Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2007, 18:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
klasgenoten die je lastig blijven vallen nadat je al heel duidelijk hebt gemaakt dat ze een teringeind op moeten tyfen met hun irritante gedrag als je bezig bent.
Oud 23-05-2007, 19:04
Moustache
Moustache is offline
Mensen zonder humor
Oud 23-05-2007, 21:41
Kaps
Kaps is offline
Mensen die bij elk kutdingetje gaan zitten zeiken om korting.

"NEE, JE KRIJGT ER GEEN KORTING OVER ALS ER VETTE VINGERS OP ZITTEN, TEEF!" zei ik bedeesd terwijl ik ze er met m'n t-shirt af poetste.
Oud 23-05-2007, 21:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
Milan die de CL wint en de tv-kabel die er een kwartier voor het einde uit knalt .
Oud 23-05-2007, 21:47
Verwijderd
Mensen die andere mensen gaan herinneren aan hun verjaardag.
Oud 23-05-2007, 21:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
EPD schreef op 23-05-2007 @ 22:41 :

"NEE, JE KRIJGT ER GEEN KORTING OVER ALS ER VETTE VINGERS OP ZITTEN, TEEF!" zei ik bedeesd terwijl ik ze er met m'n t-shirt af poetste.
of nog erger, mensen die zo laat mogelijk komen om afgeprijsde dingen weg te snaaien en als je dan nog bezig bent met stickeren met een pakje kaas aankomen en je erop wijzen dat het nog niet afgeprijsd is. flikker op en ga bij de aldi halen als je het niet kan betalen ofzo.
Oud 23-05-2007, 21:55
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-05-2007 @ 22:49 :
of nog erger, mensen die zo laat mogelijk komen om afgeprijsde dingen weg te snaaien en als je dan nog bezig bent met stickeren met een pakje kaas aankomen en je erop wijzen dat het nog niet afgeprijsd is. flikker op en ga bij de aldi halen als je het niet kan betalen ofzo.
ik zweer het... op een slechte dag schiet ik eens uit m'n slof en zeg ik zoiets.

Maar ik ben ook niet echt een hielenlikker zoals de rest van mijn collega's. Laatst had ik gewoon ruzie met een vent van 50 omdat ik zei dat hij me best wel eens normaal kon aanspreken in plaats van met "hee".
Oud 23-05-2007, 22:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Irritant ja. Ik kan het ook niet hebben als mensen niet eens de moeite nemen om je te groeten en meteen hun bestelling op gaan noemen zonder je ook maar 1 keer aan te kijken. Vooral als ik op dat moment bezig ben met iets anders en eigenlijk helemaal geen kassadienst heb.
Nog erger: mensen die alleen wijzen en 'die' zeggen. En pas de naam van het broodje zeggen als ik al 6 verschillende heb opgenoemd. Lees dan gewoon het bordje of zeg waar je trek in hebt gvd.
Oud 23-05-2007, 22:11
Suey
Suey is offline
Ja en mensen die 3 lege boodschappentassen meeslepen en dan toch vragen of je er een tasje omheen wilt doen.
Oud 23-05-2007, 22:22
Verwijderd
Dat mijn NL 1, 2 en 3 al een paar weken naar de tering zijn en de kut zenders het wel gewoon doen.
Oud 23-05-2007, 22:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:

Ja en mensen die overal op afdingen, laatst had ik er zo'n nare bejaarde mooi TUK. Ze wilde ÉÉN EURO korting op een tasje van vier euro. Toen zei ik, NEE DAT KAN NIET. Toen vroeg ze het nog een paar keer en zei ik NEE. Toen kwam ze een week later terug om toch de volle vier euro neer te tellen. hahahahahahahaha
Oud 23-05-2007, 22:55
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
EPD schreef op 23-05-2007 @ 22:55 :
Laatst had ik gewoon ruzie met een vent van 50 omdat ik zei dat hij me best wel eens normaal kon aanspreken in plaats van met "hee".
overdrijven is ook een vak?
Oud 23-05-2007, 23:06
Verwijderd
en ik moest weer werken vandaag:
- mensen die op een terras aan een gesloten tafel gaan zitten en dan een opmerking maken als "eh hihi mijn stoel zit vast aan mn tafel, doe daar eens iets aan wil je" fuck off
- mensen die niet eens eerst gaan zitten en dan naar je toe komen met een air van hier tot tokio en vragen "hoooi worrrrden we ook buiten geholpen offuuuu" echt, ga dood ofzo
- mensen die naar binnen stormen en een hele waslijst opnoemen en dan "moet ik t zelf meenemen offuu" en dan zeg je "zit u buiten?" "ja hoezoo" "we hebben bediening rondlopen hoor" "ohhh hehe daar heb ik niks van gemerkt" eh ja ga zitten en wacht gewoon?
- mensen die niet debrasseren en mensen die denken dat ze je helpen als ze zomaar ff een glas op je dienblad zetten, wtf... evenwicht...
de mensheid maakt me af en toe droevig
Oud 23-05-2007, 23:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Leuk he, Horeca.
Oud 23-05-2007, 23:28
first eror
first eror is offline
Horecapersoneel dat vergeet dat klant koning is.
Oud 23-05-2007, 23:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De klant is idd koning, maar tot op zekere hoogte.
Bij gewone dommigheden erger ik me, maar ben ik beleefd en doe ik m'n best om te helpen.
Maar soms schijnen mensen te vergeten dat je ook een mens bent en dus 1) niet alles tegelijk kan en 2) graag met wat respect behandeld word.
Dingen als "*geirriteerd* eeuh ja, die. En een beetje snel want ik moet m'n trein halen!" zijn vervelend. Ik ben geen broodjes uitpoepende robot.
Oud 23-05-2007, 23:41
freakinaround
freakinaround is offline
klanten die denken 'snel' iets te mogen vragen als ik al bezig ben met een andere klant.
wacht gewoon op je fucking beurt, net als de rest. En als je niet genoeg tijd hebt, had je eerder weg moeten gaan.

klanten die boos worden als je ze rustig en beleefd uitlegt dat we een product uit de reclamefolder niet hebben binnen gekregen en tevens niet leverbaar is bij ons. ik kan niet heksen.
Oud 24-05-2007, 08:50
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 24-05-2007 @ 00:28 :
Horecapersoneel dat vergeet dat klant koning is.
ja hehe zijn ze ook maar don't push it... van die mensen die 10 minuten hebben om te lunchen en dan op een vol terras gaan zitten "ja ik moet over 10 minuten weg zijn dus kan ik wat eerder eten dan de rest" of "ja voor ons heb je toch wel nog ergens een tafel over" of van die mensen die denken dat je ze komt helpen als ze met hun vingers lopen te knippen en he roepen... hallo ik ben geen hond. en dan knik je van ik heb u gezien en dan kom je aan en dan is het "he he jullie hebben ook geen haast" ja sorry u bent niet de enige op het terras. gister ook een vrouw: ja kan die tafel open, ik zo sorry maar dat kunnen we momenteel niet aan we zijn maar met zn 2en en dan word onze service een beetje belabberd, "ja maar ik ben jarig, nou hoor dan gaan we wel weg" eh ok...
Oud 24-05-2007, 12:00
Moustache
Moustache is offline
Ik probeer de IB-groep via internet duidelijk te maken dat ik graag van studie wil wisselen maar ik moet overal allemaal codes en nummers en DigID's invoeren en ik snap er geen hol meer van en nu ben ik chagerijnig

edit: en tot overmaat van ramp heeft de UU besloten dat het ook wel een goed idee is om ineens deze maand weer collegegeld af te schrijven terwijl dat normaal per 2 maanden ging en nu heb ik ineens 250,- ofzo minder op mijn rekening dan verwacht rond deze tijd

Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 12:14.
Oud 24-05-2007, 12:32
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 24-05-2007 @ 00:41 :

klanten die boos worden als je ze rustig en beleefd uitlegt dat we een product uit de reclamefolder niet hebben binnen gekregen en tevens niet leverbaar is bij ons. ik kan niet heksen.
Als je niet begrijpt dat mensen daardoor geďrriteerd raken dan snap je er zelf ook niks van. Volgens mij heeft een klant er meer recht op om kwaad te zijn als hij voor niks naar de winkel komt dan jij n.a.v. de reactie van diezelfde klant.
Oud 24-05-2007, 12:42
Verwijderd
Zoek ander werk, stelletje zeikerds.
Oud 24-05-2007, 12:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Oud 24-05-2007, 14:46
*oma*
*oma* is offline
NOG een zeiktopic?
Oud 24-05-2007, 15:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
*oma* schreef op 24-05-2007 @ 15:46 :
NOG een zeiktopic?
de andere was vol en een rechtschapen nederlander kan nooit stoppen met zeiken.

ik ben overigens blij dat ik uberhaupt niet meer bij AH werk
Oud 24-05-2007, 15:55
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 23-05-2007 @ 22:47 :
Mensen die andere mensen gaan herinneren aan hun verjaardag.
psssst. Ik ben vandaag jarig

Oud 24-05-2007, 16:25
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 24-05-2007 @ 13:42 :
Zoek ander werk, stelletje zeikerds.
Qft.
Oud 24-05-2007, 16:56
Verwijderd
Jup.
Oud 24-05-2007, 19:19
__
__ is offline
Citaat:
zoals mijn buurvrouw die een tvgids die voor 2 weken geldt, voor de helft van de prijs wou omdat ze de ene helft niet meer kon gebruiken aangezien die week al voorbij was. ja koop dan eentje die wel alleen voor die week is en zeik niet zo. dat ding koste ook nog eens bijna niks.
Oud 24-05-2007, 21:39
innogen
innogen is offline
Het is al vaker gezegd, maar toch.

Mensen die op het station doodleuk ook de linkerkant van de roltrap bezet houden zodat jij er helemaal niet doorkan (die zelfs na een gehaast 'sorry mag ik er even langs' nog steeds niet doorhebben wat er aan de hand is ) om dan NET OP 3 SECONDEN je trein te missen
Oud 24-05-2007, 21:51
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 24-05-2007 @ 13:32 :
Als je niet begrijpt dat mensen daardoor geďrriteerd raken dan snap je er zelf ook niks van. Volgens mij heeft een klant er meer recht op om kwaad te zijn als hij voor niks naar de winkel komt dan jij n.a.v. de reactie van diezelfde klant.
Ik vind sowieso mensen die vinden dat naar een winkel gaan 'moeite' is, zeikerds.

In de prehistorie moest je urenlang achter een koe aanrennen, voordat je eens een degelijk stukje biefstuk op je prehistorische bordje had.

En tegenwoordig is het al 'moeite' om naar een winkel toe te gaan, waar je hoogstends een half uur mee bezig bent.

"Och, zo zonde van m'n tijd! Ik had in dat halve uur zoveel kunnen doen, zoals teevee kijken of computeren!"
Oud 24-05-2007, 21:56
lapin
lapin is offline
Het gedeelte in de metro waarbij mensen "grappige" teksten kunnen insturen bij een bepaalde foto en dan voornamelijk de teksten dus.
Oud 24-05-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 24-05-2007 @ 22:56 :
Het gedeelte in de metro waarbij mensen "grappige" teksten kunnen insturen bij een bepaalde foto en dan voornamelijk de teksten dus.
Tergend inderdaad.
Oud 24-05-2007, 22:11
Verwijderd
Wielrenners, associaal kut vol. Gevaar op de weg.
Oud 24-05-2007, 22:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
L_angel schreef op 24-05-2007 @ 22:39 :
Het is al vaker gezegd, maar toch.

Mensen die op het station doodleuk ook de linkerkant van de roltrap bezet houden zodat jij er helemaal niet doorkan (die zelfs na een gehaast 'sorry mag ik er even langs' nog steeds niet doorhebben wat er aan de hand is ) om dan NET OP 3 SECONDEN je trein te missen
kwestie van stug doorlopen lijkt me? OV-amateurs vragen er gewoon om, ik loop menig dagjesmongool omver als ik er niet langs kan.
Oud 24-05-2007, 22:19
Verwijderd
Mensen die zich niet willen opofferen terwijl reistijd voor diegene 20 minuten is en voor een ander 2 uur
Oud 25-05-2007, 01:50
first eror
first eror is offline
Citaat:
White Trash schreef op 24-05-2007 @ 23:19 :
Mensen die zich niet willen opofferen terwijl reistijd voor diegene 20 minuten is en voor een ander 2 uur
dat is een lastige kwetsie, ik zou ok opstaan, je hebt wel gelijk.
Oud 25-05-2007, 02:14
Verwijderd
Haha, het gescheld op klanten hier. Ik vind het altijd gaaf om bij snackbars/tabakszaken/etc eerst vriendelijk gedag te zeggen en dan pas te zeuren om shag/voer/etc. Meestal zijn de mensen in zulk soort plaatsen dik chagrijnig maar vaak kijken ze dan opeens een heel stuk vrolijker, als je niet direct chagrijnig begint met het opratelen van wat je allemaal van ze wil hebben.

En in cafe's breng ik heel vaak de glazen/borden zelf terug naar de bar en dat heb ik m'n vrienden ook aangeleerd. Ok, het personeel wordt betaald om dat te doen, maar het amper moeite want meestal moet je toch langs de bar als je naar buiten wil en die mensen hebben het al druk genoeg in de horeca. En dingen als frietbakjes gooi ik ook zelf weg. Ik weet verder niet hoe behulpzaam het is maar over het algemeen doen ze helemaal blij verrast en gaan ze zeggen dat je nog een pilsje van het huis mag als je wil enzo. Dat hoeft verder niet, maar het is gewoon tof om met 20 seconden van je tijd mensen blij te maken.

Idealist. Gelukkig maak ik het weer goed door grove grapjes en kinderhaat, anders was ik net hhendrixx.
Oud 25-05-2007, 03:23
Metal
Metal is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 24-05-2007 @ 13:32 :
Winstgevende onderneming

Personeel

Aangezien ze erbij verteld dat ze de klanten rustig en beleefd benadert heb ik er een leuk educatief plaatje van de atlantische ocean tussen geplant.

Ik vind je over het algemeen erg rationeel redeneren, maar dit trekt het dan wel weer een beetje krom. Je weet toch ook wel dat de bevoorrading per filiaal kan verschillen, wanneer dit ergens aangegeven staat in de folder ligt het probleem toch echt bij jezelf. Daarnaast, mensen moeten niet zo materialistisch zijn, boos worden omdat dat xbox360 pakket met die korting van 5 euro niet leverbaar is op dat moment. Wanneer je het zo graag wil hebben dat je er uiteindelijk BOOS om wordt wanneer het niet leverbaar is, tja. Dan had je wel even vooronderzoek kunnen doen en even kunnen BELLEUUUHHH voor de zekerheid.

Verder moeten mensen minder zeiken en meer wijn drinken, worden ze liever van. En dan gaan ze ook niet janken.
Oud 25-05-2007, 08:34
tuttebel
tuttebel is offline
dronken mensen in de tram die contact zoeken. en dan een van de rotjochies: 'let maar niet op hun hoor..ze zijn een beetje dronken hihi'
Oud 25-05-2007, 08:46
woezel
woezel is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-05-2007 @ 03:14 :

En in cafe's breng ik heel vaak de glazen/borden zelf terug naar de bar en dat heb ik m'n vrienden ook aangeleerd. Ok, het personeel wordt betaald om dat te doen, maar het amper moeite want meestal moet je toch langs de bar als je naar buiten wil en die mensen hebben het al druk genoeg in de horeca. En dingen als frietbakjes gooi ik ook zelf weg. Ik weet verder niet hoe behulpzaam het is maar over het algemeen doen ze helemaal blij verrast en gaan ze zeggen dat je nog een pilsje van het huis mag als je wil enzo. Dat hoeft verder niet, maar het is gewoon tof om met 20 seconden van je tijd mensen blij te maken.
dat vind ik gewoon normaal om te doen?
Oud 25-05-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 25-05-2007 @ 09:46 :
Veel mensen ook niet, volgens mij. Helaas.
Oud 25-05-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ook op zich, maar aan de reacties (zowel van de bediening als vanuit andere eettafels) te zien blijkt het toch vreemd te zijn. Maar goed, des te meer reden om het te doen.

Trouwens, je troep in de prullenbak gooien is ook normaal, maar toch liggen de straten vol met rommel. Veel asociaal tuig overal.
Oud 25-05-2007, 12:34
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-05-2007 @ 04:23 :
Winstgevende onderneming

[afbeelding]

Personeel

Aangezien ze erbij verteld dat ze de klanten rustig en beleefd benadert heb ik er een leuk educatief plaatje van de atlantische ocean tussen geplant.

Ik vind je over het algemeen erg rationeel redeneren, maar dit trekt het dan wel weer een beetje krom. Je weet toch ook wel dat de bevoorrading per filiaal kan verschillen, wanneer dit ergens aangegeven staat in de folder ligt het probleem toch echt bij jezelf. Daarnaast, mensen moeten niet zo materialistisch zijn, boos worden omdat dat xbox360 pakket met die korting van 5 euro niet leverbaar is op dat moment. Wanneer je het zo graag wil hebben dat je er uiteindelijk BOOS om wordt wanneer het niet leverbaar is, tja. Dan had je wel even vooronderzoek kunnen doen en even kunnen BELLEUUUHHH voor de zekerheid.

Verder moeten mensen minder zeiken en meer wijn drinken, worden ze liever van. En dan gaan ze ook niet janken.
Ik vind niet dat je mensen lastig moet vallen met logistieke problemen. Het interesseert mij als klant bar weinig dat Piet die de bevoorradingsvrachtwagen bestuurt thuiszit met een heftige aanval van gordelroos. Albert Heijn had (heeft?) reclamecheques; dan kreeg je een reclame-artikel wanneer het uitverkocht was op een later tijdstip alsnog voor de reclameprijs. Dat is een goede oplossing en ook nog eens service. En ik heb het natuurlijk niet over op = op acties, want als je daar overheen leest is het inderdaad je eigen schuld.
Oud 25-05-2007, 12:43
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-05-2007 @ 03:14 :
Idealist. Gelukkig maak ik het weer goed door grove grapjes en kinderhaat, anders was ik net hhendrixx.
+ je ontneemt het horecapersoneel een rookvrije werkplek. Dan gaat iedere vergelijking met hhendrixx al volledig mank.
Oud 25-05-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 24-05-2007 @ 23:18 :
kwestie van stug doorlopen lijkt me? OV-amateurs vragen er gewoon om, ik loop menig dagjesmongool omver als ik er niet langs kan.
Idd, gewoon genadeloos beuken. Eerst netjes vragen en dan beuken.
Oud 25-05-2007, 13:30
malle pietje
malle pietje is offline
Hospiteren.
Oud 25-05-2007, 15:01
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Nah, je betaalt er genoeg voor. Ik ga me niet ook nog onderdanig opstellen voor die afzetters. Bovendien dat doe je in je eigen huis ook al de hele tijd, is het niet de bar dan wel het aanrecht.. Ik breng alleen zelf shit terug als de tent ok is.. aardig personeel, goede prijzen.

Citaat:
Paranoide schreef op 25-05-2007 @ 13:09 :
Ik ook op zich, maar aan de reacties (zowel van de bediening als vanuit andere eettafels) te zien blijkt het toch vreemd te zijn. Maar goed, des te meer reden om het te doen.

Trouwens, je troep in de prullenbak gooien is ook normaal, maar toch liggen de straten vol met rommel. Veel asociaal tuig overal.
Het getuigt iig van aardigheid ofzo.. Ik vind het altijd wel mooi als mensen het toch blijven doen, die kleine dingen, terwijl iedereen het afkeurt (wat je zegt die kk mensen die je dan raar aanstaren).

Mja volgende keer gewoon erop slaan als iemand wat neergooit...
In ieder geval schelden
Oud 25-05-2007, 15:03
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Gewoon van die roltrap afstampen
Oud 25-05-2007, 15:08
Verwijderd
Mensen die je amper kent, maar die wel per se een uitvoerig gesprek met je willen aangaan als ze je ergens tegen komen.
Natuurlijk het liefst als je haast hebt
Oud 25-05-2007, 15:09
innogen
innogen is offline
Citaat:
Stug doorlopen met 8 man 2 aan 2 voor je?
Hmnee, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Regels voor berichten