Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2007, 17:48
Verwijderd
Mijn GR valt sinds vanmiddag constant uit. Ik heb de batterijen al verwisseld, maar dat helpt niet.

Resetten? Nieuwe GR regelen voor morgen? Iemand enig idee wat nu raadzaam is? En gaan er geen belangrijke instellingen verloren als ik 'm reset? Ik heb er geen informatie in staan verder want ik weet niet hoe je dat er in zet, hoef ik ook niet te weten, ik leer de formules wel uit m'n hoofd. Maar een GR die 't doet zou op zich wel fijn zijn bij het examen
Advertentie
Oud 31-05-2007, 17:49
Crimson
Crimson is offline
Ik zou zeggen, bel een klasgenoot die Grieks heeft (?) en vraagt of die zn GR aan jou geeft? Of spreek een willekeurige human being op school aan en jat zn GR.
Oud 31-05-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 31-05-2007 @ 18:49 :
Ik zou zeggen, bel een klasgenoot die Grieks heeft (?) en vraagt of die zn GR aan jou geeft? Of spreek een willekeurige human being op school aan en jat zn GR.
Ja, ik zal zo maar even een beta-makker bellen en vragen of ik z'n GR mag lenen en of ik 'm zo op kan halen. Hij heeft morgen toch geen wiskunde, alleen grieks idd. Maar ik dacht - wellicht is het een vaakvoorkomend probleem, of heeft iemand nog iets nuttigs te zeggen.

Hoe kut man, één dag voor het examen, gaat je GR ineens spacen. Maar goed, liever nu dan dat 'ie dat doet op het examen zelf. Hoewel ik nu dus niet echt kan leren. Grrnnnnn.
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vraag een n'er. Die hebben morgen toch geen rekenmachine nodig.

Edit: Oh dat zei je zelf ook al.
Crimson
Crimson is offline
Bij resetten gaan er trouwens geen belangrijke dingen verloren, heb ik zelf ook al eens gedaan.
Goblinbear
Goblinbear is offline
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een GR van iemand lenen. Heb een keer precies hetzelfde gehad en toen viel hij 5 min nadat het tentamen was begonnen uit. En dat was zwaar *&@^%#* want batterijen verwisselen hielp niet Dus zou echt even 1 proberen te regelen!
Oud 31-05-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Goblinbear schreef op 31-05-2007 @ 18:53 :
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een GR van iemand lenen. Heb een keer precies hetzelfde gehad en toen viel hij 5 min nadat het tentamen was begonnen uit. En dat was zwaar *&@^%#* want batterijen verwisselen hielp niet Dus zou echt even 1 proberen te regelen!
Heb je 'm toen nog kunnen maken of is 'ie dan echt afgeschreven? Ik vind het echt raar, ik heb er niks vreemds mee gedaan, niet laten vallen etc, twee weken terug deed 'ie het nog en sindsdien lag 'ie gewoon zoals altijd een beetje in m'n tas. Een tas die ik niet eens gebruikte dus het is ook niet dat die tas een keer gevallen is oid.

Ik ben al bezig met een nieuwe GR regelen, maar toch, ik vind het heel vreemd.

Hij lijkt ook alleen maar uit te vallen bij de graph-functie, wtf. (En dan maakt het niet uit of je aan het plotten bent of gewoon dat venster hebt openstaan, hij valt gewoon binnen een seconde of 10/20 nadat je in de graphdinges zit uit.)
Oud 31-05-2007, 18:02
Goblinbear
Goblinbear is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 31-05-2007 @ 18:59 :
Heb je 'm toen nog kunnen maken of is 'ie dan echt afgeschreven? Ik vind het echt raar, ik heb er niks vreemds mee gedaan, niet laten vallen etc, twee weken terug deed 'ie het nog en sindsdien lag 'ie gewoon zoals altijd een beetje in m'n tas. Een tas die ik niet eens gebruikte dus het is ook niet dat die tas een keer gevallen is oid.

Ik ben al bezig met een nieuwe GR regelen, maar toch, ik vind het heel vreemd.

Hij lijkt ook alleen maar uit te vallen bij de graph-functie, wtf. (En dan maakt het niet uit of je aan het plotten bent of gewoon dat venster hebt openstaan, hij valt gewoon binnen een seconde of 10/20 nadat je in de graphdinges zit uit.)
Bij mij was hij compleet afgeschreven. Hij was trouwens ook al bijna 6/7 jaar oud, van mijn broer overgenomen Maar mijn vader blijft volhouden dat het door de batterijen kwam, dus kan zijn dat het daar door komt Hoop voor je dat hij niet helemaal kapot is
Oud 31-05-2007, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Goblinbear schreef op 31-05-2007 @ 19:02 :
Bij mij was hij compleet afgeschreven. Hij was trouwens ook al bijna 6/7 jaar oud, van mijn broer overgenomen Maar mijn vader blijft volhouden dat het door de batterijen kwam, dus kan zijn dat het daar door komt Hoop voor je dat hij niet helemaal kapot is
Maar ik heb de batterijen al vervangen met batterijen die net gekocht zijn, dus dat lijkt me sterk.

Deze gr is geloof ik ook al een jaar of 7 oud, dus mja. Naarder is nog wel dat 'ie niet van mij is maar van een meisje dat al geslaagd is, mijn gr was vorig jaar gejat op school.
Oud 31-05-2007, 18:08
Goblinbear
Goblinbear is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 31-05-2007 @ 19:04 :
Maar ik heb de batterijen al vervangen met batterijen die net gekocht zijn, dus dat lijkt me sterk.

Deze gr is geloof ik ook al een jaar of 7 oud, dus mja. Naarder is nog wel dat 'ie niet van mij is maar van een meisje dat al geslaagd is, mijn gr was vorig jaar gejat op school.
Ja dat was het probleem ook, er zaten geen goede batterijen in ofzo Ik hou het bij de ouderdom
Oud 31-05-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 31-05-2007 @ 18:53 :
Bij resetten gaan er trouwens geen belangrijke dingen verloren, heb ik zelf ook al eens gedaan.
you wish. ik heb het idd ook een paar keer gehad dat het goed ging, maar vorige keer verloor ik bij de batterijen verwisselen AL mijn dingen die ik erin had gezet
Oh ehhh dat is batterijen verwisselen niet resetten maar eh ja
Oud 31-05-2007, 18:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mala schreef op 31-05-2007 @ 19:44 :
you wish. ik heb het idd ook een paar keer gehad dat het goed ging, maar vorige keer verloor ik bij de batterijen verwisselen AL mijn dingen die ik erin had gezet
Oh ehhh dat is batterijen verwisselen niet resetten maar eh ja
Ja, maar Paranoide zei dat er niks in stond, vandaar
Oud 31-05-2007, 19:44
Bakbord
Bakbord is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 31-05-2007 @ 19:04 :

Ik denk dat er ergens een draadje los zit. moet je even open maken en solderen.
Oud 31-05-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Bakbord schreef op 31-05-2007 @ 20:44 :
Ik denk dat er ergens een draadje los zit. moet je even open maken en solderen.

Nee, dat kan ik niet, althans, ik heb geen soldeerbout en ik heb geen idee wat ik dan zou moeten solderen. Bovendien is daar zo vlak voor het examen geen tijd voor, ik moet al leren. Maar bedankt voor 't advies.
Oud 31-05-2007, 19:48
Verwijderd
Ik heb overigens last minute nog een GR kunnen regelen, dus dat zit snor
Oud 31-05-2007, 19:52
Bakbord
Bakbord is offline
ach, ligt vast aan je vrouwelijkheid.

regelen dus in het positieve
Oud 31-05-2007, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 31-05-2007 @ 20:48 :