeind op moeten tyfen met hun irritante gedrag als je bezig bent.
|
Mensen zonder humor (n)
|
Mensen die bij elk kutdingetje gaan zitten zeiken om korting.
"NEE, JE KRIJGT ER GEEN KORTING OVER ALS ER VETTE VINGERS OP ZITTEN, TEEF!" zei ik bedeesd terwijl ik ze er met m'n t-shirt af poetste. |
Milan die de CL wint en de tv-kabel die er een kwartier voor het einde uit knalt (n).
|
Mensen die andere mensen gaan herinneren aan hun verjaardag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben ook niet echt een hielenlikker zoals de rest van mijn collega's. Laatst had ik gewoon ruzie met een vent van 50 omdat ik zei dat hij me best wel eens normaal kon aanspreken in plaats van met "hee". |
Irritant ja. Ik kan het ook niet hebben als mensen niet eens de moeite nemen om je te groeten en meteen hun bestelling op gaan noemen zonder je ook maar 1 keer aan te kijken. Vooral als ik op dat moment bezig ben met iets anders en eigenlijk helemaal geen kassadienst heb.
Nog erger: mensen die alleen wijzen en 'die' zeggen. En pas de naam van het broodje zeggen als ik al 6 verschillende heb opgenoemd. Lees dan gewoon het bordje of zeg waar je trek in hebt gvd. |
Ja en mensen die 3 lege boodschappentassen meeslepen en dan toch vragen of je er een tasje omheen wilt doen.
|
Dat mijn NL 1, 2 en 3 al een paar weken naar de tering zijn en de kut zenders het wel gewoon doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik moest weer werken vandaag:
- mensen die op een terras aan een gesloten tafel gaan zitten en dan een opmerking maken als "eh hihi mijn stoel zit vast aan mn tafel, doe daar eens iets aan wil je" fuck off - mensen die niet eens eerst gaan zitten en dan naar je toe komen met een air van hier tot tokio en vragen "hoooi worrrrden we ook buiten geholpen offuuuu" echt, ga dood ofzo - mensen die naar binnen stormen en een hele waslijst opnoemen en dan "moet ik t zelf meenemen offuu" en dan zeg je "zit u buiten?" "ja hoezoo" "we hebben bediening rondlopen hoor" "ohhh hehe daar heb ik niks van gemerkt" eh ja ga zitten en wacht gewoon? - mensen die niet debrasseren en mensen die denken dat ze je helpen als ze zomaar ff een glas op je dienblad zetten, wtf... evenwicht... de mensheid maakt me af en toe droevig :( |
Leuk he, Horeca.
|
Horecapersoneel dat vergeet dat klant koning is.
|
De klant is idd koning, maar tot op zekere hoogte.
Bij gewone dommigheden erger ik me, maar ben ik beleefd en doe ik m'n best om te helpen. Maar soms schijnen mensen te vergeten dat je ook een mens bent en dus 1) niet alles tegelijk kan en 2) graag met wat respect behandeld word. Dingen als "*geirriteerd* eeuh ja, die. En een beetje snel want ik moet m'n trein halen!" zijn vervelend. Ik ben geen broodjes uitpoepende robot. |
klanten die denken 'snel' iets te mogen vragen als ik al bezig ben met een andere klant.
wacht gewoon op je fucking beurt, net als de rest. En als je niet genoeg tijd hebt, had je eerder weg moeten gaan. klanten die boos worden als je ze rustig en beleefd uitlegt dat we een product uit de reclamefolder niet hebben binnen gekregen en tevens niet leverbaar is bij ons. ik kan niet heksen. |
Citaat:
|
Ik probeer de IB-groep via internet duidelijk te maken dat ik graag van studie wil wisselen maar ik moet overal allemaal codes en nummers en DigID's invoeren en ik snap er geen hol meer van en nu ben ik chagerijnig :mad:
edit: en tot overmaat van ramp heeft de UU besloten dat het ook wel een goed idee is om ineens deze maand weer collegegeld af te schrijven terwijl dat normaal per 2 maanden ging en nu heb ik ineens 250,- ofzo minder op mijn rekening dan verwacht rond deze tijd :mad: :mad: |
Citaat:
|
Zoek ander werk, stelletje zeikerds.
|
:d
|
NOG een zeiktopic? (n)
|
Citaat:
ik ben overigens blij dat ik uberhaupt niet meer bij AH werk(Y) |
Citaat:
(n) |
Citaat:
|
Jup.
|
Citaat:
|
Het is al vaker gezegd, maar toch.
Mensen die op het station doodleuk ook de linkerkant van de roltrap bezet houden zodat jij er helemaal niet doorkan (die zelfs na een gehaast 'sorry mag ik er even langs' nog steeds niet doorhebben wat er aan de hand is (n)) om dan NET OP 3 SECONDEN je trein te missen :mad: :'( |
Citaat:
In de prehistorie moest je urenlang achter een koe aanrennen, voordat je eens een degelijk stukje biefstuk op je prehistorische bordje had. En tegenwoordig is het al 'moeite' om naar een winkel toe te gaan, waar je hoogstends een half uur mee bezig bent. "Och, zo zonde van m'n tijd! Ik had in dat halve uur zoveel kunnen doen, zoals teevee kijken of computeren!" |
Het gedeelte in de metro waarbij mensen "grappige" teksten kunnen insturen bij een bepaalde foto en dan voornamelijk de teksten dus.
|
Citaat:
|
Wielrenners, associaal kut vol. Gevaar op de weg.
|
Citaat:
|
Mensen die zich niet willen opofferen terwijl reistijd voor diegene 20 minuten is en voor een ander 2 uur :) :) :)
|
Citaat:
|
Haha, het gescheld op klanten hier. :D Ik vind het altijd gaaf om bij snackbars/tabakszaken/etc eerst vriendelijk gedag te zeggen en dan pas te zeuren om shag/voer/etc. Meestal zijn de mensen in zulk soort plaatsen dik chagrijnig maar vaak kijken ze dan opeens een heel stuk vrolijker, als je niet direct chagrijnig begint met het opratelen van wat je allemaal van ze wil hebben.
En in cafe's breng ik heel vaak de glazen/borden zelf terug naar de bar en dat heb ik m'n vrienden ook aangeleerd. Ok, het personeel wordt betaald om dat te doen, maar het amper moeite want meestal moet je toch langs de bar als je naar buiten wil en die mensen hebben het al druk genoeg in de horeca. En dingen als frietbakjes gooi ik ook zelf weg. :( Ik weet verder niet hoe behulpzaam het is maar over het algemeen doen ze helemaal blij verrast en gaan ze zeggen dat je nog een pilsje van het huis mag als je wil enzo. Dat hoeft verder niet, maar het is gewoon tof om met 20 seconden van je tijd mensen blij te maken. Idealist. :( Gelukkig maak ik het weer goed door grove grapjes en kinderhaat, anders was ik net hhendrixx. |
Citaat:
http://library.thinkquest.org/TQ0311165/mapatocean.jpg Personeel Aangezien ze erbij verteld dat ze de klanten rustig en beleefd benadert heb ik er een leuk educatief plaatje van de atlantische ocean tussen geplant. Ik vind je over het algemeen erg rationeel redeneren, maar dit trekt het dan wel weer een beetje krom. Je weet toch ook wel dat de bevoorrading per filiaal kan verschillen, wanneer dit ergens aangegeven staat in de folder ligt het probleem toch echt bij jezelf. Daarnaast, mensen moeten niet zo materialistisch zijn, boos worden omdat dat xbox360 pakket met die korting van 5 euro niet leverbaar is op dat moment. Wanneer je het zo graag wil hebben dat je er uiteindelijk BOOS om wordt wanneer het niet leverbaar is, tja. Dan had je wel even vooronderzoek kunnen doen en even kunnen BELLEUUUHHH voor de zekerheid. Verder moeten mensen minder zeiken en meer wijn drinken, worden ze liever van. En dan gaan ze ook niet janken. |
dronken mensen in de tram die contact zoeken. en dan een van de rotjochies: 'let maar niet op hun hoor..ze zijn een beetje dronken hihi' :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, je troep in de prullenbak gooien is ook normaal, maar toch liggen de straten vol met rommel. (n) Veel asociaal tuig overal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hospiteren.
|
Citaat:
Citaat:
Mja volgende keer gewoon erop slaan als iemand wat neergooit... In ieder geval schelden (y) |
Citaat:
|
Mensen die je amper kent, maar die wel per se een uitvoerig gesprek met je willen aangaan als ze je ergens tegen komen.
Natuurlijk het liefst als je haast hebt (n) |
Citaat:
Hmnee, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |