Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 23:46
tja...
tja... is offline
Heey

Ik heb een vraagje, ik weet alleen niet goed waar ik de vraag moet stellen, dus ik zet m hier maar neer..

Eerst zal ik de situatie even uitleggen.
Ik ben niet aan de pil. En ik zit wel eens met mijn vriend in bad.
Maar stel dat hij klaarkomt, kan ik dan zwanger worden??

En nu ik er wat langer over na denk, als ik naar het zwembad ga, en ik zwem langs iemand die toevallig net klaarkomt/nog levende spermacellen met zich meedraagt, iig als er spermacellen in het water drijven zeg maar, zou ik daar dan ook zwanger van iemand kunnen raken??
Dat lijkt me niet eigenlijk , maar worden die cellen dan dmv chloor ofzo gedood? Of dmv het verversen van het zwembadwater?

Ik heb er eigenlijk nog nooit zo over nagedacht, maar ik ben er toch wel benieuwd naar

Bedankt alvast!
Oud 30-05-2007, 00:00
zoef de haas
zoef de haas is offline
n dat is 19
Oud 30-05-2007, 00:07
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 30-05-2007 @ 01:00 :
n dat is 19
Woont misschien in Staphorst. Laten we niet te hard oordelen, sommigen hebben immers de omstandigheden tegen.
Oud 30-05-2007, 08:25
Verwijderd
Dat overleven die zaadcellen niet. Sowieso kunnen ze niet zomaar bij je naar binnen zwemmen.
Oud 30-05-2007, 09:00
K@rnemelk
K@rnemelk is offline
Misschien als Pieter van den Hoogenband je badpartner is!
Oud 30-05-2007, 09:32
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:
T_ID schreef op 30-05-2007 @ 01:07 :
Woont misschien in Staphorst. Laten we niet te hard oordelen, sommigen hebben immers de omstandigheden tegen.
Laten we niet te hard oordelen over mensen uit bepaalde plaatsen. En zeker niet met vooroordelen. (nee, ik kom niet uit Staphorst)
Excuus voor offtopic zijn.

Ontopic: Ik denk dat er dan inmiddels heel wat meer kinderen geboren zouden worden.
Oud 30-05-2007, 09:39
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
~> Eilidh <~ schreef op 30-05-2007 @ 10:32 :
Laten we niet te hard oordelen over mensen uit bepaalde plaatsen. En zeker niet met vooroordelen. (nee, ik kom niet uit Staphorst)
Excuus voor offtopic zijn.
Okey. T_ID heeft gelijk. Bron: Eigen observatie van gelijke populaties Christenen.
Oud 30-05-2007, 09:46
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 30-05-2007 @ 10:39 :
Okey. T_ID heeft gelijk. Bron: Eigen observatie van gelijke populaties Christenen.
Gekleurde observatie? Oke het is een dorp met gemiddeld wat meer 'zwaardere' christenen dan een ander gemiddeld dorp, maar er zijn echt nog wel meer mensen daar.
Oud 30-05-2007, 09:55
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
~> Eilidh <~ schreef op 30-05-2007 @ 10:46 :
Gekleurde observatie? Oke het is een dorp met gemiddeld wat meer 'zwaardere' christenen dan een ander gemiddeld dorp, maar er zijn echt nog wel meer mensen daar.
Achja... als je hele leven vanaf dag 1 wordt bepaald door een kleine, achterbakse minderheid van refos dan is je visie natuurlijk gekleurd. Als je moeder's werk wordt geterroriseerd door vervelende refo-kids die eindelijk een los kunnen, als je broertjes op zondag van de straat worden gestuurd omdat 'dat niet mag op zondag'. Als je niet normaal langs een groepje refos kan fietsen zonder de meest verschrikkelijke scheldkanonades over je heen te krijgen. Als de enige mensen van die groep die normaal nadenken er volledig uitgegooid worden.

Het zijn geen zware Christenen, het zijn refos. En voor mij is dat woord echt ontzettend negatief. En natuurlijk wonen daar meer mensen, maar over het algemeen zuivert de gemeenschap zich best aardig.
Oud 30-05-2007, 10:06
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 30-05-2007 @ 10:55 :
Achja... als je hele leven vanaf dag 1 wordt bepaald door een kleine, achterbakse minderheid van refos dan is je visie natuurlijk gekleurd. Als je moeder's werk wordt geterroriseerd door vervelende refo-kids die eindelijk een los kunnen, als je broertjes op zondag van de straat worden gestuurd omdat 'dat niet mag op zondag'. Als je niet normaal langs een groepje refos kan fietsen zonder de meest verschrikkelijke scheldkanonades over je heen te krijgen. Als de enige mensen van die groep die normaal nadenken er volledig uitgegooid worden.

Het zijn geen zware Christenen, het zijn refos. En voor mij is dat woord echt ontzettend negatief. En natuurlijk wonen daar meer mensen, maar over het algemeen zuivert de gemeenschap zich best aardig.
Refo=zware christen. en niet bepaald mijn denkwijze. anyway, ts hoeft daar niet per definitie bij te horen en dat wilde ik even duidelijk maken.
Oud 30-05-2007, 10:10
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
~> Eilidh <~ schreef op 30-05-2007 @ 11:06 :
Refo=zware christen. en niet bepaald mijn denkwijze. anyway, ts hoeft daar niet per definitie bij te horen en dat wilde ik even duidelijk maken.
Niet perse, maar het is een aardige aanname. Refos zijn redelijk goed in het zuiveren van hun dorpen.

En een refo is nog iets meer dan een zware christen. Een zware christen is iemand die het allemaal erg serieus neemt, maar niet perse zich volledig laat leiden door de bijbel/iemand die er uit voorleest. Refos doen dat wel.
Oud 30-05-2007, 10:17
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 30-05-2007 @ 11:10 :
Niet perse, maar het is een aardige aanname. Refos zijn redelijk goed in het zuiveren van hun dorpen.

En een refo is nog iets meer dan een zware christen. Een zware christen is iemand die het allemaal erg serieus neemt, maar niet perse zich volledig laat leiden door de bijbel/iemand die er uit voorleest. Refos doen dat wel.
Wat vind jij dan een 'lichte' christen?
Oud 30-05-2007, 10:21
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
~> Eilidh <~ schreef op 30-05-2007 @ 11:17 :
Wat vind jij dan een 'lichte' christen?
Mensen die het idee aanhangen van een of andere verlosser die voor de rest gewoon als gewone mensen leven, zonder zich volledig op te sluiten in rare dingen.

Een gewone Christen is eigenlijk een gewone atheist met een beetje vreemde levensvisie.
Oud 30-05-2007, 10:37
Verwijderd
Lezen de meisjes van tegenwoordig de fancy niet meer of zo
Oud 30-05-2007, 10:46
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Popje schreef op 30-05-2007 @ 11:37 :
Lezen de meisjes van tegenwoordig de fancy niet meer of zo
Niet in Staphorst.
Oud 30-05-2007, 10:58
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ga anders hier even verder dame en heer:
http://forum.scholieren.com/forumdis...=30&forumid=93
Oud 30-05-2007, 11:53
Verwijderd
Het was zo'n mooi topic
Oud 30-05-2007, 12:31
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 30-05-2007 @ 11:46 :
Niet in Staphorst.
Oh ik heb hem wel gelezen hoor.

Het is trouwens ongeveer fifty-fifty.
Oud 30-05-2007, 13:55
Uice
Uice is offline
Ben je de vriendin van die gozer die vroeg over het snot bij de kut van zijn vriendin?

Citaat:
tja... schreef op 30-05-2007 @ 00:46 :
En nu ik er wat langer over na denk, als ik naar het zwembad ga, en ik zwem langs iemand die toevallig net klaarkomt
Iemand die toevallig net klaarkomt.

Zo is Maria ook bevrucht geraakt.
Oud 30-05-2007, 14:18
Verwijderd
Nu gaat het over Staphorst. Ik kan me zo voorstellen dat er in Staphorst minder seksuele voorlichting op scholen wordt gegeven omdat er dan ouders gaan klagen. Maar, ontopic.

Zaadcellen worden er misschien met een grote snelheid uit gespoten, hun eigen zwemsnelheid is maar 3 cm/uur. Om in bad in je vagina terecht te komen moet je dus wel uren in bad zitten (behalve als je heel erg dicht bij elkaar zit). Alleen gaan de cellen in normaal water vrij gauw dood. Dus dat redden ze nooit.
Oud 30-05-2007, 14:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Je antwoord heb je gekregen, dit offtopic gezeur heeft verder geen nut.

Regels voor berichten