![]() |
Verkrachtingen.
De vieze mannen van Panic! at the disco nemen hoogtepunten uit de moderne popmuziek bij de haren, duwen ze voorover en stoppen hun nare piemels in hun ani.
Meer van dit fraais? |
http://www.youtube.com/watch?v=s9GUpM3l2so
Scissor Sisters - Comfortably Numb. Op zulk soort fratsen zou echt drie jaar gevangenisstraf moeten zitten. Als Syd het zou horen zou 'ie spontaan nuchter worden :( |
Ik heb hem wel eens vaker gepost geloof ik...
|
Waar is die vreselijke cover met een gruntende Avril Lavigne als je hem nodig hebt?
|
Bands die niet kunnen zingen moeten met hun poten van goeie muziek afblijven.
*zet loeihard live-versie van de Pumpkins van Tonight, Tonight op* |
http://www.youtube.com/watch?v=0V0FA...elated&search=
Crazytown verneukt New Noise van Refused. en wie dat niks zegt: http://www.youtube.com/watch?v=K8MkV...elated&search= |
Ik vind die covers nog wel meevallen, maar dat komt misschien omdat The Smashing Pumpkins, Radiohead en Bad Religion zelf ook zeer matige artiesten zijn en er dus niet zo veel aan te verkrachten valt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het verder met je eens dat het een verkrachting is, gekke Paranoide. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad wat een bullshit is dat nou weer hahahahaa.
|
Radiohead matig noemen is gelul idd, Bad Religion ook, al hebben die hun beste tijd gehad. over de covers. die van Panic is beschamend. Scissor Sisters vind ik nog meevallen omdat ze de song gewoon compleet verbouwen en niet na proberen te doen. dat vind ik wel mogen.
|
Ja toch.
Dit is ook narigheid: |
Was er niet ook zo'n Britney Spears-kloon die Kiss had gecovered?
|
Citaat:
En mephostophilis is lachwekkend. (y) |
New Noise door Crazytown is veruit de meest bizarre. Wat een idioten.
Bad Religion beste tijd gehad? Check het nieuwe album maar binnenkort.... |
Citaat:
Radiohead is overigens ook niet matig, dat moest ik wellicht nog zeggen. Maar wel matiger dan Pink Floyd. >:] Aan de andere kant zijn alleen Oblivion en chocoladeijs minder matig dan Pink Floyd, dus dat is geen schande. |
Godverdomme, hoe durven ze Bad Religion met dat cliché Amerikaanse poppy kinderachtige zeurende kutstemmetje te zingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel, nu je 't stelt in een afweging tussen 'ijs eten/koffie drinken' en 'naar een concert van Pink Floyd' dan denk ik dat de hele opsomming niet echt meer van toepassing is. Oja en arbeidsomstandigheden - biologisch chocoladeijs van de AH (y) |
Mja.
Over Pink Floyd gesproken, kijk wat Kittie met Run like hell doet: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Jawbreaker-cover van Fall Out Boy; niet te doen. Staat ergens op YouTube.
|
Gatver, Radiohead en Pumpkins met een Panic! at the disco stem. Hoe erg. En wat een rare apenpakjes hebben ze trouwens aan. :s
|
Citaat:
|
|
De term ''Muziek verkrachten'' is een beetje overdreven, het enigste wat ik te zien en te horen krijg op die filmpjes zijn amateurbands die nummers naspelen van bekende bands met een slechte geluids en beeldkwaliteit. Als enkele hier zich eraan irriteren, zou ik zeggen koop of luister dan naar de oorspronkelijke CD. ;)
|
Die comfortably numb van Scissor Sisters vind ik dan weer wel erg te pruimen.
Qua verkrachtingen en slechte covers ken ik er nog wel een dozijn. Tori Amos heeft op die manier een hele cd volgeluld. Thank You was echt wel weerzinwekkend. Muzikale verkrachting: Sting vs. Puff Daddy - I'll be missing you Busta Rhymes ?? - waar hij Knight Rider theme onbeschermd anaal neemt Nog twee verkrachtingen: Corinne Bailey Ray - Since I've been loving you Cat Power - Satisfaction Maar wie wil nu niet door Corinne of Cat Power verkracht worden. Deze verkrachtingen vind ik dan ook vrij geniaal. |
Cornel (y).
|
Mark Ronson - Stop me if you think you've heard this one before :(
En Marilyn Manson's versie van Tainted Love en de schaamteloze ripoff die Rihanna ervan bouwde. |
christ, die podium "aankleding" bij panic at the disco. vooral dat drumstel ziet er echt debiel uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh oh crazytown
|
Die nummers van Cascada zijn verschrikkelijk. Vooral Truly Madly Deeply. Nou vind ik het origineel ook niet echt hoogstaand, maar dit is echt absolute crap.
|
Citaat:
Die song is kkhard man. |
Omdat er een ongeschreven etiquette bestaat dat je bepaalde nummers gewoon niet covert. |
bohemian rhapsody kun je niet hard genoeg verkrachten
|
Citaat:
Placebo - Bigmouth Strikes Again is ook zo erg. Laat die flikker van een Brain Molko daar met z'n fikken vanaf blijven. |
Ik ken het originele nummer niet maar ik denk dat we het er allemaal mee eens zijn dat verkrachting niet veel bruter en gewelddadiger kan dan dit. |
haha waar was dit een cover van dan?
je moet trouwens even die youtube code aanpassen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |