![]() |
[gr]
Mijn GR valt sinds vanmiddag constant uit. Ik heb de batterijen al verwisseld, maar dat helpt niet.
Resetten? Nieuwe GR regelen voor morgen? Iemand enig idee wat nu raadzaam is? En gaan er geen belangrijke instellingen verloren als ik 'm reset? Ik heb er geen informatie in staan verder want ik weet niet hoe je dat er in zet, hoef ik ook niet te weten, ik leer de formules wel uit m'n hoofd. Maar een GR die 't doet zou op zich wel fijn zijn bij het examen :| |
Ik zou zeggen, bel een klasgenoot die Grieks heeft (?) en vraagt of die zn GR aan jou geeft? Of spreek een willekeurige human being op school aan en jat zn GR.
|
Citaat:
Hoe kut man, één dag voor het examen, gaat je GR ineens spacen. (n) Maar goed, liever nu dan dat 'ie dat doet op het examen zelf. Hoewel ik nu dus niet echt kan leren. Grrnnnnn. |
Vraag een n'er. Die hebben morgen toch geen rekenmachine nodig. ;)
Edit: Oh dat zei je zelf ook al. :p |
Bij resetten gaan er trouwens geen belangrijke dingen verloren, heb ik zelf ook al eens gedaan.
|
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een GR van iemand lenen. Heb een keer precies hetzelfde gehad en toen viel hij 5 min nadat het tentamen was begonnen uit. En dat was zwaar *&@^%#* want batterijen verwisselen hielp niet ;) Dus zou echt even 1 proberen te regelen! ;)
|
Citaat:
Ik ben al bezig met een nieuwe GR regelen, maar toch, ik vind het heel vreemd. Hij lijkt ook alleen maar uit te vallen bij de graph-functie, wtf. (En dan maakt het niet uit of je aan het plotten bent of gewoon dat venster hebt openstaan, hij valt gewoon binnen een seconde of 10/20 nadat je in de graphdinges zit uit.) |
Citaat:
|
Citaat:
Deze gr is geloof ik ook al een jaar of 7 oud, dus mja. Naarder is nog wel dat 'ie niet van mij is maar van een meisje dat al geslaagd is, mijn gr was vorig jaar gejat op school. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Oh ehhh dat is batterijen verwisselen niet resetten maar eh ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dat kan ik niet, althans, ik heb geen soldeerbout en ik heb geen idee wat ik dan zou moeten solderen. Bovendien is daar zo vlak voor het examen geen tijd voor, ik moet al leren. Maar bedankt voor 't advies. ;) |
Ik heb overigens last minute nog een GR kunnen regelen, dus dat zit snor (y)
|
ach, ligt vast aan je vrouwelijkheid. :D :evil:
regelen dus in het positieve |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |