![]() |
Instrumentale nummers
Weet iemand een programma waar ik goede instrumentale nummers kan dowloaden/kopen?
|
kopen: In de betere muziekwinkel... Vraag naar Planet X ofzo, the hellecasters zijn ook instrumentaal, er is veel instrumentale Jazz....
Downloaden kun je doen via nieuwsgroepen, of Bittorrent en voor loss nummers eMule ofzo... Mja, ik mag dat eigenlijk niet zeggen want dat is illegaal... |
Ja ik snap het. Ik ben wel specifiek op zoek naar nummers die ik zelf kan in gaan zingen :)
|
instrumentale versies van bekende nummers? of gewoon instrumentale nummers in het algemeen?
|
Instrumentele 'Hip-Hop' (vaak met van alles gecombineerd: jazz, funk of bossa nova bijv.) albums:
- Cut Chemist ("The Audience's Listening"); - RJD2 ("Since We Last Spoke", "Deadringer"); - DJ Shadow ("Entroducing...", "Private Press"); - Chops ("Virtuosity", "Food for Thought"); - The Herbaliser ("Take London"). |
beethoven, bach....
via itunes? |
Ik bedoel inderdaad bestaande nummers die ook instrumentaal zijn. Sorry voor de onduidelijkheid...
|
dat wordt al lastiger; ik zou flink zoeken op "karaoke"
|
optie 1) zoek naar midi bestanden (.mid) via google
optie 2) zoeken op nummer + instrumental op soulseek en limewire |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu maar hopen dat het goed komt
|
Citaat:
@Carn: via Lennart (hoe heet ie hier ook alweer op het forum?) z'n Rhapsody heb ik ook flink gezocht op karaoke en dat leverde wel wat op. Maar niet echt veel.. |
Citaat:
|
Welk genre zoek je? Ik heb nog een hoop karaokeversies ergens staan, ben vergeten waarom ik die ooit heb gedownload maar goed.
|
er zijn ook filters beschikbaar die de vocalen er gedeeltelijk uithalen, de kwaliteit gaat er natuurlijk niet op vooruit, maar het kan een oplossing zijn als je niks anders vindt
|
Citaat:
@botulismf: Genre mag van alles zijn; soul, pop, rock, motown etc. Behalve rap en dat geschreeuw :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Owww wat gek, ik dacht dat namelijk al. Maar toen ik mijn demo op ging nemen, zei die producer dat dat niet kon omdat het zo in elkaar gemixed zat. Hmm ok, weer wat geleerd. En ja, daar heb je een punt ja :D Maar je snapt heus wel wat ik bedoel. |
Citaat:
Ik heb zelf diverse CD's en LP's die dmv deze opname methode tot stand zijn gekomen, maar dan moet je toch wel als zanger/muzikant heel goed kunnen muciseren! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok... dit snap ik dan weer allemaal niet...
Maar, nog goede programma's aan te raden dan? |
Citaat:
|
Citaat:
vocals worden bijna nooit meer op lins dan op rechts opgenomen of andersom Als je dus wegfiltert wat op allebei de stereo kanalen voorkomt, filter je vaak een hoop vocals weg |
Citaat:
Soms als je je koptelefoonstekkertje er maar half in hebt hoor je ook geen vocalen, ook wel vaag. |
Citaat:
http://members.lycos.nl/aaaa111/PA%20handboek.JPG |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dan worden het zware avonden denk ik? |
Citaat:
|
Oe cornel, rebel.
|