![]() |
zwanger worden van samen in bad gaan?
Heey
Ik heb een vraagje, ik weet alleen niet goed waar ik de vraag moet stellen, dus ik zet m hier maar neer.. Eerst zal ik de situatie even uitleggen. Ik ben niet aan de pil. En ik zit wel eens met mijn vriend in bad. Maar stel dat hij klaarkomt, kan ik dan zwanger worden?? :bloos: En nu ik er wat langer over na denk, als ik naar het zwembad ga, en ik zwem langs iemand die toevallig net klaarkomt:o/nog levende spermacellen met zich meedraagt, iig als er spermacellen in het water drijven zeg maar, zou ik daar dan ook zwanger van iemand kunnen raken?? :eek: Dat lijkt me niet eigenlijk :p, maar worden die cellen dan dmv chloor ofzo gedood? Of dmv het verversen van het zwembadwater? Ik heb er eigenlijk nog nooit zo over nagedacht, maar ik ben er toch wel benieuwd naar :o Bedankt alvast! |
|
n dat is 19 :(
|
Citaat:
|
Dat overleven die zaadcellen niet. Sowieso kunnen ze niet zomaar bij je naar binnen zwemmen.
|
Misschien als Pieter van den Hoogenband je badpartner is!
|
Citaat:
Excuus voor offtopic zijn. Ontopic: Ik denk dat er dan inmiddels heel wat meer kinderen geboren zouden worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn geen zware Christenen, het zijn refos. En voor mij is dat woord echt ontzettend negatief. En natuurlijk wonen daar meer mensen, maar over het algemeen zuivert de gemeenschap zich best aardig. |
Citaat:
|
Citaat:
En een refo is nog iets meer dan een zware christen. Een zware christen is iemand die het allemaal erg serieus neemt, maar niet perse zich volledig laat leiden door de bijbel/iemand die er uit voorleest. Refos doen dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Een gewone Christen is eigenlijk een gewone atheist met een beetje vreemde levensvisie. |
Lezen de meisjes van tegenwoordig de fancy niet meer of zo :(
|
Citaat:
|
Ga anders hier even verder dame en heer:
http://forum.scholieren.com/forumdis...=30&forumid=93 |
Het was zo'n mooi topic :(
|
Citaat:
Het is trouwens ongeveer fifty-fifty. |
Ben je de vriendin van die gozer die vroeg over het snot bij de kut van zijn vriendin?
Citaat:
Zo is Maria ook bevrucht geraakt. |
Nu gaat het over Staphorst. Ik kan me zo voorstellen dat er in Staphorst minder seksuele voorlichting op scholen wordt gegeven omdat er dan ouders gaan klagen. Maar, ontopic.
Zaadcellen worden er misschien met een grote snelheid uit gespoten, hun eigen zwemsnelheid is maar 3 cm/uur. Om in bad in je vagina terecht te komen moet je dus wel uren in bad zitten (behalve als je heel erg dicht bij elkaar zit). Alleen gaan de cellen in normaal water vrij gauw dood. Dus dat redden ze nooit. |
Je antwoord heb je gekregen, dit offtopic gezeur heeft verder geen nut.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |