Advertentie | |
|
![]() |
|
Meestal erger ik mij het meest aan de meest lompe dingetjes.
Sta je een uur je haar te doen, stort het na vijf minuten nóg in. Of je probeert je jas dicht te ritsen, maar de rits werkt niet mee. Of je hebt haast en je strikt snel je veters en je rukt per ongeluk je veters kapot. Of je stoot je steeds tegen het zelfde uitstekende hoekje van de vensterbank, je neemt je voor je nooit meer te stoten aan dat hoekje, en jawel, je stoot een minuut of wat later je keihard aan die vensterbank... *grom* Maar verder alles goed hoor. Gelukkig ben ik heel geduldig, anders zou ik sommige dingen nog veel sneller niet pikken. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Alle kleine dingen in het leven die tegenzitten, en dan bij elkaar opgeteld
![]() Daarmee bedoel ik het een beetje zoals in Murphy's law. Van dat soort kleine klote dingen die in theorie bijna niet fout kunnen gaan, maarrrrr wél altijd fout gaan. Dingen als ALTIJD de wind tegen hebben. Zon in je ogen door een piepklein kiertje in het gordijn, etc.
|
![]() |
|
![]() |
-huilende baby's en kinderwagens.
-dronken gasten die dan chagrijnig worden -handtastelijke eikels -aso's -oneerlijkheid -oma's die verwachten dat je voor ze opstaat, met een rare gezichts uitdrukking op hun gezicht, als ze vriendelijk kijken dan sta ik voor ze op, dat nog net wel. -lange rijen bij de kassa. volgens mij maak ik me te snel druk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Al die fout-gecombineerde fluor van de laatste tijd.
![]() Mensen die opdringerig zijn. Mensen die nooit eens over iets anders kunnen praten dan zijzelf. Vooral als die mensen dan niet bijster interessant zijn, is dat vervelend. Blut zijn en dan net niet genoeg geld hebben voor sigaretten. Onintelligente mensen met onintelligente conversaties over andere onintelligente mensen. Helaarsch zit mijn klas er vol mee. "Cindy, weet je wat Laura heeft gedaan? Laura is met Nienke naar Pauline's feestje geweest, en daar heeft ze met Ricardo gezoend, zomaar terwijl Anneloes erbij stond! Erg, he?" Psssh. Niet kunnen slapen in 'n veel te warme kamer. Vies is dat. Het feit dat ik maar 8gig aan ruimte heb op m'n compje, en dus geen hentai kan downloaden. Wuh. Gebroken nagels. Lege battarijen op 't moment dat je je telefoon nodig hebt. En nog wel meer, ik heb de neiging om me snel aan dingen te ergeren. *rent weg naar bed* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En mensen die denken dat de wereld een plek is waar je elkaar lekker kan vergassen door middel van sigaretten, tis best als je rookt maar doe dat lekker buiten of zo...
|
waar ik soms niet tegen kan is als ik mijn vriendin niet begrijp..
of zij mij niet.. ennuh zijn nog wel meer dingen.. ach je hebt ergenis nodig om van andere dingen te genieten ![]() CIAO (trouwens tis niet echt ergeren bij mijn vriendin.. meer irri)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kusje |
![]() |
|
![]() |
Ik erger me vooral aan mensen die in klasse denken en pubertjes die altijd beter willen zijn dan het andere pubertje dat voorbijkomt.
![]() - het beruchte dixons personeel (eerste klas balletjes)(alkmaar) - opaatjes die beweren dat zij meer hersens hebben dan mensen die jonger zijn - Mode jongetjes (vooral de "breed" lopers) - Mode meisjes (vooral de bruin gepoederde bitch!) - Autorace volk! (oftewel het met 1 arm stuur volk) - Jongetjes met opgevoerde brommertjes (die bijna elk omaatje ondersteboven rijden bij het zebrapad) Valt toch best meej? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren kwam ik net uit de trein in apeldoorn en liep ik relaxed naar het busstation. daar aangekomen zag ik net mijn bus wegrijden
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ergernis bepaalt hoogte boete ganralph | 17 | 23-03-2011 13:41 | |
Algemene schoolzaken |
Grootste ergernis op school? Simon | 211 | 11-03-2010 16:02 | |
Algemene schoolzaken |
Grootste ergernissen op school bekend Simon | 9 | 11-01-2010 15:14 | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag geslaagd zijn? #3 Verwijderd | 500 | 21-05-2009 12:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Welk filosofisch concept is het meest ergerlijk? Hannibal | 106 | 10-01-2006 14:14 |